Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Autocheck 2022: Ποιοι πάτωσαν & ποιοι έλαμψαν στην ικανοποίηση κατόχων

198.840 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2022)

Περισσότερες από 700 επώνυμες αναφορές μέσα σε 2 χρόνια! Τρεις μάρκες εκτοξεύθηκαν και τρεις υποχώρησαν στην κατάταξη. Μια μάρκα «βούλιαξε» πιο χαμηλά από ποτέ. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, τρίζουν και σε «γδέρνουν» όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!

Ικανοποίηση κατόχων: Πάνω από 5.000 αναφορές στο Autocheck

Η ετήσια έρευνα ικανοποίησης κατόχων AutoCheck συνεχίζεται ανελλιπώς και αναδεικνύει όχι μόνο τις πιο ζημιάρικες μάρκες, αλλά και ποιες αντιπροσωπείες έχουν το πιο ελλιπές After Sales μη καταφέρνοντας να ικανοποιήσουν τους κατόχους τους. Παράλληλα, αναδεικνύονται και οι εταιρείες που τα πηγαίνουν καλά σε αυτούς τους τομείς.

Δύο χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για τα αποτελέσματα της 7ης φάσης του Autocheck, που βασίζονται σε 700 αναφορές του 2020-2021. Ο συνολικός αριθμός των αναφορών, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, ξεπερνά τις 5.000 κάνοντας το Autocheck μια μεγάλη έρευνα του autotriti.gr από τους αναγνώστες, για τους αναγνώστες, αφού όλοι εσείς αναφέρετε τα κακώς ή καλώς κείμενα των αυτοκινήτων που περνούν από την κατοχή σας. Έτσι, έχετε στη διάθεσή σας πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι μεγαλύτερες μεταβολές για 6 μάρκες

Πάνω από 440.000 άνθρωποι διάβασαν τις 5.000+ αναφορές της έρευνας, ενώ αρκετοί έκαναν τις δικές τους αναφορές. Τα αποτελέσματα βρίσκουν 3 εταιρείες με ανεβασμένες «μετοχές» στην ικανοποίηση πελατών, ενώ 3 άλλες μάρκες χάνουν έδαφος, με μία εξ αυτών να «πατώνει» στην τελική κατάταξη.
  • Θετικό πρόσημο με διψήφιο ποσοστό για τις Renault, Citroen και Nissan!
  • Στον αντίποδα οι Alfa Romeo, Skoda και Volvo είχαν μειωμένες επιδόσεις
  • Η Volvo έπεσε στα τάρταρα της τελικής κατάταξης
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν.

Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές. Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάξαμε τις μάρκες. Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 85% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 60% και κόκκινες από εκεί και κάτω.

Δείτε το γράφημα με τα αποτελέσματα του Autocheck 2021-2022, στο οποίο έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές.

Autocheck: Κάνε κι εσύ την αναφορά σου

Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα;

H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά!


Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές;

Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε τους!


Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.

Ότι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.

Ότι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.

Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.

Διαβάστε ακόμη: Τι μαγεύει και τι... ξενερώνει τους κατόχους αυτοκινήτου το 2022;

Κάντε λοιπόν τώρα και εσείς αναφορά πατώντας το πλήκτρο «Κάντε την αναφορά σας τώρα» στο τέλος του κειμένου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.

Δείτε 1.313 «κόκκινες» αναφορές



Αναφορές & επιβραβεύσεις για LEXUS

Lexus
Ux (Υβριδικό)

2000 κυβικά
του 2019

ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΚΟΣΜΑΣ (10/2/2022, 11:26) ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η΄ΒΛΑΒΗ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΑΠΛΑ ΑΡΙΣΤΟ!
Lexus
Gs

3500 κυβικά
του 2010

ΓΙΩΡΓΟΣ Φ. (28/11/2019, 19:41) Από το 2010 εως σήμερα και 200.000 χιλιόμετρα μόνο μια αντλία νερού που δάκρυζε αξίας 200 Ευρώ. Το μόνο μειονέκτημα το ακριβό service. Εκπληκτικό αυτοκίνητο
Lexus
Rx400h

3303 κυβικά
του 2005

ΔΗΜΉΤΡΗΣ (12/11/2019, 23:42) Αξιόπιστο, μέτρια ποιότητα στις δερμάτινες στις πόρτες, μέτριο προς καλο κράτημα, μέτρια τετρακίνηση, μεγάλους χώρους, μεγάλο αλλά ρυχο πορτ παγκαζ λόγω μπαταριών, πανάκριβη η αντιπροσωπεία κ ανταλλακτικά, απίστευτη τεχνολογία ακόμα κ σήμερα που είναι 15 χρονών λίγα αμάξια έχουν αυτα που έχει αυτο (φώτα που στρίβουν, μνήμες στη θέση οδήγησης) περίεργη αίσθηση το σύστημα πεδησης χρειάζεται εξοικείωση (λόγω σύστημα ανάκτησης ενέργειας) κ γενικά το υβριδικό του σύστημα που μπορεί κ κινειται μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ κ ενεργοποιείται ο βενζινοκίνητηρας χωρίς να έχει μίζα νομίζεις ότι οδηγείς ένα αμάξι από το μέλλον.
Lexus
Nx

2500 κυβικά
του 2015

Nikos Psichogios (5/3/2019, 10:06) Δεν σπάει, δεν χαλάει.
Lexus
Nx

2500 κυβικά
του 2016

Giovani (2/10/2017, 23:16) Είχα το CT (δυο φορές) το αντικατέστησα με το NX. Ήμουν 2 φορές ευχαριστημένος με τα μικρά τωρα είμαι διπλά ευχαριστημένος με το μεγάλο! Το σέρβις παραμένει στις ίδιες τιμές που για την ποιότητα του Ιάπωνα ειναι πολυ χαμηλές! Απλά αν εχεις περάσει απο αλλού καταλαβαίνεις οτι αν έρθεις εδω δε πας πίσω ποτέ ξανά!
Lexus
Ct

1800 κυβικά
του 2011

Βαγγέλης (13/11/2016, 22:52) Πρώην κάτοχος lexus (IS250) ΚΑΙ ΠΑΛΙ lexus (CT200h), απλά άριστο, δεν καταλαβαίνει τίποτε γρήγορο και οικονομικό... Το κακό είναι, το ακριβό service και η απουσία εναλλακτικής επιλογής για service !!!!
Lexus
Is

2500 κυβικά
του 2012

Manolis (23/2/2016, 20:49) Με παραπανω απο 100χιλιαδες χλμ ουτε μια ζημια δεν εχει βγαλει, τα σερβις του στην ωρα του κανω μονο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απ το οτιδηποτε εχει να κανει μαζι του!
Lexus
Rx400h

3350 κυβικά
του 2008

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ (8/12/2015, 09:09) ΑΨΟΓΟ. ΕΝΑ ΣΕΡΒΙΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ ΚΑΘΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ. ΕΧΕΙ 98.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Lexus
Is

2500 κυβικά
του 2008

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ (27/4/2015, 11:51) Πολύ καλό αυτοκίνητο απαράδεκτες τιμές service
Lexus
Ct

1800 κυβικά
του 2012

Γιαννης (13/3/2015, 16:41) Με 100000χλμ, με κατω απο 5lt/100 καταναλωση, με καμια βλαβη, με service σε τιμες prius και να το αλλαζα παλι το ιδιο θα διαλεγα!!!
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda