" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι επεμβάσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι, έχουν κάνει ακόμα πιο σπορτίφ και ευχάριστη την οδική συμπεριφορά του πετρελαιοκίνητου Civic. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο ανταγωνισμό.

Οδηγική απόλαυση και κορυφαία ασφάλεια στο δρόμο προσφέρει η ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta.

Οδική συμπεριφορά: Άνετα, αλλά με σπορτίφ D.N.A.

Διαβάστηκε από 81199 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2014

Στην ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta τα οδικά και οδηγικά της χαρακτηριστικά την κατατάσσουν ως ένα από τα πιο σπορτίφ μοντέλα της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Στην ευθεία και τις στροφές, η Giulietta με το στιβαρό πλαίσιο και το εξαιρετικό -παρότι ηλεκτρικό- τιμόνι, παραμένει σταθερή, ακλόνητη και εμφατικά στιβαρή, στρίβοντας γρήγορα και με εξαιρετική σιγουριά κάτω από όλες τις συνθήκες οδοστρώματος και καιρού. Πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού και το σύστημα Alfa D.N.A., με τα 3 διαφορετικά set-up οδήγησης (Natural, Dynamic, All Weather), το οποίο στη λειτουργία Dynamic ορίζει μεταξύ άλλων και την εμπλοκή του εμπρός ηλεκτρονικού διαφορικού e-Q2 μαζί με το σύστημα προφόρτιστης (Pre-fill) των φρένων. Στο κομμάτι της άνεσης από την άλλη, η ανανεωμένη Giulietta βελτιώνει ελαφρώς τα επίπεδά της σε σχέση με πριν, όμως το σφιχτό set up της ανάρτησης μετριάζει και πάλι τα προσφερόμενα επίπεδα. 
Όταν οδηγήσεις το Civic γρήγορα διαπιστώνεις πως, επιτέλους, το πλαίσιο βρήκε το μηχανικό σύνολο που είναι σε θέση να αναδείξει τις αρετές του σε ακαμψία και κράτημα. 
Οι επεμβάσεις των τεχνικών σε ανάρτηση (ρυθμίσεις και σφιχτότερα σινεμπλόκ) και τιμόνι (πιο γρήγορη ηλεκτρική κρεμαγιέρα) έχουν κάνει το Civic, όχι απλά πιο ευχάριστο, αλλά και πιο ικανό σε κάθε είδους διαδρομή. Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα με την κατανάλωση να είναι κάτω ακόμα και από 4,0 λτ./100 χλμ., ενώ στις στροφές κρατάει γερά,  οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει εκεί που ακριβώς θες. Η ροπή είναι άφθονη και πανταχού παρούσα και ο επιλογέας τόσο ευχάριστος και ιδανικά τοποθετημένος, που σε προκαλεί να αλλάζεις σχέσεις χωρίς ουσιαστικό λόγο.
Σε καμία περίπτωση, δεν γίνεται αισθητή η διαφορά βάρους 150 κιλών περίπου σε σχέση με το ελαφρύτερο μοντέλο με το βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων, ενώ τα φρένα είναι κορυφαία, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αποτελεσματικότητα. 
Και αν νομίζετε πως όλα αυτά έχουν γίνει σε βάρος της άνεσης, απλά απατάστε. Παρά τους τροχούς των 17 ιντσών, το Civic diesel δε «δυσανασχετεί» ακόμα και σε χτυπητές ανωμαλίες, τη στιγμή που η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ακόμα και σε σύγκριση με τον βενζινοκίνητο ανταγωνισμό.

 
  • rico

    Καλά ο Σ ακόμα τα περσινά σιβικ δίνει στις δοκιμές; Αν ήταν το my2015 civic η επιλογή θα ήταν ξεκάθαρα δική του. Από την άλλη η εμφάνιση της Ιταλίδας είναι καλύτερη! Για μένα λοιπόν όποιος εστιάζει στην εμφάνιση ας πάρει την κούκλα. Όποιος εστιάζει σε οτιδήποτε άλλο ας πάρει το σιβικ και δεν θα το μετανιώσει!

      1