Προσεγμένη ποιότητα και ανάλογο φινίρισμα στην καμπίνα της Mercedes-Benz B180 CDI
Εσωτερικό: Ποιοτικό και ευρύχωρο
38.884 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2015)
Στην καμπίνα της ανανεωμένης B-Class ξεχωρίζει το νέο τιμόνι, που ενσωματώνει νέα, πιο εύκολα στη χρήση χειριστήρια για το σύστημα πολυμέσων και το trip computer και η μεγαλύτερη ψηφιακή οθόνη του συστήματος infotainment (αρχική στις 7 ίντσες και προαιρετικά στις 8 ίντσες). Ο πίνακας οργάνων φέρει νέα γραμματοσειρά και νούμερα όντας πλήρης και ευανάγνωστος. Το ταμπλό επενδύεται με μαλακό υλικό στο πάνω μέρος του και σκληρά σε όλα τα υπόλοιπα τμήματά του, με το φινίρισμα και τη συναρμογή να δείχνουν πιο γερά από κάθε άλλη φορά. Η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα.
Οι χώροι επαρκούν για 5 ενήλικες (κάποιες παραχωρήσεις θα γίνουν μόνο για τα πόδια του μεσαίου καθήμενου, λόγω του σχετικά υψηλού τούνελ της μετάδοσης), αλλά πέρα της διαιρούμενης κατά 60:40 πλάτης του πίσω καθίσματος λείπουν οι παραπάνω δυνατότητες διαμόρφωσης, που θα τόνιζαν τον πρακτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το πορτ-μπαγκάζ από την πλευρά του, έρχεται και πάλι με ικανοποιητική χωρητικότητα 488 λτ., έχοντας και ένα πρακτικό, μετακινούμενο σε ύψος δάπεδο.
Αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα.
Για όλες τις μερσεντες κάτω απο e class απλώς πληρώνεις το σηματάκι χωρίς να παίρνεις κάτι που να αξίζει την διάφορα τιμής απο τον mainstream ανταγωνισμό.
Επειδη τα παιδια που σχολιαζουν προφανως δεν εχουν οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο,θα ηθελα απλως να τους πω οτι δε χρειαζεται να ειναι απολυτοι στην αποψη τους.Το break assist ειναι μοναδικο και κανενας στον ανταγωνισμο πλην Volvo δεν το εχει.Η NCAP το εχει 2ο κορυφαιο στην ιστορια το πισω απο το XC90.Κατι σημαινουν αυτα...αλλωστε στην οδηγηση ορισμενα δε μπορουν να γραφτουν στα φυλλαδια,απλα τα απολαμβανεις στην οδηγηση.Ειμαι οδηγος που κανεις ετησιως 75000χλμ για 15 χρονια περιπου
«Η τιμή της B 180 CDI της δοκιμής μας, ξεκινά από τα 27.770 ευρώ με απόσυρση.»
Θα υπάρξει ταμπελολάτρεις που θα δαπανήσει το ποιο πάνω πόσο για μια Merc με κινητήρα Renault;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δεν έχω κανένα θέμα με την συμμαχία (Renault - Nissan alliance) το αντίθετο μάλιστα, αλλά πιστεύω ότι είναι ιεροσυλία για τους λάτρεις του «Made in Germany». χαχαχα
Για όλες τις μερσεντες κάτω απο e class απλώς πληρώνεις το σηματάκι χωρίς να παίρνεις κάτι που να αξίζει την διάφορα τιμής απο τον mainstream ανταγωνισμό.
Επειδη τα παιδια που σχολιαζουν προφανως δεν εχουν οδηγησει το συγκεκριμενο αυτοκινητο,θα ηθελα απλως να τους πω οτι δε χρειαζεται να ειναι απολυτοι στην αποψη τους.Το break assist ειναι μοναδικο και κανενας στον ανταγωνισμο πλην Volvo δεν το εχει.Η NCAP το εχει 2ο κορυφαιο στην ιστορια το πισω απο το XC90.Κατι σημαινουν αυτα...αλλωστε στην οδηγηση ορισμενα δε μπορουν να γραφτουν στα φυλλαδια,απλα τα απολαμβανεις στην οδηγηση.Ειμαι οδηγος που κανεις ετησιως 75000χλμ για 15 χρονια περιπου
«Η τιμή της B 180 CDI της δοκιμής μας, ξεκινά από τα 27.770 ευρώ με απόσυρση.» Θα υπάρξει ταμπελολάτρεις που θα δαπανήσει το ποιο πάνω πόσο για μια Merc με κινητήρα Renault;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Δεν έχω κανένα θέμα με την συμμαχία (Renault - Nissan alliance) το αντίθετο μάλιστα, αλλά πιστεύω ότι είναι ιεροσυλία για τους λάτρεις του «Made in Germany». χαχαχα