Ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας είναι μεν η αρχική επιλογή και πάλι στη B-Class, ωστόσο η πολύ καλή απόδοσή του και η λογική του κατανάλωση, τον καθιστούν και τον πιο ενδιαφέροντα στη γκάμα.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.600άρης turbo βενζινοκινητήρας είναι μεν η αρχική επιλογή και πάλι στη B-Class, ωστόσο η πολύ καλή απόδοσή του και η λογική του κατανάλωση, τον καθιστούν και τον πιο ενδιαφέροντα στη γκάμα.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πολιτισμένο μοτέρ με πολύ καλή απόδοση

31.301 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2015)

Η αρχική επιλογή της ανανεωμένης Mercedes B-Class έρχεται με τον γνωστό, 1.595 κ.εκ. βενζινοκινητήρα με άμεσο ψεκασμό και 
turbo της Mercedes. Η ονομαστική του απόδοση είναι και πάλι 122 
ίπποι, με την ροπή να βρίσκεται ψηλά, στα 200 Nm και να είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.250 σ.α.λ. Το γεγονός αυτό δίνει στον κινητήρα της B-Class τη δυνατότητα να τραβά από πολύ χαμηλά χωρίς να «αγκομαχά» και να διατηρείται εξαιρετικά πρόθυμος μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ. 
Παράλληλα, οι επιδόσεις που προσφέρει είναι αρκετά γρήγορες. Το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται, έχει σχετικά αραιά κλιμάκωση σε όφελος της κατανάλωσης, με την κλιμάκωση της 6ης σχέσης να κρατά χαμηλά τις στροφές στο ταξίδι. Στο ίδιο πεδίο της μείωσης της κατανάλωσης έρχεται και η στάνταρ παρουσία του συστήματος ECO start/stop, με βελούδινη λειτουργία στο σταμάτα-ξεκίνα. 

Σχετικά αραιή κλιμάκωση για το 6τάχυτο κιβώτιο της B 180, που φροντίζει να εκμεταλλεύεται τη ροπή του κινητήρα για να κρατά χαμηλά στροφές και κατανάλωση.

Σχετικά αραιή κλιμάκωση για το 6τάχυτο κιβώτιο της B 180, που φροντίζει να εκμεταλλεύεται τη ροπή του κινητήρα για να κρατά χαμηλά στροφές και κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen