ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen e-C3: To Νο1 σε value for money μικρό ηλεκτρικό στο Test Center

(14/6/2025)
Citroen e-C3: To Νο1 σε value for money μικρό ηλεκτρικό στο Test Center
2 Φωτογραφίες »

Citroen e-C3: To Νο1 σε value for money μικρό ηλεκτρικό στο Test Center

Με 2 ευρώ κάνει 100 χλμ. μέσα στην πόλη γιατί καίει λίγο (12,7 kWh/100 χλμ.).
Είναι από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά μικρά της αγοράς, κοστίζει 21.930 ευρώ.
Είναι μακράν το πιο ευρύχωρο ηλεκτρικό μικρό της αγοράς.
Τα καθίσματα και η ανάρτησή του σε κρατούν ξεκούραστο όταν πήζεις ώρες στην κίνηση.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Με 2 ευρώ κάνει 100 χλμ. μέσα στην πόλη

To Citroen e-C3 διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν το C3 μία από τις πιο hot αφίξεις του 2025, ξεχωρίζει δηλαδή για την ευρύχωρη καμπίνα, την SUV εμφάνιση με τη μεγάλη -για τα δεδομένα της κατηγορίας- απόσταση από το έδαφος και τις τεχνολογίες που φέρνει. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την τιμή (ξεκινάει από 21.930 ευρώ με επιδότηση) κάνουν το Citroen e-C3 το πιο value for money ηλεκτρικό στην κατηγορία του σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center.

Ας δούμε στις επόμενες γραμμές τα ατού που του έδωσαν την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού ανάμεσα σε όλα τα ηλεκτρικά της αγοράς για τον προηγούμενο μήνα.

Αρχικά, τo σημείο στο οποίο διαφέρει το e-C3 από το θερμικό είναι βέβαια το μοτέρ που προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Η κατανάλωση, σύμφωνα με τις μετρήσεις περιορίζεται μέσα στην πόλη στα 12,5 kWh, δηλαδή αν το αυτοκίνητο φορτίζεται με χρέωση οικιακού ρεύματος (0,16 ευρώ), τότε επιτρέπει στον χρήστη να κάνει 100 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με μόνο 2 ευρώ. Σε μεικτές συνθήκες, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 16,5 kWh , νούμερο χαμηλότερο από την επίσημη εργοστασιακή (17,2 kWh), με την αυτονομία να φτάνει τα 270 χιλιόμετρα (μέσα στην πόλη είναι 350 χλμ.). Όσον αφορά την φόρτιση, σε υποδοχή φόρτισης AC, το e-C3 φορτίζει σχεδόν σε 8 ώρες με ρεύμα στα 7,4 kW, ενώ με 11 kW, ο χρόνος πέφτει στις 5 ώρες και σε ταχυφορτιστή (έως 100 kW), το αυτοκίνητο χρειάζεται να μείνει συνδεδεμένο για 26 λεπτά (για φόρτιση 10-80%).

Είναι μακράν το πιο ευρύχωρο ηλεκτρικό μικρό της αγοράς

Όπως και το C3, έτσι και η αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση προσφέρει στον οδηγό και τους υπόλοιπους επιβαίνοντες μεγάλη ευρυχωρία, με τα νούμερα να μαρτυρούν πως βρίσκεται στην πρώτη θέση και στις 4 μετρήσεις που αφορούν τους χώρους (φάρδος πίσω καθίσματος, ο χώρος που έχουν στην διάθεσή τους οι πίσω επιβάτες για τα πόδια και τα κεφάλια τους και το πορτ-μπαγκάζ). Αναλυτικότερα, το e-C3 έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα στην κατηγορία του (1.345 χλστ.) και έτσι μπορεί να μεταφέρει με άνεση 2 μεγαλόσωμους ενήλικες και ένα παιδί, προσφέροντας παράλληλα πολύ χώρο για τα γόνατα (13,7 εκ.) και τα κεφάλια τους (7 εκ.). Όσον αφορά τις αποσκευές, το e-C3 μπορεί να μεταφέρει 328 λτ. σε μπαγκάζια, δηλαδή δύο μεγάλες βαλίτσες και ένα παιδικό καρότσι αναδιπλωμένο, με τον χρήστη να έχει στην διάθεσή του αρκετές μικροθήκες.

Τα καθίσματα και η ανάρτησή του σε κρατούν ξεκούραστο όσο και αν οδηγήσεις

Το Citroen e-C3 είναι ένα αυτοκίνητο με έντονα αστικό χαρακτήρα και για αυτό η μάρκα έχει φροντίσει να το κάνει όσο το δυνατόν πιο φιλικό στην καθημερινή χρήση. Πώς; Αρχικά, η Citroen με καθίσματα-πολυθρόνες Advanced Comfort, τα οποία προσαρμόζονται στο σώμα του οδηγού και παράλληλα απορροφούν τις αναταράξεις που δεν ήδη λειάνει η ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions (διαβάστε γιατί τα Citroen είναι άνετα).

Το αποτέλεσμα του συνδυασμού των αναπαυτικών καθισμάτων με την ανάρτηση «χαλί» του e-C3 είναι ο οδηγός να νιώθει ξεκούραστος ακόμη και μετά από πολύωρη οδήγηση μέσα στην πόλη, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το αυτόματο κιβώτιο, τον απαλλάσσει από το συνεχόμενο «βάλε-βγάλε ταχύτητα» στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης.

Ο οδηγός κάθεται ψηλά και έχει άψογη ορατότητα

Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος που έχει το Citroen e-C3, εκτός από το ότι το βοηθάει να περάσει εύκολα πάνω από το χώμα και τις λακκούβες, του προσφέρει υψηλότερη θέση οδήγησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό του, η οποία βοηθάει τον οδηγό να έχει την καλύτερη δυνατή περιμετρική ορατότητα. Αυτό στην πράξη σημαίνει πως στην διασταύρωση μπορείς να δεις πιο εύκολα αν έρχεται κάποιο αυτοκίνητο, έχεις καλύτερη αντίληψη για το τι συμβαίνει δίπλα σου στον αυτοκινητόδρομο ή σε μια μεγάλη λεωφόρο, ενώ, όταν χρειαστεί να παρκάρεις, χάρη και στις compact διαστάσεις του αμαξώματος, μπορείς να υπολογίσεις ευκολότερα (ειδικά με την κάμερα οπισθοπορείας) που σε «παίρνει» να παρκάρεις.

Αξίζει επίσης να επισημάνουμε πως εκτός από σύγχρονη σε σχεδιασμό και άνεση, η καμπίνα του e-C3 είναι πολύ πρακτική. Ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα υπάρχει θήκη για 2 ποτήρια, το κάτω μέρος της κονσόλας υπάρχει μεγάλη θέση όπου μπορείς να βολέψεις κινητό, κλειδιά και πορτοφόλι, ο κλιματισμός ελέγχεται με κουμπιά, ενώ όταν χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις το infotainment, η εξερεύνησή του είναι αρκετά εύκολη και γρήγορη.

Autotriti.gr
4green