• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το όνομα Bayon εμπνεύστηκε από την πόλη Bayonne στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας.

Bayon: Το νέο μικρό SUV της Hyundai στην Ευρώπη

1.938 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/11/2020

Hyundai Bayon θα ονομάζεται το νέο μικρό βασικό SUV που ετοιμάζει να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά η κορεατική μάρκα, όπως επίσημα ανακοίνωσε ο ασιατικός κολοσσός.


Πριν από περίπου τρεις μήνες σας αναφέραμε πως η Hyundai είχε προχωρήσει στην κατοχύρωση του ονόματος Bayon χωρίς ωστόσο εκείνο το διάστημα να μπορεί κάποιος να μιλήσει με σιγουριά περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Σήμερα η κορεατική μάρκα γνωστοποίησε επίσημα πως το Hyundai Bayon θα είναι το νέο μικρό SUV που θα προσφέρει στην Ευρώπη!
 
Το Hyundai Bayon θα ενταχθεί στη βάση της γκάμας κάτω από τα ήδη υπάρχοντα Kona, Tucson, NEXO και Santa Fe, καθιστώντας το τελευταίο μέλος της γκάμας στα SUV στην Ευρώπη. Η ανακοίνωση του ονόματος συνοδεύτηκε από μία teaser εικόνα που μας δείχνει το πίσω μέρος του μοντέλου εστιάζοντας στο φανάρι, το οποίο είναι κάθετα τοποθετημένο θυμίζοντας κάτι από το kia e-Soul.
 
Το όνομα Bayon εμπνεύστηκε από την πόλη Bayonne στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας όντας τοποθετημένη ανάμεσα στις ακτές του Ατλαντικού και τα βουνά των Πυρηναίων. Μάλιστα στο δελτίο τύπου η Hyundai θέλοντας να δώσει ένα δείγμα γραφής του νέου μοντέλου αναφέρει πως: «η γαλλική πόλη είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για όσους απολαμβάνουν δραστηριότητες όπως ιστιοπλοΐα και πεζοπορία, που ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής του νέου μοντέλου».
 
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το σύστημα κίνησης που θα έχει το νέο μικρό SUV της Hyundai, ωστόσο η εταιρεία υπόσχεται πως σύντομα θα δώσει ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες στο φως της δημοσιότητας. Να σημειωθεί πως το νέο Hyundai Bayon είναι προγραμματισμένο να έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο εξάμηνο του 2021.
 
«Με την κυκλοφορία ενός νέου, επιπρόσθετου μικρού βασικού μοντέλου στη γκάμα των SUV, βλέπουμε μια εξαιρετική ευκαιρία να καλύψουμε τη ζήτηση των Ευρωπαίων πελατών  και να αυξήσουμε την προσφορά μας σε ένα πολύ δημοφιλές τμήμα», ήταν τα λόγια του Andreas-Christoph Hofmann, Αντιπροέδρου του τμήματος Marketing & προϊόντων της Hyundai.
 

Tags: HYUNDAI