" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Golf ισορροπεί περίτεχνα ανάμεσα στην άνεση και την καλή οδική συμπεριφορά. Δεν ενοχλείται από τις λακκούβες ενώ μπορεί να ενθουσιάσει σε δρόμο με στροφές.

Το Astra επιδεικνύει ένα σχεδόν άριστο στήσιμο και σε κάνει να ξεχνάς ότι διαθέτει ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Αν είχε ένα τιμόνι με καλύτερα ισορροπημένη υποβοήθηση και πιο γεμάτη αίσθηση θα έκανε μεγάλη διαφορά στην κλάση. Κορυφαία η απόδοση των φρένων.

Το Auris διατηρεί ένα ήπιο προφίλ. Δεν ενθουσιάζει με πολλά σπορτίφ στοιχεία είναι όμως άνετο, σταθερό και προβλέψιμο. Μας αρέσει η θέση οδήγησης και το κάθετα τοποθετημένο τιμόνι.

Χαρακτηριστικά αναρτήσεων και τροχών για τα 3 αυτοκίνητα.

Στο δρόμο: Παραπλήσια σε χαρακτήρα, πιο μεστή αίσθηση το Golf

Διαβάστηκε από 24424 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/2/2017

Εδώ το επίπεδο της αντιπαράθεσης είναι πολύ σκληρό. Τα τρία μικρομεσαία είναι από τους δυνατούς παίχτες της κλάσης με σταθερότητα τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε δρόμο με στροφές. Μπορούν να εντοπιστούν όμως μικροδιαφορές που δημιουργούν κάποιες αποστάσεις. Το Golf δείχνει εδώ να είναι το πιο ολοκληρωμένο παρόλο που υιοθετεί στον πίσω άξονα την πιο λιτή αρχιτεκτονική ανάρτησης. Το στήσιμο είναι σωστό, οι λακούβες δεν ενοχλούν ενώ όποτε ο οδηγός το ζητήσει, το Golf επιδεικνύει πολύ υψηλό βαθμό ευελιξίας. Το σύστημα διεύθυνσης είναι μάλιστα το πιο γεμάτο σε αμεσότητα και όγκο πληροφοριών. Το Αstra με την «ντρίμπλα» του συνδέσμου Watt ανεβάζει τον ημιάκαμπτο άξονα πιθανότατα στο ανώτερο όριο που μπορεί να φτάσει. Το Astra παραμένει ψύχραιμο πάνω από κακό δρόμο ενώ μπορεί να κινηθεί με άνεση και σβέλτα παρόλο που το γρήγορο τιμόνι δεν ικανοποιεί πάντα σε πληροφόρηση ή σε βαθμό υποβοήθησης. Το Auris σε αυτή του την έκδοση κινητήρα έχει την πιο σοφιστικέ λύση στον πίσω άξονα με διπλά ψαλίδια αλλά ταυτόχρονα και το πιο μαλακό set-up στην ανάρτησή του. Γενικά σε γρήγορο ρυθμό το μικρομεσαίο Toyota παραμένει αποτελεσματικό απλώς χωρίς πολλές σπορτίφ αποχρώσεις. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

Τα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής

Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι;

Χρειάζονται τελικά τα χημικά πρόσθετα;

Τι ξέρεις για το ABS;

Η κίνηση στους δρόμους

Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Η «μαυροφορούσα» έκδοση του Velar

Η Νο.1 χώρα σε πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »