• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το εσωτερικό διακρίνεται για την ποιότητα που διαθέτει, σε συνδυασμό με τον σπορτίφ χαρακτήρα. Βέβαια θέλοντας και μη το μάτι πέφτει στο τριάκτινο Μ τιμόνι, με το γνωστό λογότυπο να βρίσκεται στο κάτω μέρος του. Εντυπωσιακά είναι και τα αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι.

Εσωτερικό-Χώροι

41.457 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/11/2013

Εσωτερικό: Σπορτίφ κι εργονομικό
Ανοίγοντας την χωρίς πλαίσιο πόρτα έρχεσαι αντιμέτωπος με ένα γνώριμο περιβάλλον. Σωστά, μιας και η πλειοψηφία των πραγμάτων που απαρτίζουν τον εσωτερικό διάκοσμο της 4αρας, προέρχονται από την σειρά 3. Μόλις κάτσεις στο κάθισμα του οδηγού (στο αυτοκίνητο δοκιμής μας η στήριξη των πλευρών ήταν ηλεκτρικά ελεγχόμενη, αλλά η σκαλωτή ρύθμιση της πλάτης δεν είναι εργονομική) εντυπωσιάζεσαι από το τριάκτινο Μ τιμόνι (φέρει και το γνωστό λογότυπο στο κατώτερο μέρος του), το οποίο έχει μεταβαλλόμενη υποβοήθηση. Τη διαφορά βέβαια κάνουν τα αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι που φροντίζουν να ανεβοκατεβάζουν τις σχέσεις του κιβωτίου.

Χώροι: Ανετοι παρά το κουπέ σχήμα του
Μπορεί να μην υπάρχουν πίσω πόρτες, εν τούτοις όμως, η Σειρά 4, είναι αρκετά πρακτική, με τους προσφερόμενους χώρους για τους εμπρός να ικανοποιούν. Παρά τη χαμηλή θέση οδήγησης και την ψηλότερη τοποθέτηση του ταμπλό κατά δυο εκατοστά συγκριτικά με την σειρά 3, η περιφερειακή ορατότητα είναι πολύ καλή. Το πίσω κάθισμα θα βολέψει δυο ενήλικες επιβάτες, οι οποίοι βέβαια θα έχουν περιορισμένο χώρο για τα κεφάλια τους, λόγω της κλίσης της οροφής, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 445 λίτρα.