" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στις στροφές, ακόμη και υπό πίεση διατηρεί στο ακέραιο την τροχιά της και μόνο πολύ οριακά κάνει την εμφάνισή της η υποστροφή

Πλήρως ξεχωριστή και καθολικά όμορφη σχεδίαση. Η ποιότητα είναι πολύ καλή, αλλά δε λείπουν κάποια μικρά ατοπήματα φινιρίσματος

Alfa Romeo Giulietta 1.4 (120ps)

Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2010

Στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα είναι αναμφίβολα η ολοκαίνουργια Giulietta της Alfa Romeo. Στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο κλασικός θυρεός της Alfa Romeo, ο οποίος έχει αποκτήσει πλέον μια σχεδόν τρισδιάστατη εμφάνιση, ώστε να προσδώσει ακόμη περισσότερο κύρος. Ο προφυλακτήρας ενσωματώνεται απόλυτα στο υπόλοιπο αμάξωμα και διαθέτει στο κάτω τμήμα του δυναμικές εισαγωγές, ενώ τα φωτιστικά, από την πλευρά τους, έχουν οβάλ σχήμα και περιλαμβάνουν όμορφα κάθετα φώτα ημέρας.
Εσωτερικά, το πρώτο πράγμα που προσέχουν οι πιο μυημένοι είναι ότι η σχεδίαση αυτή δε θυμίζει σε τίποτε αντίστοιχο τμήμα άλλου υπάρχοντος μοντέλου της Alfa. Δε λείπουν πάντως και κάποιες αναφορές στο παρελθόν και ειδικά στην πρώτη γενιά της Giulietta, όπως είναι το χαρακτηριστικό οριζόντιο μεταλλικό φιλέτο, που χωρίζει σε τρία τμήματα το ταμπλό και ουσιαστικά καταργεί την έννοια της κεντρικής κονσόλας.

• Στο δρόμο, το αυτοκίνητο έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλό πάτημα, αλλά και καλή άνεση. Σύμμαχο του οδηγού αποτελεί και το γρήγορο τιμόνι με τις μόλις 2,2 στροφές. Σημειώστε, τέλος, ότι και σε αυτή την Alfa το «παρών» δίνει το σύστημα δυναμικής κατάστασης Alfa D.N.A., με τρεις επιλογές για τον οδηγό (Normal, Dynamic, All Weather). Ο κινητήρας έχει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ η απόδοση της δύναμης έρχεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα

• Με εκμεταλλεύσιμο σχήμα αλλά υψηλό κατώφλι, ο χώρος αποσκευών έχει αρκετά καλή χωρητικότητα 350 λίτρων.

• Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων και την υπερτροφοδότηση αποδίδει 120 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., και 206 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 195 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 149 γρ./χιλιόμετρο.

• Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 20.750 ευρώ. Η πιο συμφέρουσα επιλογή είναι η «βασική» Progression, λόγω του σχεδόν πλήρους επίπεδου εξοπλισμού.

 

Γιατί τα «παίζει» η μπαταρία σου το καλοκαίρι

Οι 7 ιδιότητες των λιπαντικών

ABS: Ο «φύλακας άγγελος» σου!

Υδροβαφή: Η νέα μόδα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Toyota Prius Plug-in με 5 θέσεις

Peugeot 508 VS BMW Σειρά 3

Δοκιμή: Hyundai i30 N με 275 PS

T-Rug: Το ηλεκτρικό «Defender» της VW

Νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο CUPRA

Ανανεωμένο Audi SQ7 με 435 άλογα

Νέο crossover με σπορ look από τη VW;

Νέα Bentley Flying Spur First Edition

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »