ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αθήνα-Σεπτέμβρης: Πάνω από 34.000 παραβάσεις του ΚΟΚ και 6 νεκροί!

(2/10/2025)
Αθήνα-Σεπτέμβρης: Πάνω από 34.000 παραβάσεις του ΚΟΚ και 6 νεκροί!

34.316 τροχονομικές παραβάσεις στην Αττική και το Σεπτέμβρη.
Ντέρμπι παραβίασης ορίου ταχύτητας και μη χρήση κράνους για τη δημοφιλέστερη παράβαση!
Έξι άνθρωποι -μόνο στην Αθήνα- έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο τον περασμένο μήνα.
Αυτά είναι τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων.

autotriti team

34.316 τροχονομικές παραβάσεις στην Αττική και το Σεπτέμβρη

Τα στατιστικά στοιχεία των τροχαίων παραβάσεων και ατυχημάτων για το Σεπτέμβριο του 2025 αποκάλυψε η ελληνική αστυνομία.

Στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, κατά το μήνα Σεπτέμβριο του 2025 βεβαιώθηκαν 34.316 παραβάσεις από τις οποίες 471 σε βαθμό πλημμελήματος.

Ντέρμπι παραβίασης ορίου ταχύτητας και μη χρήση κράνους για τη δημοφιλέστερη παράβαση!

Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:

  • 814 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 29 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος
  • 2.918 παραβάσεις ορίου ταχύτητας
  • 356 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
  • 520 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου
  • 1.380 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
  • 2.952 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους
  • 77 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.

Έξι άνθρωποι -μόνο στην Αθήνα- έχασαν τη ζωή τους στην άσφαλτο τον περασμένο μήνα

Το ίδιο χρονικό διάστημα, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 559 τροχαία ατυχήματα με 669 παθόντες και ειδικότερα:

  • 6 θανατηφόρα με -6- νεκρούς
  • 6 σοβαρά με -8- σοβαρά τραυματίες
  • 547 ελαφρά με 655 ελαφρά τραυματίες

Αυτά είναι τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων

Η ΕΛ.ΑΣ. υπογραμμίζει πως τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.

Leasing
c3 van vs yaris van