• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Leon 1.2 TSI είναι η ομοιογένεια, αλλά και η ομαλότητα των αντιδράσεών του σε όλες τις συνθήκες

Άτολμη σχεδίαση, αλλά προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και ανάλογο φινίρισμα και για το Leon, με τον 1.2 TSI κινητήρα

Seat Leon 1.2 TSI

Διαβάστηκε από 26433 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2010

Οπτικές διαφορές από τα 1,4 TSI Leon δεν παρατηρούνται και φυσικά η νέα έκδοση διατηρεί τον όμορφο σχεδιασμό και τη δυναμική του ισπανικού μοντέλου. Το εσωτερικό Leon 1,2 ΤSI μπορεί να μην ενθουσιάζει με τη σχεδίαση και τη φινέτσα του, ακόμα και μετά την ανανέωση (νέο τιμόνι, επιλογέας, χειριστήρια ηχοσυστήματος και κλιματισμού, νέες ταπετσαρίες και ασημί διακοσμητικά στο πίνακα οργάνων και στις πόρτες), είναι όμως καλοσυναρμολογημένο και αρκετά ποιοτικό. Στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει μαλακό πλαστικό, ενώ στο υπόλοιπο διαπιστώνει κανείς τη χρήση σκληρών υλικών. Εργονομικά λάθη δεν υπάρχουν, ενώ κάθισμα οδηγού και τιμόνι ρυθμίζονται παντοιοτρόπως. Οι χώροι φυσικά δεν έχουν μεταβληθεί και παραμένουν επαρκείς για 4 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια τους.

• Στο δρόμο, η άνεση, συνδυασμένη με σπορτίφ διαθέσεις, αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό της έκδοσης αυτής, με την ανάρτηση να είναι κατάλληλα ρυθμισμένη, ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου και τα ταξίδια είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Ο κινητήρας παρουσιάζει σχετικά γραμμική λειτουργία, αλλά το φόρτε του είναι η ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές. Χάρη και στην έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με το θετικότατο επιλογέα, δε δείχνει να του λείπει η δύναμη ψηλά.

• Ο χώρος αποσκευών με όγκο 341 λίτρων απέχει από το να χαρακτηριστεί κορυφαίος και διαθέτει αρκετά υψηλό κατώφλι φόρτωσης.

• Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 119 ίππους στις 4.980 σ.α.λ., και 202 Nm ροπής στις 2.920 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 187 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 5,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 132 γρ./χιλιόμετρο.

• Οι τιμές του αυτοκινήτου δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη επίσημα, σύμφωνα όμως με την ελληνική αντιπροσωπεία, θα ξεκινούν λίγο πάνω από τα 14.000 ευρώ.

 

Δοκιμή: Opel Corsa με υγραέριο

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes GLB

Χειροκίνητο vs Αυτόματο: Mega συγκριτικό σε 7 μοντέλα

Η ατμόσφαιρα πέθανε!

Η κίνηση στους δρόμους

Θες να τραβήξεις μπαγκαζιέρα, σκάφος ή τροχόσπιτο;

Πώς αφαιρώ το ρετσίνι από το χρώμα;

Είναι οι οθόνες φιγούρα ή ουσία;

«Καυτό» Hyundai i20 N

To νέο Ford Focus απέναντι στον ανταγωνισμό

Πρώτη Δοκιμή: Peugeot 3008 με 130 PS

Αγοράζεις αυτό που θες, ή αυτό που πουλάει;

Η μεγαλύτερη εκκλησία της Ελλάδας

Για ελληνικές ομορφιές που δε θα βρεις αλλού!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100€/μήνα

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »