Ο σχεδιασμός ασπάζεται το kinetic design
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο σχεδιασμός ασπάζεται το kinetic design

Ford Grand C-Max

(17/3/2010)

Όσον αφορά στην εμφάνισή του, οι γραμμές είναι η νέα προοπτική στο, συνυφασμένο, πλέον, με τη Ford, «kinetic design», επιχειρώντας την υλοποίηση ενός συνόλου εντυπωσιακού, αλλά, παράλληλα, κομψού. Από τα χαρακτηριστικά της σχεδίασης είναι η αεροδυναμική πλευρική γραμμή, οι ανάγλυφες επιφάνειες, τα έντονα φρύδια των τροχών, αλλά και η χαρακτηριστική σχεδίαση από το C-pillar και πίσω σε σχέση με το απλό C-Max. Ανάλογου εντυπωσιασμού με το εξωτερικό είναι και το εσωτερικό του μοντέλου. Σε γενικές γραμμές στο σχεδιασμό του εσωτερικού αντανακλάται η φιλοσοφία του kinetic design, με το ταμπλό να χωρίζεται σε δύο τμήματα, και μία μεγάλη εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα η οποία φιλοξενεί τα χειριστήρια του κλιματισμού και των συστημάτων infotainment. Ωστόσο εκείνο που αναδεικνύει καλύτερα τις πολυμορφικές δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι οι δυνατότητες μετακίνησης των 7 θέσεων, αφού στο 5θέσιο μοντέλο ο μηχανισμός έχει παραμείνει ως είχε. Έτσι η ιδιαιτερότητα του συστήματος Comfort έγκειται στις δυνατότητα του μεσαίου καθίσματος της δεύτερη σειράς να κρύβεται κάτω από ένα από τα ακριανά, αφήνοντας χώρο στον ενδιάμεσο και μία διάταξη του τύπου 2+2+2. Αυτό επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων, χωρίς την υποχρέωση μετακίνησης των εξωτερικών θέσεων, οι οποίες μπορεί να φιλοξενούν ένα παιδικό καθισματάκι. Παράλληλα τα καθίσματα αναδιπλώνονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε όσο είναι κλειστά να αφήνουν έναν τελείως επίπεδο αποθηκευτικό χώρο.


Βασικό γνώρισμα του Grand C-Max είναι οι συρόμενες πίσω πόρτες

Βασικό γνώρισμα του Grand C-Max είναι οι συρόμενες πίσω πόρτες

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από πλευράς κινητήρων θα υπάρχει ο 1.6 EcoBoost SCTi με 150 και 180 ίππους. Η έκδοση με τους 180 ίππους αποδίδει 240 Nm ροπής ενώ με λειτουργία overboost αποδίδει 270 Nm ροπής. Η κατανάλωση της συγκεκριμένη έκδοσης θα φτάνει τα 6,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Τέλος, θα υπάρχει και ο 1.6 Duratec Ti-VCT με 105 και 125 ίππους. Η μετάδοση θα περιλαμβάνει χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων Durashift ενώ, θα υπάρχει και η η δυνατότητα τοποθέτησης και κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (Power Shift). ¶λλες νέες τεχνολογίες που εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε Ford αφορούν στο ημι-αυτόματο παρκάρισμα, την επισήμανση του τυφλού σημείου, λυχνίες για τις πίσω ζώνες ασφαλείας, ηλεκτρικές ασφάλειες παιδιών και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα.

Toyota
test center