Τελικά είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις καλό εισαγόμενο, πετρελαιοκίνητο μεταχειρισμένο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τελικά είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις καλό εισαγόμενο, πετρελαιοκίνητο μεταχειρισμένο.

Diesel απ` τον τόπο σου κι ας είναι... μπαλωμένο!

56.627 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2016)

Ένα case study σε δύο δημοφιλή diesel μεταχειρισμένα. Τι ισχύει στην Ελλάδα και τι στην Ευρώπη;

Πολλά έχουμε ακούσει και πολλά έχουμε πει για τα εισαγόμενα


Τελικά αξίζει να πάρει κάποιος diesel εισαγωγής ή όχι;

Τελικά αξίζει να πάρει κάποιος diesel εισαγωγής ή όχι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

αυτοκίνητα. Και κυρίως, φυσικά, για τα diesel μεταχειρισμένα που καταλήγουν στη χώρα μας και πωλούνταιστους υποψήφιους αγοραστές. Ας δούμε, λοιπόν, με δυο απλά σενάρια τι ισχύει γιαένα diesel μεταχειρισμένο, σε Ελλάδα και Ευρώπη, για να λυθούν όλες οιαπορίες.

Στην πρώτη περίπτωση ας εξετάσουμε ένα Opel Astra diesel. Ένα μικρομεσαίο,δηλαδή, αυτοκίνητο, προσιτό και αξιόπιστο, για κάθε είδους ελληνική οικογένεια,που το 2015 ήταν πρώτο σε εισαγωγές μεταχειρισμένων, στην κατηγορία του.

Στην Ελλάδα, ένα αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης, διανύειπερίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Στην περίπτωσή μας, μιας και μιλάμε για diesel αυτοκίνητο,ένα Astra τετραετίας θα έχει διανύσει περίπου 50-60.000 χιλιόμετρα.Ένα τέτοιο, λοιπόν, αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση ότι μπορεί να αποδείξει ταπραγματικά του χιλιόμετρα και ότι έχει συντηρηθεί σωστά, στην Ελλάδα πωλείταιγύρω στα 11.500 ευρώ.

Στην Ευρώπη, ένα Astra diesel με 50-60.000 χιλιόμετρα πωλείταιγύρω στα 10.000 ευρώ και αποτελεί τη μειοψηφία των μεταχειρισμένων αυτού τουμοντέλου (μόλις 10-15%, επί του συνόλου). Όπως είχαμε πει, λοιπόν, και σεπροηγούμενο άρθρο, ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να εισαχθεί στη χώρα μας, μετάαπό φόρους, τελωνεία και άλλες προσαυξήσεις (μεταφορικά, κλπ) φτάνει τα 13.000ευρώ.

Η αγορά του μεταχειρισμένου Astra diesel στηνΕυρώπη, είναι κατά μεγάλη πλειοψηφία αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα, βρίσκονταιδηλαδή στην «περιοχή» των 100.000-200.000 χιλιομέτρων. Αυτά τα μοντέλα,πωλούνται περίπου στα 6.500 – 7.000 ευρώ. Τώρα, η εισαγωγή ενός τέτοιουαυτοκινήτου είναι σαφώς πιο οικονομική υπόθεση: λιγότεροι φόροι, μικρότεροιδασμοί εκτελώνισης κ.ο.κ. Θα φτάσει, λοιπόν, να στοιχίζει περί τα 7.500 – 9.000ευρώ. Το ίδιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, κοστολογείται στα 6.500 – 7.000 ευρώ.

Ας πάμε στην δεύτερη περίπτωση, η οποία είναι και το όνειροπολλών Ελλήνων. Μια diesel Mercedes-Benz Ε class.

Στην Ελλάδα, μια Ε class ιδιωτικήςχρήσης, συνήθως δεν ξεφεύγει από τον κανόνα των 15.000 χιλιομέτρων το χρόνο.Ένα τέτοιο αυτοκίνητο τετραετίας, λοιπόν, κοστολογείται στη χώρα μας, περίπουστα 27.000 ευρώ, πάντα με τις ίδιες προδιαγραφές που αναφέραμε και πιο πάνω.

Στην Ευρώπη, αντίστοιχα, η τιμή μιας diesel Ε με ταίδια χιλιόμετρα (50.000-60.000), φτάνει τα 21.000 ευρώ. Μετά την εισαγωγή τηςστη χώρα μας και μετά από φόρους, τελωνεία κλπ, φτάνει περίπου στα 27.000 ευρώ.

Όπως και με το Astra diesel, έτσι και με μια Ε class, στην Ευρώπη η πλειοψηφία των μεταχειρισμένων βρίσκεταιστην «περιοχή» των 150.000-200.000. Με αυτά τα χιλιόμετρα, μια Diesel E κοστίζει 13.000 ευρώ. Γιανα εισάγεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, τα συνολικά σου έξοδα, μαζί με ότι κέρδοςσκοπεύεις να βγάλεις από την πώλησή του, είναι περίπου 3.000-4.000 ευρώ, φτάνονταςπερίπου τα 17.000 ευρώ, την ίδια στιγμή που μια E στην ελληνικήαγορά με τα ίδια χιλιόμετρα, κοστολογείται στα 15.000-16.000 ευρώ.

Αυτή, λοιπόν, είναι η κατάσταση στην Ευρώπη. Ένα diesel Astra 4ετίας, με πιστοποίηση συντήρησης και χιλιομέτρων από την κεντρική αντιπροσωπεία πωλείται 10.000 ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα, "ο Θέος κι η ψυχή του", κυμαίνονται στα 7.000 ευρώ. 

Για αυτό έχουμε δημοσιεύσει νέες τιμές μεταχειρισμένων τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Τα σχόλια δικά σας...

Διαβάστε επίσης: 

α) Μεταχειρισμένο; Ψωνίστε υπεύθυνα. Δείτε τους πίνακες με τις τιμές μεταχειρισμένων του Auto Τρίτη

β) Το σκάνδαλο με τα γυρισμένα χιλιόμετρα - 250 μαρτυρίες αναγνωστών



Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO PROACE
NISSAN