Εντελώς καρτίστικη, σχεδόν αγωνιστική αίσθηση έχει κανείς στο Abarth 595 Competizione, που όμως στην καθημερινή χρήση απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την άνεση και την ευελιξία.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εντελώς καρτίστικη, σχεδόν αγωνιστική αίσθηση έχει κανείς στο Abarth 595 Competizione, που όμως στην καθημερινή χρήση απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την άνεση και την ευελιξία.

Στο δρόμο: Τσαμπουκάδες!

16.566 Επισκέψεις στο άρθρο

Χωρίς υπεκφυγές, αυτό που ξεχωρίζει στο δρόμο είναι το 595 Competizione μιας και κυριολεκτικά θυμίζει καρτ. Η σκληρή (με πιο κοντά ελατήρια, σφιχτότερα αμορτισέρ KONI FSD και αντιστρεπτική) ορίζει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και αμεσότητας, ενώ την οδηγική αίσθηση απογειώνει το έξτρα μπλοκέ διαφορικό της χειροκίνητης έκδοσης (ηλεκτρονικό στην έκδοση με το ρομποτιζέ κιβώτιο). Την καρτίστικη αίσθηση συμπληρώνει το καλό σε αίσθηση – αλλά μεγάλο σε διάμετρο – τιμόνι και τα εξαιρετικά, με 4πιστονες δαγκάνες μπροστά, φρένα της Brembo. Από την άλλη το μικρό μεταξόνιο απαιτεί σεβασμό ειδικά σε γλιστερό οδόστρωμα, όπου το μη απεργοποιούμενο ESP δουλεύει υπερωριακά, ενώ η καθημερινή χρήση απαιτεί συμβιβασμούς με την πολύ σκληρή ανάρτηση και το τιμόνι που δεν «κόβει».

Το διαβολάκι της smart μέσα στην πόλη παραμένει βασιλιάς της ευελιξίας και του παρκαρίσματος.

Το διαβολάκι της smart μέσα στην πόλη παραμένει βασιλιάς της ευελιξίας και του παρκαρίσματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αντιθέτως, ευχάριστη έκπληξη είναι η ανάρτηση του smart fortwo coupe BRABUS, η οποία είναι μεν εμφανώς πιο σκληρή σε σχέση με τις απλές εκδόσεις (20% σκληρότερη και χαμηλωμένη κατά 10 χλστ.), ωστόσο δεν κοπανάει και δεν αντιδρά «ξερά». Αυτά μέσα στην πόλη, όπου φυσικά είναι ο βασιλιάς της ευελιξίας και του παρκαρίσματος. Σε μια στριφτερή επαρχιακή διαδρομή, το πολύστροφο τιμόνι (3,5 στροφές), το μίνιμαλ μεταξόνιο και η νευρικότητα του πίσω άξονα de Dion σε περάσματα από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες συντελούν ώστε το «παιχνίδι» να ορίζεται από το, ομολογουμένως σπορ ρυθμισμένο, ESP. Παρά την πίσω κίνηση μην περιμένετε παιχνίδια με την ουρά αφενός γιατί η πισω μήχανη διάταξη και τα 205/40 R17 πίσω ελαστικά εξασφαλίζουν γερή πρόσφυση και αφετέρου γιατί το ESP δεν απενεργοποιείται και καταστέλλει τις όποιες τάσεις εν τη γενέσει τους. Σε κάθε περίπτωση τα φρένα (παρά τα ταμπούρα πίσω) στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.

Το VW up! GTI είναι σαφώς πιο πολιτισμένο και πρακτικό συνολικά. Η σφιχτή και χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. ανάρτησή του χαρίζει έναν σαφώς «κοφτερό» οδηγικό χαρακτήρα, αμεσότητα και ικανότητα άριστης διαχείρισης των 115 ίππων του κινητήρα. Οι έντονες ανωμαλίες «διαβάζονται» χωρίς να λείπει μια μικρή νευρικότητα της πίσω ανάρτησης κάτι που είναι απόλυτα φυσιολογικό ωστόσο για τις διαστάσεις και το μεταξόνιο του αυτοκινήτου. Στρίβει σβέλτα και αποφασιστικά σε κάθε περίπτωση, με τον οδηγό του να λαμβάνει καλή αίσθηση, ενώ στην υπερβολή, τα ηλεκτρονικά συστήματα θα φροντίσουν να τον επαναφέρουν στην τάξη άμεσα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
OPEL