
Ο όμιλος Stellantis αύξησε τις πωλήσεις επιβατικών στην Ευρώπη κατά 11,5%.
Η «έξυπνη» στρατηγική μοντέλων που φέρνει παραγγελίες.
Στο γ' τρίμηνο 2025, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,4% φτάνοντας τις 422.000.
Έρχονται νέα λανσαρίσματα με έντονο εμπορικό παλμό
Ο όμιλος Stellantis αύξησε τις πωλήσεις επιβατικών στην Ευρώπη κατά 11,5%
Ισχυρή εμπορική επίδοση κατέγραψε η Stellantis στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο 2025, με τις πωλήσεις επιβατικών να αυξάνονται κατά 11,5% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2024 και το μερίδιο αγοράς να ενισχύεται κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες. Την άνοδο οδήγησαν κυρίως οι Citroën (+0,3), FIAT (+0,1) και Opel (+0,1), επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ομίλου στα μαζικά, προσιτά μοντέλα.
Η «έξυπνη» στρατηγική μοντέλων που φέρνει παραγγελίες
Καταλύτης της επιτυχίας ήταν η “smart car” στρατηγική: τα Citroën C3 και C3 Aircross, το FIAT Grande Panda και το νέο Opel Frontera επιτάχυναν τον ρυθμό εισροής παραγγελιών, βοηθώντας τη Stellantis να διατηρήσει την ηγεσία στα υβριδικά οχήματα με μερίδιο 15,2% στο YTD, αυξημένο κατά 4,1 μονάδες έναντι του Σεπτεμβρίου 2024. Παράλληλα, τέσσερις χώρες κατέγραψαν αύξηση συνολικού μεριδίου, με την Ιταλία να ξεχωρίζει σημειώνοντας άνοδο 2,8% σε ετήσια βάση.
Στο γ’ τρίμηνο 2025, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,4% φτάνοντας τις 422.000
Στο γ’ τρίμηνο 2025, οι πωλήσεις επιβατικών οχημάτων του ομίλου αυξήθηκαν κατά 4,4% σε ετήσια βάση, φτάνοντας συνολικά τις 422.000 μονάδες. Το συνολικό μερίδιο αγοράς σε επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα άγγιξε το 15,4% στην Ευρώπη, με 549.000 ταξινομήσεις, τοποθετώντας τη Stellantis στη 2η θέση και «με διαφορά» από τον τρίτο ανταγωνιστή. Στη βάση της γκάμας, το FIAT Panda συνεχίζει να ηγείται στο segment A, ενώ σε B-segment βρίσκουμε Citroën C3, Opel Corsa και PEUGEOT 208 μέσα στην πεντάδα. Η PEUGEOT διατηρεί δυνατή παρουσία και στα B-SUV/C-SUV, με τα 2008 και 3008 αντίστοιχα ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας τους.
Έρχονται νέα λανσαρίσματα με έντονο εμπορικό παλμό
Το εμπορικό momentum ενισχύεται από τα φρέσκα λανσαρίσματα: στο γ’ τρίμηνο παρουσιάστηκαν τα Citroën C5 Aircross, DS N°8 και το νέο Jeep Compass, μέρος του πλάνου 10 νέων μοντέλων για το 2025. Όπως τόνισε ο Luca Napolitano, Commercial Operations Officer της Stellantis, «οι παραγγελίες στο B2C αυξήθηκαν κατά 22% τον Σεπτέμβριο σε ετήσια βάση», ενώ η ισχυρή ζήτηση για C3, C3 Aircross, Grande Panda και Frontera ώθησε τον τριμηνιαίο όγκο επιβατικών στις 422.000 μονάδες. Η εταιρεία βλέπει τη διεύρυνση του μεριδίου ως απόρροια της σωστής τοποθέτησης σε καίρια segments, της διεύρυνσης εξοπλισμών ασφαλείας/συνδεσιμότητας σε προσιτές εκδόσεις και της σαφούς εστίασης στα υβριδικά.