Ευχάριστο στο δρόμο είναι το γαλλικό μικρό με το πίσω μέρος συμμετοχικό και τα περιθώρια πρόσφυση αυξημένα.
Στο δρόμο: Με σπορτίφ στοιχεία
18.494 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2017)
Το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο νου πίσω από το τιμόνι του DS 3 Cabrio, ήταν το πώς «μπορεί για παραπάνω άλογα». Και εξηγούμαστε. Αρχικά το τιμόνι του ικανοποιεί με την πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση είναι σφικτή όσο πρέπει, ώστε να στρίβει γρήγορα και χωρίς πολλές κλίσεις. Μάλιστα, αρκετά συμμετοχικό είναι και το πίσω μέρος. Κάποιες, βέβαια, ανωμαλίες περνούν στην καμπίνα, αλλά το καλό είναι πως ανεβάζοντας ρυθμό το γαλλικό μικρό είναι αρκούντως απολαυστικό. Αναφορικά με την ακαμψία του πλαισίου, τα τόξα της οροφής κρατούν το πλαίσιο σταθερό, όχι όμως γρανίτη, ενώ στις ανωμαλίες ακούγονται μερικοί τριγμοί. Τέλος, η ηχομόνωση από την κουκούλα είναι σε ικανοποιητικά επίπεδα για την κατηγορία, αφού ο έντονος θόρυβος αρχίζει να εμφανίζεται μετά τα 120 χλμ./ώρα.