• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τελικά είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις καλό εισαγόμενο, πετρελαιοκίνητο μεταχειρισμένο.

Τελικά αξίζει να πάρει κάποιος diesel εισαγωγής ή όχι;

Diesel απ` τον τόπο σου κι ας είναι... μπαλωμένο!

Διαβάστηκε από 46590 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/5/2016

Ένα case study σε δύο δημοφιλή diesel μεταχειρισμένα. Τι ισχύει στην Ελλάδα και τι στην Ευρώπη;

 

Πολλά έχουμε ακούσει και πολλά έχουμε πει για τα εισαγόμενα αυτοκίνητα. Και κυρίως, φυσικά, για τα diesel μεταχειρισμένα που καταλήγουν στη χώρα μας και πωλούνται στους υποψήφιους αγοραστές. Ας δούμε, λοιπόν, με δυο απλά σενάρια τι ισχύει για ένα diesel μεταχειρισμένο, σε Ελλάδα και Ευρώπη, για να λυθούν όλες οι απορίες.

Στην πρώτη περίπτωση ας εξετάσουμε ένα Opel Astra diesel. Ένα μικρομεσαίο, δηλαδή, αυτοκίνητο, προσιτό και αξιόπιστο, για κάθε είδους ελληνική οικογένεια, που το 2015 ήταν πρώτο σε εισαγωγές μεταχειρισμένων, στην κατηγορία του.

Στην Ελλάδα, ένα αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης, διανύει περίπου 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Στην περίπτωσή μας, μιας και μιλάμε για diesel αυτοκίνητο, ένα Astra τετραετίας θα έχει διανύσει περίπου 50-60.000 χιλιόμετρα. Ένα τέτοιο, λοιπόν, αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση ότι μπορεί να αποδείξει τα πραγματικά του χιλιόμετρα και ότι έχει συντηρηθεί σωστά, στην Ελλάδα πωλείται γύρω στα 11.500 ευρώ.

Στην Ευρώπη, ένα Astra diesel με 50-60.000 χιλιόμετρα πωλείται γύρω στα 10.000 ευρώ και αποτελεί τη μειοψηφία των μεταχειρισμένων αυτού του μοντέλου (μόλις 10-15%, επί του συνόλου). Όπως είχαμε πει, λοιπόν, και σε προηγούμενο άρθρο, ένα τέτοιο αυτοκίνητο για να εισαχθεί στη χώρα μας, μετά από φόρους, τελωνεία και άλλες προσαυξήσεις (μεταφορικά, κλπ) φτάνει τα 13.000 ευρώ.

Η αγορά του μεταχειρισμένου Astra diesel στην Ευρώπη, είναι κατά μεγάλη πλειοψηφία αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα, βρίσκονται δηλαδή στην «περιοχή» των 100.000-200.000 χιλιομέτρων. Αυτά τα μοντέλα, πωλούνται περίπου στα 6.500 – 7.000 ευρώ. Τώρα, η εισαγωγή ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι σαφώς πιο οικονομική υπόθεση: λιγότεροι φόροι, μικρότεροι δασμοί εκτελώνισης κ.ο.κ. Θα φτάσει, λοιπόν, να στοιχίζει περί τα 7.500 – 9.000 ευρώ. Το ίδιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, κοστολογείται στα 6.500 – 7.000 ευρώ.

Ας πάμε στην δεύτερη περίπτωση, η οποία είναι και το όνειρο πολλών Ελλήνων. Μια diesel Mercedes-Benz Ε class.

Στην Ελλάδα, μια Ε class ιδιωτικής χρήσης, συνήθως δεν ξεφεύγει από τον κανόνα των 15.000 χιλιομέτρων το χρόνο. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο τετραετίας, λοιπόν, κοστολογείται στη χώρα μας, περίπου στα 27.000 ευρώ, πάντα με τις ίδιες προδιαγραφές που αναφέραμε και πιο πάνω.

Στην Ευρώπη, αντίστοιχα, η τιμή μιας diesel Ε με τα ίδια χιλιόμετρα (50.000-60.000), φτάνει τα 21.000 ευρώ. Μετά την εισαγωγή της στη χώρα μας και μετά από φόρους, τελωνεία κλπ, φτάνει περίπου στα 27.000 ευρώ.

Όπως και με το Astra diesel, έτσι και με μια Ε class, στην Ευρώπη η πλειοψηφία των μεταχειρισμένων βρίσκεται στην «περιοχή» των 150.000-200.000. Με αυτά τα χιλιόμετρα, μια Diesel E κοστίζει 13.000 ευρώ. Για να εισάγεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, τα συνολικά σου έξοδα, μαζί με ότι κέρδος σκοπεύεις να βγάλεις από την πώλησή του, είναι περίπου 3.000-4.000 ευρώ, φτάνοντας περίπου τα 17.000 ευρώ, την ίδια στιγμή που μια E στην ελληνική αγορά με τα ίδια χιλιόμετρα, κοστολογείται στα 15.000-16.000 ευρώ.

Αυτή, λοιπόν, είναι η κατάσταση στην Ευρώπη. Ένα diesel Astra 4ετίας, με πιστοποίηση συντήρησης και χιλιομέτρων από την κεντρική αντιπροσωπεία πωλείται 10.000 ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα, "ο Θέος κι η ψυχή του", κυμαίνονται στα 7.000 ευρώ. 

Για αυτό έχουμε δημοσιεύσει νέες τιμές μεταχειρισμένων τις οποίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Τα σχόλια δικά σας...

Διαβάστε επίσης: 

α) Μεταχειρισμένο; Ψωνίστε υπεύθυνα. Δείτε τους πίνακες με τις τιμές μεταχειρισμένων του Auto Τρίτη

β) Το σκάνδαλο με τα γυρισμένα χιλιόμετρα - 250 μαρτυρίες αναγνωστών



Tags: KATHAROAIMA
 
  • Βασίλης

    όταν έχω ένα αυτ/το τετραετίας χωρίς κανένα πρόβλημα και έχει 50-60 χιλ.χιλ/τρα γιατί να το πουλήσω ρε παιδιά? νομίζω ότι τα εισαγόμενα τα έχουν ξεσκίσει στα χιλ/τρα με 200-300 χιλιάδες και βάλε,τα φέρνουν εδώ , τους γυρίζουν τα χιλιόμετρα και μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.-

      61
  • Savas

    ειπαμε να βοηθήσετε την εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων, αλλά τόσο εξώφθαλμα που το κάνετε, φέρνετε τα αντίθετα αποτελέσματα! Ας μην μπω σε λεπτομέρειες...Αν είναι όπως τα λέτε, γιατι γίνεται "πανικός" με τις εισαγωγές μεταχειρισμένων? Όλοι οι Έλληνες έχουν πάθει ευρωλαγνεία, και εισάγουν ό,τι σαβούρα βρίσκουν στη Γερμανία, ενώ δίπλα τους υπάρχει πράγμα τεφαρίκι ελεγμένο με λιγότερα χλμ και στα ίδια λεφτά...??? Μάλλον δεν είναι στραβός ο γυαλός αγαπητοί μου...!!!

      39
  • Δημήτρης

    Εκανα εισαγωγή απευθείας από την Mercedes Γερμανίας τον Οκτώβριο του 2014 μία Ε 250 cdi με πλήρη αξεσουάρ. Χιλιόμετρα 20.000 μοντέλο Μάρτος του 2013 με δύο έτη πανευρωπαική εγγύηση που ισχύει από την ημερομηνία της αγοράς, παργματικά χιλιόμετρα ηλεκτρονικό book service. Συνολικό κόστος απόκτησης με τελωνεία , μεταφορικά κλπ € 42.000 τιμή πώλησης αντίστοιχου μοντέλου στην Ελλάδα από € 52.000 έως € 55.000.Μήπως οι Ελληνες έμποροι στις περιπτώσεις αυτές κερδοσκοπούν υπερβολικά? Μήπως?

      36
  • Stelios

    Ψάχνοντας μικρό μεταχειρισμένο diesel στην Πάτρα, βρέθηκα σε μία μάντρα που εισάγει μεταχειρισμένα. Ρώτησα για δύο καλογυαλισμένα smart και ένα peugeot τα οποία είχαν από 32,000 μέχρι 36,000 χιλιόμετρα. "Του κουτιού" μου έλεγε ο πωλητής ότι ήταν αλλά όταν τον ρώτησα να μου δείξει τα βιβλία συντήρησης άρχισε να ξεροκαταπίνει και δήθεν να ψάχνει τα ντουλαπάκια για να τα βρει. Πάντως κανένα αυτοκίνητο δεν διέθετε book service ενώ οι τιμές τους δεν ήταν χαμηλές. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το target group αυτών των απατεώνων είναι οι μη ενημερωμένοι, οι ευκολόπιστοι και οι ηλίθιοι. Επομένως ας ενημερωνόμαστε καλύτερα από τους ειδικούς και να μην είμαστε ευκολόπιστοι σε μαντράδες, ωστε να περιοριστεί η πελατεία αυτών των απατεώνων μόνο στους ηλιθίους.

      27
  • Panagiotis

    Εγώ υποπτεύομαι ότι η σπουδή του autotriti τους τελευταίους μήνες κατά των εμπόρων μεταχειρισμένων δεν έχει ως κύριο στόχο την ενημέρωση και προφύλαξη των καταναλωτών αλλά το να στηθεί ένα μαγαζί το οποίο εκ προοιμίου θα παραγματεύεται (διαφημίζει ή/ και εμπορεύεται) μεταχειρισμένα με έξωθεν καλή μαρτυρία λόγω ενασχόλησης. Π.χ. ένα autotriti-car.gr που ότι δημοσιεύεται εκεί θα θεωρείται de facto τεφαρίκι. Όχι ότι δεν έχει βάση το ότι γυρίζουν χιλιόμετρα, αλλά τα χιλιόμετρα ειδικά σε ένα diesel δεν είναι το μόνο - ούτε καν το κύριο - κριτήριο επιλογής τους. Δε θα με πείραζε να αγοράσω ένα diesel 4ετίας με 120000 χλμ που έχει ακολουθήσει το πρόγραμμα συντήρησης αρκεί να το έπαιρνα σε σωστή τιμή και να άξιζε να του κάνω ένα καλό σέρβις. Πωλούνται στην Ελλάδα αυτοκίνητα με λίγα πραγματικά χιλιόμετρα αλλά με άπειρες ώρες λειτουργίας, λόγω αστικών μετακινήσεων, ταλαιπωρημένες αναρτήσεις και μπροστινό σύστημα, λόγω κακού οδοστρώματος και παρκαρίσματος σε πεζοδρόμια, πρόωρες φθορές στον κινητήρα από νοθευμένα καύσιμα και χωρίς την προβλεπόμενη συντήρηση.

      24
  • Noname

    Πηγα να αγορασω ενα diesel εσαγωγης προσφατα απο μεγαλο εμπορο στην αττικη. Ζητησα να δω το βιβλιο service και μου τα μασαγαν. Αφου επεμεινα ο πωλητης με παρεπεμψε στο αφεντικο ο οποιος μου ειπε στεγνα πως αν θελω τοσο πολυ το βιβλιο service θα μου το βρει αλλα μην περιμενω να δω τα ιδια χιλιομετρα επανω με τα χιλιομετρα που βλεπω στο κοντερ....

      22
  • Τακαρος

    Μπράβο σας, είστε όλοι οι αναγνώστες πανέξυπνοι και μένετε ΜΑΚΡΙΑ από κάθε εμποράκο μεταχειρισμένων!!!!! Ποτέ δεν αγόρασα ούτε καν θα αγοράσω μεταχερισμένο απο κανέναν μαντρά ακόμη και ούτε και από τις επίσημες αντιπροσωπείες!! ΟΛΟΙ είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!! Εδώ είναι Ελλάδα, οι Έλληνες είναι για να εξαπατούν τους άλλους!!! Ακόμη και αν ακούσετε έναν φίλο που θέλει να πάρει από μαντρά, να τον προφυλάξετε να μη κοιτά καν το μαγαζί του!! Έτσι θα κλείσουμε τις μάντρες τους όσο μένουμε μακριά τους!!

      20
  • noname

    Θέλει πολύ προσοχή. Ιδαίτερα οι μεγάλοι έμποροι με τα πολλά diesel τα έχουν γυρίσει όλοι. Μου έχει τύχει το απίστευτο να είμαι με τα χρήματα στην τσέπη για να αγοράσω ένα diesel εισαγωγής και ενω πιέζω για να μου δώσουν service book, ο ιδιοκτήτης της μάντρας να μου λέει στεγνά πως δέν μπορεί να μου δίξει το service book επειδή τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα. Καθώς εφευγα μου είπε οτι όπου και να πάω δέν θα βρώ αυτοκίνητο εισαγωγής χωρίς γυρισμένα χιλιόμετρα. Μετά από πολύ ψάξιμο όμως βρήκα έναν μικρό εισαγωγέα που ήταν τίμιος. Έλεγξα δύο αυτοκίνητα του και ήταν ΟΚ.

      18
  • Φωτεινος

    Δηλαδη αυτα που εισαγονται εδω, ειτε εχουν 4 εκατομυρια χιλιόμετρα ή εχει γινει εισαγωγη απο τον πλανητη Αρη. Δεν καταλαβα που το πας...

      14
  • Μακης

    ΑΥΤ/ΤΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΡΙΚΕΣ 100ΔΕΣ ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ' ΕΞΩ Κ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΣΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΛΑΤΙΟΥ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΛΜ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΑΤΗΡΩ, ΩΣ ΠΑΘΩΝ, ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ !!!! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΠΟ ΜΑΣ !! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠ' ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΟΥΔΕΝ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ & ΟΥΔΕΙΣ ΜΑΝΤΡΑΣ , ΣΥΓΝΩΜΗ, ΣΟΒΑΡΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ !!

      13
  • focus

    Θεωρώ ότι είτε στην Ευρώπη είτε στην Ελλάδα ο βασικός λόγος αγοράς ενός diesel είναι η οικονομικότερη μετακίνηση. Άρα για να πληρώσει κάποιος την επιπλέον διαφορά στην τιμή αγοράς, έχει σκοπό να κάνει απόσβεση λόγω χιλιομέτρων και χαμηλότερης κατανάλωσης. Οπότε γεννάται το ερώτημα πώς υπολογίζετε ότι ο μέσος όρος χιλιομέτρων ανά έτος θα είναι ίσος με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο στην Ελλάδα και αντίστοιχα στην Ευρώπη κατά μερικές χιλιάδες μεγαλύτερος; Οι ίδιες οι αγγελίες σας διαψεύδουν, μιας και τα περισσότερα diesel με πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα έχουν πολύ μεγαλύτερο μέσο όρο χιλιομέτρων και αντίστοιχο με τα εισαγωγής.

      12
  • ΓΙΑΝΝΗΣ

    Αυτός που έγραψε το άρθρο είναι η εντελώς άσχετος ή ο κλασσικός βάλτος από τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. ΑΝΤΙ να φωνάζεται για κατάργηση κάθε φόρου ώστε να γίνουν οι τιμές πιο χαμηλές όλη μέρα το μόνο που κάνει το περιοδικό σας και πολλά άλλα μιλάνε για αυτοκίνητα με 300000χλμ που γυρίζονται τα χιλιόμετρα και γίνονται 45000. Αυτό γίνεται δε λεω ότι δε γίνεται γιατί ο κουτοπόνηρος ελληνάρας πιστεύει ότι είναι ο πιο μάγκας και έπιασε την ευκαιρία γιατί τον χαλάει ο καλός έμπορος π.χ. με το Corsa του 2012 με 110000χλμ και σε πραγματική τιμή για το αυτοκίνητο. Όσο για το αν βγάζει ο έμπορος 4000 ευρώ άσε μας ρε φίλεεε.Το δίκαιο είναι να παίρνεις ότι πληρώνεις είτε είναι μεταχειρισμένο εισαγωγής είτε από Ελλάδα. Παντός τη 70χρονη όσο και να την καλοπίσεις δε θα δείξει 25χρονη , πως ένα αυτοκίνητο με 300000χλμ το τρώει ο αγοραστής για 45000χλμ κύριε προβοκάτορα , αλλά κουβέντα για τις τιμές στα καινούργια εεεε¨?

      8
  • Μιχάλης

    Πραγματικά ότι πιο άκυρο άρθρο έχω δει στη ζωή μου.. Κρίμα στο Site που θεωρώ έγκυρο..

      7
  • Stelios

    Ψάχνοντας μικρό μεταχειρισμένο diesel στην Πάτρα, βρέθηκα σε μία μάντρα που εισάγει μεταχειρισμένα. Ρώτησα για δύο καλογυαλισμένα smart και ένα peugeot τα οποία είχαν από 32,000 μέχρι 36,000 χιλιόμετρα. "Του κουτιού" μου έλεγε ο πωλητής ότι ήταν αλλά όταν τον ρώτησα να μου δείξει τα βιβλία συντήρησης άρχισε να ξεροκαταπίνει και δήθεν να ψάχνει τα ντουλαπάκια για να τα βρει. Πάντως κανένα αυτοκίνητο δεν διέθετε book service ενώ οι τιμές τους δεν ήταν χαμηλές. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Το target group αυτών των απατεώνων είναι οι μη ενημερωμένοι, οι ευκολόπιστοι και οι ηλίθιοι. Επομένως ας ενημερωνόμαστε καλύτερα από τους ειδικούς και να μην είμαστε ευκολόπιστοι σε μαντράδες, ωστε να περιοριστεί η πελατεία αυτών των απατεώνων μόνο στους ηλιθίους.

      5
  • Δημητρης

    Εντάξει νομίζω ότι πιάνεται τις ακραίες περίπτωσεις και έτσι δουλειά δεν γίνεται! Σίγουρα υπάρχουν σκαρτα μεταχειρισμενα εισαγωγής αλλά αν θες να είσαι εντάξει με τον εαυτό σου για να μην σε πιάσει κάνεις κορόιδο μπορείς να κάνεις σύμφωνια με τον εισαγωγέα να πας για τεχνικό έλεγχο το αυτοκίνητο στην αντιπρόσωπια και εκεί να σου πουν 100 τα 100 αν είναι πραγματικά τα χλμ και τα σέρβις και αν θες το περνεις το αμάξι δεν σε αναγκάζει κανένας ότι αν το πας για έλεγχο το αγόρασες!Μην τα ισωπεδονετε όλα και βγάζετε τους Ελλήνες μαντραδες και τους ιδιώτες Αγίους ότι έχουν τα καλύτερα μεταχειρισμενα, κρίμα γιατί σας έχω για πολύ έγκυρο περιοδικό μην χαλάτε την εικόνα σας απλά για να( βοηθήσετε) την εγχώρια αγορα

      5
  • Αντώνης

    Οι περισσότεροι, μεταξύ αυτών και εγώ, επιθυμούμε ένα μικρό diesel 4ετίας με πραγματικά max ~80.000χλμ. Αφού τελικά η σχετικά πρόσφατη ιστορία αυτής της συγκεκριμένης αγοράς αυτοκινήτου όπως και οι έρευνες και τα σχόλια των περισσοτέρων αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχουν τέτοια αυτοκίνητα (κι αν υπάρχουν, άντε βρες τα, και ποιος θα τα πρωτοπάρει...), γιατί αναλωνόμαστε στο να καταγγέλλουμε και να ανακυκλώνουμε το παράπονο μας από το να χρησιμοποιήσουμε αυτή ακριβώς την κατάσταση προς όφελος μας? Μιας και δεν θα βρεις diesel όπως το θέλεις, τουλάχιστον χρησιμοποίησε τις αποδείξεις που μπορείς να βρεις για να κατεβάσεις το τίμημα και όχι εκ των υστέρων και έχοντας ήδη τις αμφιβολίες σου να μπλέκεις με τον ατελείωτο κυκεώνα της Ελληνικής πραγματικότητας. Κάποιοι θα με χαρακτηρίσετε τόσο θύμα όσο και μοιρολάτρη. Εγώ πάλι θα με χαρακτήριζα συνειδητοποιημένο με σκοπό να προσαρμοστώ με το καλύτερο δυνατό τρόπο στα σημερινά δεδομένα. Για πολλούς θα εξακολουθήσω να είμαι θύμα. Το έλεγξες τ' αμάξι, δεν έχει κάτι ουσιώδες ή επικίνδυνο και σ'αρέσει? Πάρ'το και διαπραγματεύσου τη τιμή λόγω των χιλιομέτρων που δείχνουν και δεν είναι. Τι κι αν σου βγάλει ένα δίσκο σε 20.000χλμ. Θα τον αλλάξεις και θα' ναι σα καινούργιο πάλι. Αλλά ξέχασα, στην Ελλάδα δεν πρέπει να βγάζουν ζημιές τα αυτοκίνητα, είτε πρόκειται για καινούργια, είτε για μεταχειρισμένα. Άμα βγάλουν δεν είναι καλά...Γιατί τελικά νομίζω ότι το ουσιαστικό πρόβλημα μας στην αγορά μεταχειρισμένων έχει γίνει η ένδειξη του κοντέρ παρά η συνολική κατάσταση του οχήματος. Μην ψωνίζουμε ότι βρούμε μπροστά μας, εννοείται. Απλά ας γίνουν πιο ποιοτικά τα κριτήρια μας. Οι θερμοκέφαλοι το πιθανότερο είναι να μην αποκτήσουν ποτέ ένα αμάξι όπως το φαντάζονταν/επιθυμούσαν ή να πάνε να χρεωθούν μέχρι τα μπούνια για να πάρουν καινούργιο. Όλα καλοδεχούμενα αρκεί να μην μετανιώνεις μετά. Εγώ θα κρίνω τελικά μόνο εμένα και τους χειρισμούς μου αφού εγώ τελικά έχω το τελευταίο λόγο σε μία τέτοια αγορά. Και δε νομίζω ότι πλέον υπάρχουν ανυποψίαστοι καταναλωτές. Την υποψία πως χρησιμοποιείς είναι το θέμα. Υπ 'οψιν, είμαι εις γνώσιν μου παθών με πρόσφατη αγορά μικρού diesel. Και έκανα ότι ακριβώς περιγράφω (στη περίπτωση μου ο έμπορος ναι μεν δεν είχε αφήσει το book service αλλά η συντήρηση του αυτοκινήτου, με τα χιλιόμετρα, αναγραφόταν στις τελευταίες σελίδες του manual και δεν το είχε προσέξει. Οπότε δε χρειάστηκε να σκάψω καθόλου καθώς μου έδωσε τις αποδείξεις στο χέρι και πριν το αγοράσω.)

      4
  • Χρήστος

    Πήρα εισαγωγής από Γαλλία με 105.000 χλμ diesel. Αυτοκίνητο 23.000 καινούργιο το πήρα 14.000. Έκανα έλεγχο στην αντιπροσωπεία στην Ελλαδα. Κανένα πρόβλημα δεν έχει παρουσιασει στα 6.000 χλμ που έχω κάνει μεχρι στιγμής. Άψογο. Έκανα έλεχγο παντού ακόμα και στο τελωνείο. Επιπλέον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε αποθηκευμένες τις διαδρομές στο gps και μέσω streetview ειδα που κυκλοφορούσε.

      2
  • Δημήτρης

    Τα νούμερά σας πάσχουν λίγο.Το 2014 αγόρασα από Γερμανία Opel Corsa του 2011 με 100000 χλμ και μου βγήκε 8500.Το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο (μοντέλο,χρονιά,έκδοση χρώμα με μια διαφορά 20000 χλμ όσο ισχύει αυτή η διαφορά) το βρήκα 10000 σε μάντρα και το ίδιο μοντέλο σε πιο φτωχές εκδόσεις δεν το βρήκα κάτω από 8000 ούτε σε ιδιώτες. Επιπλέον το ότι θα κάνει 15000 χλμ τον χρόνο δεν ισχύει πλήρως γιατί κι εγώ έκανα πολύ λιγότερα από 15000 τον χρόνο από όταν το πήρα όμως κι έχω φτηνά χιλιόμετρα έκανα 25000 χλμ τον χρόνο

      1
  • panagos

    Δυστηχώς τα μεταχειρισμένο diesel απο ελλ.αντιπροσωπία και μέχρι 1600κ.ε. ως 5ετίας που θα θέλαμε όλοι είναι λίγα και χρονομίσθωσης. Ποιός ιδιώτης θα πουλήσει το diesel του? Ξέρετε πόσοι τρίτεκνοι,πολύτεκνοι κλπ χωρίς τελωνείο θέλουν diesel οικονομικό? Αρα το πράγμα προς το παρόν πηγαίνει σωστά, μέχρι οι φωστήρες μας να εφεύρουν το επόμενο βήμα. Πολλοί συνάνθρωποι μας που δεν μπορούν να αγοράσουν καινούριο ιχ (επειδή δεν υπάρχουν οι παλιές διευκολύνσειις) στρέφονται σε οχήματα που καίνε μέχρι 5λίτρα/100, μικρότερα τέλη, ασφάλειες κλπ. Ετσι στρέφονται σε μία ευρύτερη αγορά πανευρωπαική και καλα κάνουν. Υπάρχουν τόσοι τρόποι για να διαλέξει το κατάληλο μιας και ο κάθε σχετικός πανέξυπνος φίλος θα τον βοηθήσει στην επιλογή.

     
  • panagos

    Δυστηχώς τα μεταχειρισμένο diesel απο ελλ.αντιπροσωπία και μέχρι 1600κ.ε. ως 5ετίας που θα θέλαμε όλοι είναι λίγα και χρονομίσθωσης. Ποιός ιδιώτης θα πουλήσει το diesel του? Ξέρετε πόσοι τρίτεκνοι,πολύτεκνοι κλπ χωρίς τελωνείο θέλουν diesel οικονομικό? Αρα το πράγμα προς το παρόν πηγαίνει σωστά, μέχρι οι φωστήρες μας να εφεύρουν το επόμενο βήμα. Πολλοί συνάνθρωποι μας που δεν μπορούν να αγοράσουν καινούριο ιχ (επειδή δεν υπάρχουν οι παλιές διευκολύνσειις) στρέφονται σε οχήματα που καίνε μέχρι 5λίτρα/100, μικρότερα τέλη, ασφάλειες κλπ. Ετσι στρέφονται σε μία ευρύτερη αγορά πανευρωπαική και καλα κάνουν. Υπάρχουν τόσοι τρόποι για να διαλέξει το κατάληλο μιας και ο κάθε σχετικός πανέξυπνος φίλος θα τον βοηθήσει στην επιλογή.