Η κεντρική κονσόλα «ελάφρωσε» αρκετά από το πλήθος των κουμπιών που υπήρχαν στο προηγούμενο Focus αυξάνοντας την εργονομία.

O πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος, απεικονίζοντας όλες τις απαραίτητες ενδείξεις.

Η μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών χωρίζεται στα 4, με τον κάθε τομέα να οδηγεί στον έλεγχο του ηχοσυστήματος, της πλοήγησης, του κλιματισμού και της σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο.

Ο λεβιές του 6τάχυτου κιβωτίου είναι ακριβής στις γρήγορες αλλαγές και σωστά τοποθετημένος.

Πέρα από τη θύρα USB στην βάση της κεντρικής κονσόλας, υπάρχει ακόμα μια στο κεντρικό υποβραχιόνιο, καθώς και υποδοχή για κάρτα μνήμης SD που υποστηρίζει το σύστημα πλοήγησης.

Εσωτερικό: Ποιοτικό, με εκτεταμένες αλλαγές

98.391 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/1/2015

Από την πρώτη ματιά στο εσωτερικό του Focus γίνεται αντιληπτό πως οι σχεδιαστές της Ford έριξαν το βάρος στη βελτίωση της ποιότητας και της σχετικά «περίεργης» εργονομίας του προηγούμενου μοντέλου, όπως προέκυπτε από την πληθώρα κουμπιών στην κεντρική κονσόλα. Στο νέο Focus όλα αυτά εξαλείφθηκαν. H Ford προχώρησε στην τοποθέτηση μιας νέας, μεγάλης (8 ιντσών) οθόνης αφής για τη δεύτερη γενιά του Συστήματος Πολυμέσων SYNC της εταιρείας, με το Focus να είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη με το SYNC2. Αυτό, εκτός από τη νέα οθόνη, προσφέρει εξελιγμένο σύστημα φωνητικών εντολών για το ηχοσύστημα, την πλοήγηση, τον κλιματισμό και την συνδεσιμότητα με smartphones. Είναι χωρισμένη στα τέσσερα, με το κάθε τεταρτημόριο να αντιστοιχεί σε κάθε ενότητα. 
Στην βάση της κεντρικής κονσόλας υπάρχουν πλέον νέοι διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού. Πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων και ανάμεσα στα καθίσματα βρίσκεται μια νέα θήκη, με συρόμενο κάλυμμα, που συμπληρώνει εύχρηστα τις θέσεις για μικροαντικείμενα. Πολύ όμορφο είναι το νέο τριάκτινο τιμόνι, με μικρότερη στεφάνη από πριν και πιο εργονομικά χειριστήρια για το ηχοσύστημα. Οι τελευταίες πινελιές ανανέωσης, αφορούν στις νέες επενδύσεις του σαλονιού σε black satin, με διακριτικές λεπτομέρειες χρωμίου.

Tags: FORD FOCUS