• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η καμπίνα του Citroen C4 Cactus αποτελεί τον ορισμό του less is more. Oι δύο έγχρωμες ψηφιακές εικόνες δίνουν έναν high-tech τόνο. Στη βάση της κονσόλας είναι ο διακόπτης του Grip Control.

Η καμπίνα του Citroen C4 Cactus αποτελεί τον ορισμό του less is more. Oι δύο έγχρωμες ψηφιακές εικόνες δίνουν έναν high-tech τόνο. Στη βάση της κονσόλας είναι ο διακόπτης του Grip Control.

Στο Fiat 500X η επιλογή των υλικών ξεχωρίζει, όπως και η γενικότερη ρετρο-μοντέρνα σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών. Ανάμεσα στα καθίσματα είναι ο διακόπτης για το σύστημα παραμετροποίησης, που ενσωματώνει το Traction+.

Στο Fiat 500X η επιλογή των υλικών ξεχωρίζει, όπως και η γενικότερη ρετρο-μοντέρνα σχεδίαση της καμπίνας των επιβατών. Ανάμεσα στα καθίσματα είναι ο διακόπτης για το σύστημα παραμετροποίησης, που ενσωματώνει το Traction+.

Το minimal εσωτερικό του Peugeot 2008 είναι μοντέρνο σχεδιαστικά και καλό ποιοτικά. Ο πίνακας οργάνων και το μικρό τιμόνι κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ το χειριστήριο του Grip Control είναι ανάμεσα στα καθίσματα.

Το minimal εσωτερικό του Peugeot 2008 είναι μοντέρνο σχεδιαστικά και καλό ποιοτικά. Ο πίνακας οργάνων και το μικρό τιμόνι κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ το χειριστήριο του Grip Control είναι ανάμεσα στα καθίσματα.

Εσωτερικά: Μοντέρνα και γεροδεμένα

Διαβάστηκε από 41027 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/12/2017
 

Η καμπίνα του Cactus αποτελεί τον ορισμό του less is more, ενώ δεν υπάρχει κλασικός πίνακας οργάνων, παρά δύο ψηφιακές οθόνες. Το φινίρισμα θα το θέλαμε καλύτερο, ενώ υπάρχουν αρκετές ιδιαιτερότητες (π.χ. οι πίσω πόρτες δεν έχουν κλασική εσωτερική χειρολαβή, τα πίσω παράθυρα ανοίγουν με μεντεσέ κτλ), αλλά τουλάχιστον υπάρχει καλή συναρμογή στα σκληρά πλαστικά. Έχει τη χαμηλότερη θέση οδήγησης, ενώ η έκδοση Rip Curl διαθέτει πορτοκαλί λεπτομέρειες, όπως οι ζώνες ασφαλείας και το περίγραμμα των ηχείων.

Στο Fiat 500X, η όλη ατμόσφαιρα εμπνέεται και πάλι από τη ρετρό-μοντέρνα σχεδίαση του μικρότερου Fiat 500, σε ένα άκρως ελκυστικό αποτέλεσμα. Ξεχωρίζουν στο κέντρο του ταμπλό η μεγάλη οριζόντια επένδυση στο χρώμα του αυτοκινήτου και η οθόνη αφής για τον χειρισμό του συστήματος infotainmnt, αλλά και ο σπορτίφ πίνακας οργάνων. Υπάρχει μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό με το φινίρισμα και τη συναρμογή να ικανοποιούν απόλυτα.

Τέλος, στο εσωτερικό του Peugeot 2008 η όλη σχεδίαση παραμένει μοντέρνα αν και με minimal ύφος, ενώ στοιχεία όπως ο ψηλά τοποθετημένος πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων στο άνω τμήμα της κονσόλας ξεχωρίζουν. Επίσης, όμορφο και με σπορτίφ στοιχεία είναι το μικρό σε διαστάσεις τμόνι, ενώ η ποιότητα των υλικών της ικανοποιεί με το παραπάνω. Θα θέλαμε πιο ψηλά τοποθετημένο το τιμόνι και πιο χαμηλά το κάθισμα για να βολεύονται καλύτερα και οδηγοί υψηλότερου αναστήματος.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ