
Η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου χαρακτηρίζει τα full υβριδικά MG ZS Max Hybrid+ και Toyota Corolla Cross.
Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο το MG ZS Max, σε κερδίζει με την ποιότητα κύλισης Toyota Corolla Cross
Στο δρόμο, το MG ZS Max Hybrid+ έχει «οικογενειακό» προφίλ, βάζοντας σε πρώτο πλάνο τομείς όπως η άνεση και οι ασφαλείς μετακινήσεις. Η μαλακή του ανάρτηση εξασφαλίζει καλή απορροφητικότητα, ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς προσφέρει επαρκή πρόσφυση και ουδέτερες αντιδράσεις. Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει κάποιο fun to drive στοιχείο, με το Sport πρόγραμμα πάντως να βελτιώνει σχετικά την αίσθηση πληροφόρησης από το τιμόνι.Με την Toyota Corolla Cross, η εμπειρία μας από το προ-ανανέωσης 4κίνητο μοντέλο των 196 ίππων ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική. Το ελαφρύ τιμόνι και ο μικρός κύκλος στροφής κάνουν την οδήγηση στην πόλη παιχνίδι, την ώρα που η -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση σε κερδίζει με την άνεση και την ποιότητα στην κύλιση. Στην πράξη λειαίνει αποτελεσματικά και χωρίς να βροντάει, τις κακοτεχνίες και θυμίζοντας αερανάρτηση πολύ ακριβότερων και μεγαλύτερων μοντέλων.
Η γνώμη μας
Το MG ZS Max Hybrid+ και η Toyota Corolla Cross είναι αυτοκίνητα που βλέπουμε συχνά στους ελληνικούς δρόμους και υπάρχουν λόγοι που αυτό συμβαίνει. Με το MG ZS Max η πολύ καλή τιμή αγοράς σε συνδυασμό με το αποδοτικό hybrid σύνολο αποτελεί ελκυστικό πακέτο, με τους όποιους εξοπλιστικούς περιορισμούς να «σβήνουν» εν πολλοίς σε 2ο επίπεδο.Για την Corolla Cross αρκεί και μόνο το όνομα «Toyota» για να εξηγήσει την επιτυχία. Αξιοπιστία, value for money αλλά και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε κάθε περίπτωση συνοδεύουν το μεγάλο οικογενειακό SUV των Ιαπώνων, που έρχεται σε μεγαλύτερο κόστος αλλά και ένα ολοκληρωμένο πακέτο παροχών σε όλους τους τομείς.
Σελίδα 1 | Best-seller SUV στη λιανική: MG ZS Max Hybrid+ & Toyota Corolla Cross |
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός - Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο & Η γνώμη μας |