• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στις στροφές, ακόμη και υπό πίεση διατηρεί στο ακέραιο την τροχιά της και μόνο πολύ οριακά κάνει την εμφάνισή της η υποστροφή

Πλήρως ξεχωριστή και καθολικά όμορφη σχεδίαση. Η ποιότητα είναι πολύ καλή, αλλά δε λείπουν κάποια μικρά ατοπήματα φινιρίσματος

Alfa Romeo Giulietta 1.4 (120ps)

Διαβάστηκε από 26435 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2010

Στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα είναι αναμφίβολα η ολοκαίνουργια Giulietta της Alfa Romeo. Στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο κλασικός θυρεός της Alfa Romeo, ο οποίος έχει αποκτήσει πλέον μια σχεδόν τρισδιάστατη εμφάνιση, ώστε να προσδώσει ακόμη περισσότερο κύρος. Ο προφυλακτήρας ενσωματώνεται απόλυτα στο υπόλοιπο αμάξωμα και διαθέτει στο κάτω τμήμα του δυναμικές εισαγωγές, ενώ τα φωτιστικά, από την πλευρά τους, έχουν οβάλ σχήμα και περιλαμβάνουν όμορφα κάθετα φώτα ημέρας.
Εσωτερικά, το πρώτο πράγμα που προσέχουν οι πιο μυημένοι είναι ότι η σχεδίαση αυτή δε θυμίζει σε τίποτε αντίστοιχο τμήμα άλλου υπάρχοντος μοντέλου της Alfa. Δε λείπουν πάντως και κάποιες αναφορές στο παρελθόν και ειδικά στην πρώτη γενιά της Giulietta, όπως είναι το χαρακτηριστικό οριζόντιο μεταλλικό φιλέτο, που χωρίζει σε τρία τμήματα το ταμπλό και ουσιαστικά καταργεί την έννοια της κεντρικής κονσόλας.

• Στο δρόμο, το αυτοκίνητο έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλό πάτημα, αλλά και καλή άνεση. Σύμμαχο του οδηγού αποτελεί και το γρήγορο τιμόνι με τις μόλις 2,2 στροφές. Σημειώστε, τέλος, ότι και σε αυτή την Alfa το «παρών» δίνει το σύστημα δυναμικής κατάστασης Alfa D.N.A., με τρεις επιλογές για τον οδηγό (Normal, Dynamic, All Weather). Ο κινητήρας έχει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ η απόδοση της δύναμης έρχεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα

• Με εκμεταλλεύσιμο σχήμα αλλά υψηλό κατώφλι, ο χώρος αποσκευών έχει αρκετά καλή χωρητικότητα 350 λίτρων.

• Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 120 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., και 206 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 195 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 149 γρ./χιλιόμετρο.

• Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 20.750 ευρώ. Η πιο συμφέρουσα επιλογή είναι η «βασική» Progression, λόγω του σχεδόν πλήρους επίπεδου εξοπλισμού.