" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Golf ισορροπεί περίτεχνα ανάμεσα στην άνεση και την καλή οδική συμπεριφορά. Δεν ενοχλείται από τις λακκούβες ενώ μπορεί να ενθουσιάσει σε δρόμο με στροφές.

Το Astra επιδεικνύει ένα σχεδόν άριστο στήσιμο και σε κάνει να ξεχνάς ότι διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Αν είχε ένα τιμόνι με καλύτερα ισορροπημένη υποβοήθηση και πιο γεμάτη αίσθηση θα έκανε μεγάλη διαφορά στην κλάση. Κορυφαία η απόδοση των φρένων.

Το Auris διατηρεί ένα ήπιο προφίλ. Δεν ενθουσιάζει με πολλά σπορτίφ στοιχεία είναι όμως άνετο, σταθερό και προβλέψιμο. Μας αρέσει η θέση οδήγησης και το κάθετα τοποθετημένο τιμόνι.

Χαρακτηριστικά αναρτήσεων και τροχών για τα 3 αυτοκίνητα.

Στο δρόμο: Παραπλήσια σε χαρακτήρα, πιο μεστή αίσθηση το Golf

Διαβάστηκε από 23968 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/2/2017

Εδώ το επίπεδο της αντιπαράθεσης είναι πολύ σκληρό. Τα τρία μικρομεσαία είναι από τους δυνατούς παίχτες της κλάσης με σταθερότητα τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε δρόμο με στροφές. Μπορούν να εντοπιστούν όμως μικροδιαφορές που δημιουργούν κάποιες αποστάσεις. Το Golf δείχνει εδώ να είναι το πιο ολοκληρωμένο παρόλο που υιοθετεί στον πίσω άξονα την πιο λιτή αρχιτεκτονική ανάρτησης. Το στήσιμο είναι σωστό, οι λακούβες δεν ενοχλούν ενώ όποτε ο οδηγός το ζητήσει, το Golf επιδεικνύει πολύ υψηλό βαθμό ευελιξίας. Το σύστημα διεύθυνσης είναι μάλιστα το πιο γεμάτο σε αμεσότητα και όγκο πληροφοριών. Το Αstra με την «ντρίμπλα» του συνδέσμου Watt ανεβάζει τον ημιάκαμπτο άξονα πιθανότατα στο ανώτερο όριο που μπορεί να φτάσει. Το Astra παραμένει ψύχραιμο πάνω από κακό δρόμο ενώ μπορεί να κινηθεί με άνεση και σβέλτα παρόλο που το γρήγορο τιμόνι δεν ικανοποιεί πάντα σε πληροφόρηση ή σε βαθμό υποβοήθησης. Το Auris σε αυτή του την έκδοση κινητήρα έχει την πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα με διπλά ψαλίδια αλλά ταυτόχρονα και το πιο μαλακό set-up στην ανάρτησή του. Γενικά σε γρήγορο ρυθμό το μικρομεσαίο Toyota παραμένει αποτελεσματικό απλώς χωρίς πολλές σπορτίφ αποχρώσεις. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Σε ποιά μάρκα συγχωρείς τα πάντα;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

5 λάθη που κάνουμε όταν οδηγούμε diesel

5 TIPS για τη σωστή λειτουργία του κλιματισμού

Είναι καθαρό το τιμόνι σου;

Δέρμα ή υφασμα;

6 έξυπνα tips στην αγορά ελαστικών (+vid)

Νέες plug-in υβριδικές A-Class & B-Class 250e

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »