
Παγκόσμια καινοτομία της Dacia - Συνδυάζει LPG με υβριδική 4κίνηση.
Η Dacia υπόσχεται αυτονομία 1.500 χλμ. με ένα φουλάρισμα.
Τετρακίνηση και off-road δυνατότητες με 6 προγράμματα οδήγησης.
Αναβαθμίζονται και οι άλλοι κινητήρες του Duster με περισσότερη ισχύ
Παγκόσμια καινοτομία της Dacia - Συνδυάζει LPG με υβριδική 4κίνηση
Η Dacia παρουσιάζει το νέο Hybrid-G 150 4x4, έναν κινητήρα που συνδυάζει υβριδική τεχνολογία, bi-fuel LPG και τετρακίνηση, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ο συνδυασμός ενός 1.2 λίτρων mild hybrid κινητήρα στον εμπρός άξονα και ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα αποδίδει συνολικά 154 ίππους και 317 Nm ροπής. Η ισχύς περνά μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με paddles (τα βλέπουμε πρώτη φορά σε μοντέλο της Dacia), ενώ το πίσω μοτέρ διαθέτει καινοτόμο 2τάχυτο κιβώτιο με αποσυμπλέξιμο άξονα για οικονομία σε ανοιχτό δρόμο.
Η Dacia υπόσχεται αυτονομία 1.500 χλμ. με ένα φουλάρισμα
Η τεχνολογία αυτή εξασφαλίζει έως και 60% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη, μειώνει το κόστος χρήσης κατά 30% και τις εκπομπές CO₂ κατά 20 g/km σε σχέση με το mild hybrid 130 4x4. Με δύο δεξαμενές καυσίμου, 50 λίτρα βενζίνη και 50 λίτρα LPG, η αυτονομία φτάνει έως 1.500 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Η μέση κατανάλωση είναι 7,1-7,2 λ./100 χλμ. με LPG και 5,5-5,6 λ./100 χλμ. με βενζίνη.
Τετρακίνηση και off-road δυνατότητες με 6 προγράμματα οδήγησης
Η τετρακίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και το 2τάχυτο κιβώτιο προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις σε κάθε συνθήκη. Τα Duster και Bigster διατηρούν τις off-road ικανότητές τους με έξι προγράμματα οδήγησης: Auto, Eco, Snow, Mud/Sand, Lock και Hill Descent Control. Έτσι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επιλογές που καλύπτουν από την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη μέχρι απαιτητικά εκτός δρόμου περάσματα.
Αναβαθμίζονται και οι άλλοι κινητήρες του Duster με περισσότερη ισχύ
Μαζί με το Hybrid-G 150 4x4, το Duster ανανεώνει πλήρως τη γκάμα κινητήρων του. Ο Hybrid 155 αντικαθιστά τον Hybrid 140 με χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές, το Mild Hybrid 140 με νέο κινητήρα 1.2 λίτρων κύκλου Miller προσφέρει μεγαλύτερη αποδοτικότητα, ενώ το Eco-G 120 είναι η ισχυρότερη έκδοση LPG με 20 επιπλέον ίππους και αυτονομία έως 1.380 χλμ. Παράλληλα, το εσωτερικό αποκτά νέα επένδυση, ρυθμιζόμενη οσφυϊκή υποστήριξη και πιο πλούσιο εξοπλισμό, με το adaptive cruise control να κάνει την εμφάνισή του στις υβριδικές εκδόσεις.
Το νέο κινητήριο σύνολο Hybrid-G 150 4x4 θα είναι διαθέσιμο μέχρι το τέλος του 2025, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο για τη Dacia που συνδυάζει τεχνολογία, οικονομία καυσίμου και αυθεντικές δυνατότητες εκτός δρόμου.