" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To ταμπλό του Astra είναι τo μόνο από τα τρία που εστιάζει τόσο στην κομψότητα και την αίσθηση ανώτερης κατηγορίας. Σημαντικά βελτιωμένη είναι η ευχρηστία και η εργονομία με πολύ λιγότερα μπουτόν πλέον.

To ταμπλό του Astra είναι τo μόνο από τα τρία που εστιάζει τόσο στην κομψότητα και την αίσθηση ανώτερης κατηγορίας. Σημαντικά βελτιωμένη είναι η ευχρηστία και η εργονομία με πολύ λιγότερα μπουτόν πλέον.

Απόλυτα ξεχωριστό στιλ για το Toyota με ένα σχεδόν κάθετης πρόσοψης ταμπλό, όμορφα φωτισμένο, «δεμένο» ποιοτικά και με καλή εργονομία. Η οθόνη αφής έχει και όμορφα γραφικά.

Απόλυτα ξεχωριστό στιλ για το Toyota με ένα σχεδόν κάθετης πρόσοψης ταμπλό, όμορφα φωτισμένο, «δεμένο» ποιοτικά και με καλή εργονομία. Η οθόνη αφής έχει και όμορφα γραφικά.

Το κόκπιτ του Golf δεν ενθουσιάζει οπτικά καθώς δείχνει το πιο συμβατικό από τα άλλα δύο μικρομεσαία. Είναι όμως το πιο καλό από πλευράς ποιότητας με μεγάλες «εκτάσεις» μαλακού πλαστικού και καλή συναρμολόγηση.

Το κόκπιτ του Golf δεν ενθουσιάζει οπτικά καθώς δείχνει το πιο συμβατικό από τα άλλα δύο μικρομεσαία. Είναι όμως το πιο καλό από πλευράς ποιότητας με μεγάλες «εκτάσεις» μαλακού πλαστικού και καλή συναρμολόγηση.

Πίνακας εξοπλισμού και τιμών για τα μοντέλα.

Εσωτερικά: «Nτέρμπι» στην ποιότητα, πιο premium εικόνα το Astra

Διαβάστηκε από 23571 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/2/2017

Χωρίς σημαντικές εκπλήξεις υποδέχονται στο εσωτερικό τους τα τρία μικρομεσαία της σύγκρισής μας τους οδηγούς. Θα ξεκινήσουμε με το Auris το οποίο έχει ίσως το πιο ιδιόμορφο στιλ στο ταμπλό με την κεντρική κονσόλα να μη διαθέτει κανένα συμβατικό, στρογγυλό χειριστήριο. Η οθόνη αφής και ο μπλε χρωματισμός στα περισσότερα χειριστήρια δημιουργούν μια μινιμαλιστική high-tech εικόνα η οποία σίγουρα θα βρει πολλούς υποστηρικτές. To Αstra είναι απόλυτα σύγχρονο από πλευράς εμφάνισης αν και διατηρεί μια αναμενόμενη δομή. Ταυτόχρονα αποπνέει και μια ιδέα περισσότερη premium αίσθηση συνολικά από ότι οι αντίπαλοί του με αρκετά προσεγμένο φινίρισμα και επιλογή υλικών. Το σημαντικό με το Astra είναι ο αυξημένος πια βαθμός ευχρηστίας που έχει το infotainment με την οθόνη αφής. Το δε Golf δείχνει ότι τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την εμφάνιση είναι ένα βήμα πίσω από τους υπόλοιπους δύο. Το χαμηλό προφίλ που διατηρεί αυτή η γενιά δε συνεπάγεται πάντως κάποιο έλλειμμα ποιότητας. Το αντίθετο μάλιστα. Το VW είναι τόσο στιβαρό ώστε μάλλον παίρνει και την πρωτιά έναντι των Opel και Toyota. Από πολύ κοντά ακολουθεί το Astra σε θέματα ποιότητας κατασκευής και τρίτο τοποθετείται το Auris από το οποίο θα ζητούσαμε μια πιο εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ