Το Golf ισορροπεί περίτεχνα ανάμεσα στην άνεση και την καλή οδική συμπεριφορά. Δεν ενοχλείται από τις λακκούβες ενώ μπορεί να ενθουσιάσει σε δρόμο με στροφές.
Στο δρόμο: Παραπλήσια σε χαρακτήρα, πιο μεστή αίσθηση το Golf
28.625 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2017)
Εδώ το επίπεδο της αντιπαράθεσης είναι πολύ σκληρό. Τα τρία μικρομεσαία είναι από τους δυνατούς παίχτες της κλάσης με σταθερότητα τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε δρόμο με στροφές. Μπορούν να εντοπιστούν όμως μικροδιαφορές που δημιουργούν κάποιες αποστάσεις. Το Golf δείχνει εδώ να είναι το πιο ολοκληρωμένο παρόλο που υιοθετεί στον πίσω άξονα την πιο λιτή αρχιτεκτονική ανάρτησης. Το στήσιμο είναι σωστό, οι λακούβες δεν ενοχλούν ενώ όποτε ο οδηγός το ζητήσει, το Golf επιδεικνύει πολύ υψηλό βαθμό ευελιξίας. Το σύστημα διεύθυνσης είναι μάλιστα το πιο γεμάτο σε αμεσότητα και όγκο πληροφοριών. Το Αstra με την «ντρίμπλα» του συνδέσμου Watt ανεβάζει τον ημιάκαμπτο άξονα πιθανότατα στο ανώτερο όριο που μπορεί να φτάσει. Το Astra παραμένει ψύχραιμο πάνω από κακό δρόμο ενώ μπορεί να κινηθεί με άνεση και σβέλτα παρόλο που το γρήγορο τιμόνι δεν ικανοποιεί πάντα σε πληροφόρηση ή σε βαθμό υποβοήθησης. Το Auris σε αυτή του την έκδοση κινητήρα έχει την πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα με διπλά ψαλίδια αλλά ταυτόχρονα και το πιο μαλακό set-up στην ανάρτησή του. Γενικά σε γρήγορο ρυθμό το μικρομεσαίο Toyota παραμένει αποτελεσματικό απλώς χωρίς πολλές σπορτίφ αποχρώσεις.
Το Astra επιδεικνύει ένα σχεδόν άριστο στήσιμο και σε κάνει να ξεχνάς ότι διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Αν είχε ένα τιμόνι με καλύτερα ισορροπημένη υποβοήθηση και πιο γεμάτη αίσθηση θα έκανε μεγάλη διαφορά στην κλάση. Κορυφαία η απόδοση των φρένων.
Νο 1 και βασιλιας το Auris, Νο 99 το Astra και Νο 1 στα συνεργεια το Golf :)))
Μπραβο στο αστρακι και στον δοκιμαστη που του πετυχε καταναλωση αψωγη.
Τέτοιο ψηφιακό ρολογάκι όπως στο ταμπλό του Auris είχε και το Nissan Sunny μου του 1986!!!
Νο1 astra No2 focus No3 civic.No199 auris και golf ουτε στον εχθρο