• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι κυριότερες αλλαγές που φέρει το νέο Spark εντοπίζονται στο μπροστινό μέρος, όπου δεσπόζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα της εταιρείας.

Ο 4κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας των 68 ίππων, προσφέρει ικανές επιδόσεις και έχει γίνει πιο οικονομικός με χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Μπορεί το βασίλειό του να είναι η πόλη, αλλά το Spark τα καταφέρνει μια χαρά και έξω από αυτή, αφού είναι παντού αρκετά άνετο και πολύ σταθερό.

Στο πίσω μέρος, το μόνο που έχει αλλάξει είναι η θέση του τρίτου φωτός φρένων (LED) που έχει τοποθετηθεί πάνω στην πίσω αεροτομή, προκειμένου να βοηθήσει την ορατότητα προς τα πίσω.

Οι χώροι για τους πίσω, ως προς το μήκος, είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Spark, η σχεδίαση εξακολουθεί να είναι εντυπωσιακή, ενώ τα σκληρά πλαστικά έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή.

Δοκιμάζουμε: Ανανεωμένο Chevrolet Spark 1,0

37.039 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2013

Το ανανεωμένο Chevrolet Spark (σπίθα) έρχεται με αναβαθμισμένη εμφάνιση που αναδύει δυναμισμό, βελτιωμένο εσωτερικό και κινητήρες με πιο οικολογικό αποτύπωμα. Δοκιμάζουμε πρώτοι την έκδοση του 1 λίτρου και ανακαλύπτουμε τις διαφορές.

 
Το Spark είναι το μοντέλο που άλλαξε για πάντα την εικόνα που έχουμε για τα προϊόντα της Chevrolet, καθώς είναι ένα από τα σύγχρονα μίνι που έδωσαν στιλ σε μία κατηγορία με αδιάφορη, κατά γενική ομολογία, αισθητική. Τo μίνι Chevrolet έχει παρουσιαστεί από το 2010, ενώ εφέτος έρχεται στην ελληνική αγορά η ανανεωμένη έκδοσή του που φέρει αλλαγές στο εξωτερικό, το εσωτερικό και διαθέτει ελαφρώς πιο οικονομική γκάμα κινητήρων. 

Εμφάνιση: Ακόμα πιο εντυπωσιακό
Οι κυριότερες αλλαγές που φέρει το νέο Spark εντοπίζονται στο μπροστινό μέρος, όπου δεσπόζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα της εταιρείας. Αυτή είναι χωρισμένη σε δύο επίπεδα και είναι σύμφωνη με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Αλλαγμένος είναι και ο μπροστινός προφυλακτήρας, που φιλοξενεί τα νέα φώτα ομίχλης, που «κάθονται» πάνω σε πλαίσια νέας σχεδίασης. Στο πίσω μέρος, το μόνο που έχει αλλάξει είναι η θέση του τρίτου φωτός φρένων (LED) που έχει τοποθετηθεί πάνω στην πίσω αεροτομή, προκειμένου να βοηθήσει την ορατότητα προς τα πίσω. Κατά τα λοιπά, η εμφάνιση του Spark παραμένει φρέσκια και πολύ πιο δυναμική από το μέσον όρο των μοντέλων της κατηγορίας, ενώ οι διαστάσεις του, με μήκος μόλις 3,6 μέτρα, ευνοούν ιδιαίτερα την αστική ευελιξία.