Το υβριδικό Auris είναι ιδανικό για κίνηση στην πόλη, αφού έχει από μηδενική έως τη μικρότερη μέση κατανάλωση του συγκριτικού.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το υβριδικό Auris είναι ιδανικό για κίνηση στην πόλη, αφού έχει από μηδενική έως τη μικρότερη μέση κατανάλωση του συγκριτικού.

Επιδόσεις – οδική συμπεριφορά

82.860 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2014)

Toyota Auris Hybrid Εκπομπές CO2 μικτές  (γρ./χλμ.)*: 87

Στην πόλη Κατανάλωση πόλης (λτ./100 χλμ.)*: 3,7
Τ ο Toyota Αuris βρίσκεται στο βασίλειό του στην πόλη, αφού το υβριδικό του σύστημα, του επιτρέπει να κινείται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια μέχρι τα 50 χλμ./ώρα, ένα νούμερο που είναι εμφανώς αστικό. Αυτό σημαίνει ότι, εντός πόλης μπορεί να κινείται τελείως αθόρυβα και, κυρίως, με μηδενικές απαιτήσεις για βενζίνη. Αυτό φαίνεται στην κατανάλωση εντός πόλης που είναι η χαμηλότερη, ενώ στο μέσον των τριών βρίσκεται η επίδοση για το 0-100 που είναι ανταγωνιστική. 
Στην Εθνική Κατανάλωση εθνικής (λτ./100 χλμ.)*: 3,7
Σε γενικές γραμμές, το Auris Hybrid έχει αναβαθμιστεί τόσο πολύ σε σχέση με το παλιό μοντέλο, που αποτελεί, πλέον, ένα εξαιρετικό ταξιδευτή. Αυτό του επιτρέπει να ταξιδεύει σχετικά αθόρυβα, ενώ καίει στο ενδιάμεσο των άλλων δύο. Παράλληλα, οι ρεπρίζ του είναι καλές στα χαρτιά, αφού είναι το μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Στην πράξη, το Auris Hybrid είναι το πιο θορυβώδες, ενώ η απόκριση στο γκάζι δεν είναι καλύτερη του Golf. 

VW Golf 1,4 TSI Εκπομπές CO2 μικτές  (γρ./χλμ.)*: 109
Στην πόλη  Κατανάλωση πόλης (λτ./100 χλμ.)*:  5,8
Το Golf, με το σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων λειτουργεί εξαιρετικά ομαλά. Κατά τα άλλα, το Golf έχει το καλύτερο 0-100, ενώ είναι πολύ ευέλικτο και πολύ χρηστικό, με το πιο άμεσο τιμόνι. Ως το ελαφρύτερο όλων, έχει την καλύτερη απορροφητικότητα, ενώ είναι και το πιο αθόρυβο. Ωστόσο, η κατανάλωση στην πόλη είναι η μεγαλύτερη. 
Στην Εθνική Κατανάλωση εθνικής (λτ./100 χλμ.)* : 4,1
Εξαιρετικά αθόρυβο και καλοτάξιδο, το Golf είναι το πιο άνετο όλων στο ταξίδι στον ανοιχτό δρόμο. Με ήπια οδήγηση, θα δείτε πιο συχνά την ένδειξη «2 cylinder mode» από ό,τι στην πόλη, πράγμα που επιβεβαιώνει και η κατανάλωση που είναι η μεγαλύτερη, αλλά με μικρότερη σχετική διαφορά από τις μετρήσεις πόλης. Το  Golf φανερώνει τη δύναμη του ψηλά και με την μέγιστη τελική των 212 χλμ./ώρα. 

Volvo V40 1,6 D2 Εκπομπές CO2 μικτές  (γρ./χλμ.)*: 94
Στην πόλη Κατανάλωση πόλης (λτ./100 χλμ.)*:  4,0
Το βάρος του Volvo έχει αρνητικό αντίχτυπο στην άνεση της ανάρτησης, η οποία τερματίζει και κοπανάει με την πρώτη ευκαιρία, ειδικά στους κακούς ελληνικούς αστικούς δρόμους. Επίσης, το Volvo έχει το πιο αργό 0-100. Ωστόσο, το diesel V40 έχει χαμηλή, κατανάλωση στην πόλη, ενώ έχει και πολύ καλή ηχομόνωση. 
Στην Εθνική Κατανάλωση εθνικής (λτ./100 χλμ.)*: 3,4
Το Volvo D2 βρίσκεται στο στοιχείο του στον ανοιχτό δρόμο, έχοντας τη χαμηλότερη κατανάλωση όλων αλλά και προσφέροντας ένα αθόρυβο και άνετο ταξίδι. Στα πολλά χιλιόμετρα, η ανάρτηση λειτουργεί απροβλημάτιστα, ενώ το τιμόνι είναι συνεργάσιμο. Ωστόσο, το βάρος του αυτοκινήτου δεν αφήνει τον κινητήρα να ξεδιπλώσει τον ελαστικό του χαρακτήρα και οι ρεπρίζ δεν είναι πολύ καλές. 

Aνετο εντός και εκτός πόλης, το Golf  καταναλώνει περισσότερο από τα άλλα δύο, ως αντίτιμο για τις κορυφαίες επιδόσεις που προσφέρει.

Aνετο εντός και εκτός πόλης, το Golf καταναλώνει περισσότερο από τα άλλα δύο, ως αντίτιμο για τις κορυφαίες επιδόσεις που προσφέρει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center