• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο ιδρυτής της εταιρείας, Eduard Pogea, αποκάλυψε πως η εξέλιξη του Ares κράτησε 4 χρόνια. Οι βελτιωτές υπόσχονται επίδοση 4,1 δλ. στο 0-100, ενώ εκτιμούν την τελική του ταχύτητα στα 288 χλμ./ώρα.

Μέρη από ανθρακονήματα αντικαθιστούν τα αντίστοιχα του Abarth 500, όπως είναι οι προφυλακτήρες, τα φτερά, το καπό, τα καπάκια των καθρεπτών και το σπόιλερ οροφής.

Η Pogea διατηρεί τον 1.400άρη κινητήρα, αλλά για να φτάσει να αποδίδει 404 ίππους και 445 Nm ροπής, σημαίνει πως σχεδόν τίποτα επάνω του δεν είναι stock.

Στο εσωτερικό, υπάρχουν δερμάτινα σπορ καθίσματα με κόκκινες πινελιές, αλλά και ένα σύστημα infotainment της Pioneer. Η Pogea θα φτιάξει μόλις πέντε αντίτυπα του Ares, για τα οποία ζητάει 58.500 ευρώ.

Abarth 500 με 404 άλογα

Διαβάστηκε από 12610 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/8/2017
 

Θα δίνατε ποτέ 58.500 ευρώ για ένα Abarth 500; Αν σας λέγαμε πως θα είχατε το ένα από τα πέντε αντίτυπα των 404 ίππων, μήπως θα αλλάζατε γνώμη; Σε κάθε περίπτωση, ας γνωρίσουμε το Ares της Pogea που λατρεύει το carbon…

Σίγουρα οι μηχανικοί της Fiat όταν έφτιαχναν το «500ράκι» δεν φαντάστηκαν πως θα μπορούσε να φτάσει στους 404 ίππους. Ούτε καν αυτοί της Abarth όταν δημιουργούσαν τη δική τους εκδοχή στο Fiat 500… Έλα, όμως που το πίστεψαν και το έκαναν πραγματικότητα οι Γερμανοί βελτιωτές της Pogea Racing. Σας παρουσιάζουμε, λοιπόν, το Ares (Αρης, που λέμε και εμείς…), που λατρεύει τα ανθρακονήματα…
 
Η Pogea διατηρεί τον 1.400άρη κινητήρα, αλλά για να φτάσει να αποδίδει 404 ίππους και 445 Nm ροπής, σημαίνει πως σχεδόν τίποτα επάνω του δεν είναι stock. Τοποθετήθηκαν, λοιπόν, σφυρήλατα πιστόνια, μεγαλύτερο turbo, ενισχυμένη κυλινδροκεφαλή, νέες βαλβίδες και καινούργια μπεκ. Βελτιωμένη είναι και η ψύξη, ενώ φυσικά έχει αλλαχτεί και η εξάτμιση. Ενισχυμένη είναι η βάση του κιβωτίου, αλλάχτηκε ο συμπλέκτης και τοποθετήθηκε αλουμινένιο βολάν.
   
Ο ιδρυτής της εταιρείας, Eduard Pogea, αποκάλυψε πως η εξέλιξη του Ares κράτησε 4 χρόνια. Οι βελτιωτές υπόσχονται επίδοση 4,1 δλ. στο 0-100, ενώ εκτιμούν την τελική του ταχύτητα στα 288 χλμ./ώρα. Μέρη από ανθρακονήματα αντικαθιστούν τα αντίστοιχα του Abarth 500, όπως είναι οι προφυλακτήρες, τα φτερά, το καπό, τα καπάκια των καθρεπτών και το σπόιλερ οροφής. Το νέο body-kit φάρδυνε το αυτοκίνητα κατά 48 χλστ., ενώ υπάρχουν 6πίστονες δαγκάνες στα δισκόφρενα αλλά και ανάρτηση KW Clubsport. Το βάρος του Ares είναι στα 977 κιλά.
 
Στο εσωτερικό, υπάρχουν δερμάτινα σπορ καθίσματα με κόκκινες πινελιές, αλλά και ένα σύστημα infotainment της Pioneer. Η Pogea θα φτιάξει μόλις πέντε αντίτυπα του Ares, για τα οποία ζητάει 58.500 ευρώ. Αν δεν θέλετε το body-kit, θα πληρώσετε 21.000 ευρώ για την τροποποίηση του κινητήρα. Τέλος τα εξωτερικά μέρη, αντί για carbon μπορεί να είναι …plastic.

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Tρακάρες με όχημα αγνώστων στοιχείων;

Οι «εχθροί» της εικόνας του αυτοκινήτου σου

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Η κίνηση στους δρόμους

Μονομαχία στην πίστα!

Nέο Volvo ΧC90 Armoured

Νέο Skoda Scala G-TEC

To ηλεκτρικό που φορτίζεται από τον ήλιο (+vid)

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Παρουσίαση: Νέο Kia XCeed

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »