ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Brabus Rocket GTS Deep Blue: Ένα Shooting Brake 1.000 ίππων που κόβει την ανάσα

(8/7/2025)
Brabus Rocket GTS Deep Blue: Ένα Shooting Brake 1.000 ίππων που κόβει την ανάσα
2 Φωτογραφίες »

H Brabus μεταμορφώνει την Mercedes-AMG SL63 σε ένα μοναδικό έργο τέχνης.
Ελαφρύτερο, φαρδύτερο και άκρως αεροδυναμικό.
Ένας V8 που μεταμορφώθηκε σε τέρας .

autotriti team

H Brabus μεταμορφώνει την Mercedes-AMG SL63 σε ένα μοναδικό έργο τέχνης.

Η Brabus μας έχει συνηθίσει σε ακραίες δημιουργίες, αλλά με το Rocket GTS Deep Blue ξεπερνά κάθε προηγούμενο. Παίρνοντας ως βάση το ήδη σπάνιο Rocket GTS – μια μετατροπή της Mercedes-AMG SL 63 σε αμάξωμα shooting brake – ο βελτιωτής το απογειώνει αισθητικά και μηχανικά. Η νέα έκδοση "Deep Blue" προσθέτει μια ακόμα πιο αποκλειστική πινελιά σε ένα αυτοκίνητο που ήδη κοστίζει πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια.

Ελαφρύτερο, φαρδύτερο και άκρως αεροδυναμικό

Η εξωτερική εμφάνιση του Rocket GTS Deep Blue κυριαρχείται από το εκτεταμένο body kit από ανθρακονήματα, το οποίο δεν είναι απλώς για επίδειξη. Ολόκληρο το αμάξωμα έχει βελτιστοποιηθεί σε αεροδυναμική σήραγγα με τη χρήση προηγμένου λογισμικού, εξασφαλίζοντας βέλτιστη διαχείριση της ροής του αέρα και αυξημένη αρνητική άντωση στις υψηλές ταχύτητες.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία είναι το δραματικά αυξημένο πλάτος, ειδικά στον πίσω άξονα που ξεπερνά πλέον τα 198 εκατοστά. Οι αποκλειστικοί τροχοί Monoblock P "Platinum Edition", διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 22 ιντσών πίσω, δεν γεμίζουν απλώς τους θόλους, αλλά ο σχεδιασμός τους βοηθά στην ψύξη των τεράστιων φρένων. Στο πίσω μέρος, η ενσωματωμένη αεροτομή τύπου "ducktail" ολοκληρώνει την επιθετική και ταυτόχρονα κομψή σιλουέτα. Παρόλο που η Brabus δεν ανακοινώνει το ακριβές κέρδος σε βάρος από τη χρήση ανθρακονημάτων, κάθε μείωση είναι σημαντική για ένα αυτοκίνητο που στην εργοστασιακή του μορφή ζυγίζει σχεδόν 2.320 κιλά.

Ένας V8 που μεταμορφώθηκε σε τέρας

Ενώ θα μπορούσε απλώς να ενισχύσει τον υπάρχοντα 4.0-λιτρο twin-turbo V8 του υβριδικού συστήματος της SL 63 S E Performance, η Brabus επέλεξε μια πιο ριζική προσέγγιση. Ο κινητήρας υπερκυβίστηκε, φτάνοντας πλέον τα 4.407 κυβικά εκατοστά (4.4 λίτρα).
Μετά από αυτή και άλλες εκτεταμένες τροποποιήσεις, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από μόνος του αποδίδει 795 ίππους και 1.249 Nm ροπής. Όταν συνδυαστεί με τον ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στον πίσω άξονα, η συνολική ισχύς του συστήματος εκτοξεύεται στους 1.000 μετρικούς ίππους (985 bhp) και η συνδυαστική ροπή φτάνει τα θεωρητικά 1.820 Nm! Για την προστασία του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων, η Brabus έχει περιορίσει ηλεκτρονικά την ροπή στα – ακόμα και έτσι αστρονομικά – 1.620 Nm.
Το αποτέλεσμα αυτών των αριθμών είναι εκρηκτικές επιδόσεις:

  • 0-100 χλμ/ώρα: 2,6 δευτερόλεπτα
  • 0-200 χλμ/ώρα: 9,5 δευτερόλεπτα
  • 0-300 χλμ/ώρα: 23,6 δευτερόλεπτα
  • Τελική ταχύτητα: 317 χλμ/ώρα

ford
ford
fulda