
Η Audi αλλάζει στρατηγική: περιορίζει τα πακέτα όπως το S-Line.
Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται σε λιγότερες, πιο ποιοτικές επιλογές εξοπλισμού.
Η Audi, φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την πολυτέλεια στο αυτοκίνητο.
Η Audi αλλάζει στρατηγική: περιορίζει τα πακέτα όπως το S-Line
Η Audi ετοιμάζεται για μία ριζική αλλαγή στη φιλοσοφία της, περιορίζοντας τη σύνθετη γκάμα επιλογών που μέχρι σήμερα προσέφερε στους πελάτες της. Ο CEO της μάρκας, Gernot Döllner, αλλά και ο νέος chief creative officer, Massimo Frascella, μιλώντας στο Μιλάνο, αποκάλυψαν ότι η εταιρεία θέλει να μειώσει δραστικά την πολυπλοκότητα των εξοπλισμών και πακέτων, όπως το δημοφιλές S-Line.
Η νέα στρατηγική επικεντρώνεται σε λιγότερες, πιο ποιοτικές επιλογές εξοπλισμού.
Η νέα στρατηγική έρχεται παράλληλα με τον αισθητικό μετασχηματισμό της Audi, που σηματοδοτήθηκε από την παρουσίαση του Concept C, ενός σπορ roadster που θα περάσει στην παραγωγή και θα εγκαινιάσει την επόμενη σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας. Η νέα κατεύθυνση δεν θα αφήνει πλέον τόσες πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά θα δίνει έμφαση σε λιγότερες επιλογές υψηλότερης ποιότητας.
Ο Frascella τόνισε: «Το κλειδί είναι να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία και όχι απλά επιλογές για χάρη των επιλογών. Μπορούμε να φτιάξουμε καλύτερα στοιχεία, επειδή ακριβώς μειώσαμε την πολυπλοκότητα». Αντίστοιχα, ο Döllner εξήγησε ότι το τρέχον επίπεδο διαφοροποίησης δεν είναι βιώσιμο επιχειρηματικά: «Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή έχουμε πάνω από 100 διαφορετικούς τύπους τιμονιού. Στο μέλλον πιστεύουμε ότι αρκούν τρεις ή τέσσερις».
Η Audi, φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την πολυτέλεια στο αυτοκίνητο
Η απόφαση αυτή αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο που οι οδηγοί προσεγγίζουν την αγορά ενός premium αυτοκινήτου. Μέχρι σήμερα, το «παιχνίδι» της εξατομίκευσης –είτε μεμονωμένων επιλογών είτε με έτοιμα πακέτα εξοπλισμού όπως συμβαίνει ιδιαίτερα στην αγορά της Ευρώπης– αποτελούσε βασικό κομμάτι της εμπειρίας αγοράς. Όμως, για τον κατασκευαστή, κάθε διαφορετική έκδοση σημαίνει επιπλέον κόστος ανάπτυξης και παραγωγής, κάτι που δεν είναι πάντα κερδοφόρο.
Η Audi, με αυτήν την τομή, φιλοδοξεί να οδηγήσει την αλλαγή στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την πολυτέλεια στο αυτοκίνητο: λιγότερες επιλογές, αλλά με μεγαλύτερη συνέπεια στο design και υψηλότερη ποιότητα υλικών και κατασκευής.