• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με τη βοήθεια του Αll Grip και των M+S ελαστικών, το Citroen C4 Cactus Rip Curl κινείται πιο άνετα σε σαθρά εδάφη σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του γαλλικού crossover.

Στις εκδόσεις Cross του Fiat 500X, υπάρχουν M+S ελαστικά και Traction+ για καλύτερες εκτός ασφάλτου επιδόσεις.

Το 2008 χάρη σε στοιχεία, όπως η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση και η σχετικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, προσφέρει πολύ καλή άνεση.

Στο δρόμο: Επιδεικνύουν μαχιμότητα

Διαβάστηκε από 41582 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/12/2017
 

Το C4 Cactus δίνει προτεραιότητα στην άνεση, αν και οι μεγάλες εγκάρσιες κακοτεχνίες δεν απομονώνονται εντελώς. Με τη βοήθεια του χαμηλού βάρους, το Cactus «στρίβει» αποτελεσματικά, κρατάει καλά και δεν εμφανίζει περίεργες αντιδράσεις, τη στιγμή που η αποτελεσματικότητα των φρένων είναι κορυφαία για την κατηγορία. Την όποια διάθεση του οδηγού για γρήγορους ρυθμούς κίνησης πάντως θα αποτρέψει τόσο το αργό τιμόνι, όσο και ο χαλαρός επιλογέας του κιβωτίου. Χάρη στο Grip Control και στα M+S ελαστικά πάει παραπέρα από τις απλές δικίνητες εκδόσεις και δεν κωλώνει ουσιαστικά πουθενά στην περιπέτεια της καθημερινότητας, παρά τη συγκριτικά μικρή απόσταση από το έδαφος. 
 
Το Fiat 500X διακρίνεται για τη στιβαρότητα και σταθερότητα του πλαισίου, όπου μαζί με τη ρύθμιση της ανάρτησης, φροντίζουν ώστε το δικίνητο compact crossover να διατηρείται σταθερό και με άκρως προβλέψιμες αντιδράσεις σε πιο οριακές καταστάσεις. Η ικανή απόσταση από το έδαφος επιτρέπει στο 500X να μην το πολυσκέφτεται σε δρόμους με δυσκολίες. Τα ελαστικά M+S και κυρίως το σύστημα Traction+, που ενσωματώνει το σύστημα παραμετροποίησης των βασικών λειτουργιών στην έκδοση Cross, βοηθά την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη. 
 
Το 2008 χάρη σε στοιχεία, όπως η μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση και η σχετικά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, προσφέρει πολύ καλή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος στην άσφαλτο και κίνηση χωρίς κοπανήματα στο χώμα. Στις στροφές, το 2008 θα εμφανίσει φυσιολογικές κλίσεις από το αμάξωμα και αντιδράσεις προβλέψιμες και εύκολα ελεγχόμενες από το καλό και με σπορ διαστάσεις τιμόνι. Τα φρένα από την πλευρά τους, παρότι προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, στην μέτρησή μας στο 100-0 χλμ./ώρα εμφάνισαν μια μέτρια επίδοση. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Πως ψάχνεις ανταλλακτικά;

Βελτίωσε επιδόσεις τώρα! Με 3 κινήσεις

Ποια ζάντα σου ταιριάζει;

3 ατμοσφαιρικά μικρά με τιμή έκπληξη!

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Mercedes-Benz CLA

To Ford Kuga ST;

5 πράγματα για την εξάτμιση

Τι είναι το μπλοκέ διαφορικό;

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Video: Γλίτωσε από του Tesla τα δόντια!

Βάλε υγραέριο χωρίς... λεφτά!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »