2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο 1,6 dCi κινητήρας του Nissan Qashqai χαρίζει στο ιαπωνικό SUV εξαιρετικά νούμερα στις ρεπρίζ.
Κινητήρας-κιβώτιο: Αγαστή συνεργασία με όφελος στις επιδόσεις
35.943 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2018)
Τον συγκεκριμένο συνδυασμό τον έχουμε ξαναδεί στο Qashqai, οπότε δε μας προξένησε εντύπωση η σπιρτάδα του γαλλικού (κατασκευασμένος από τη Renault) 16βάλβιδου, τούρμπο πετρελαιοκινητήρα των 1.598 κ.εκ., ο οποίος αποτελεί ένα από τα κορυφαία σύνολα πετρελαίου, που χαρακτηρίζεται για την πολιτισμένη λειτουργία του χωρίς κραδασμούς και κροταλίσματα.
Παρόλο που κάτω από τις 1.500 στροφές δείχνει να μην τραβάει αρκετά, μετά από αυτό το όριο η ροπή έρχεται άφθονη και μέχρι τα κόκκινα είναι γεμάτη, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις επιδόσεις. Ειδικά στην επιτάχυνση εν κινήσει τα νούμερα των μετρήσεών μας ήταν πάρα πολύ καλά (6,2 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 8,5 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα), παρά το σεβαστό βάρος του αμαξώματος.
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης σε αυτό φυσικά παίζει και το κιβώτιο CVT, το οποίο είναι πολύ γρήγορο στις αντιδράσεις του και σε αντίθεση με τα περισσότερα κιβώτια τύπου CVT παράγει πολύ περιορισμένο βουητό στις επιταχύνσεις, ακόμα και στο χρόνο που αυτές διατηρούνται στο βέλτιστο όριο.
Φυσικά υπάρχει πάντα και η επιλογή να ανεβοκατεβάζετε εσείς τις σχέσεις, μέσω του λεβιέ επιλέγοντας κάποια από τις 6 προεπιλεγμένες σχέσεις. Τέλος όσον αφορά στην κατανάλωση, αν παρασυρθείτε με το πεντάλ του γκαζιού θα τη δείτε να ανεβαίνει, με τη μέση τιμή της να είναι 6,8 λτ./100 χλμ..
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Παρόλο που κάτω από τις 1.500 στροφές δείχνει να μην τραβάει αρκετά, μετά από αυτό το όριο η ροπή έρχεται άφθονη και μέχρι τα κόκκινα είναι γεμάτη, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στις επιδόσεις. Ειδικά στην επιτάχυνση εν κινήσει τα νούμερα των μετρήσεών μας ήταν πάρα πολύ καλά (6,2 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 8,5 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα), παρά το σεβαστό βάρος του αμαξώματος.
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης σε αυτό φυσικά παίζει και το κιβώτιο CVT, το οποίο είναι πολύ γρήγορο στις αντιδράσεις του και σε αντίθεση με τα περισσότερα κιβώτια τύπου CVT παράγει πολύ περιορισμένο βουητό στις επιταχύνσεις, ακόμα και στο χρόνο που αυτές διατηρούνται στο βέλτιστο όριο.
Φυσικά υπάρχει πάντα και η επιλογή να ανεβοκατεβάζετε εσείς τις σχέσεις, μέσω του λεβιέ επιλέγοντας κάποια από τις 6 προεπιλεγμένες σχέσεις. Τέλος όσον αφορά στην κατανάλωση, αν παρασυρθείτε με το πεντάλ του γκαζιού θα τη δείτε να ανεβαίνει, με τη μέση τιμή της να είναι 6,8 λτ./100 χλμ..
Τα diesel θα τα πάρουν στη μασχάλη ειδικά όσοι αγοράσουν τώρα!
Έχεις το δικιο σου, αλλά νομιζω πως για τα επομενα 10 τουλαχιστον χρόνια δεν υπάρχει θέμα με τα καινουργια σιγουρα πιο καθαρα πετρελαια. Ολες οι απαγορευσεις σεχτιοζονται με τα παλαια euro4. Επιπλεον πιστευω πως δεν θα μπορουσε να ασκηθει οποιοδηποτε μετρο στα καινουργια οσο υπαρχουν στην πλειονοτητα τα παλαιας τεχνολογιας πετρελαια στα μεσα μεταφορας, φορτηγα , ταξι κλπ. Επιπλεόν υπάρχει και η νέα ταση να αγορασει ο κοσμος υβριδικη τεχνολογια που δυστυχως ακομα ειναι ακριβή ( κτηση, μπαταριες...).
Εδώ πρέπει αντικειμενικά να πούμε ότι το Autotriti εδώ και πολύ καιρό(ίσως από το 2016) έλεγε ότι σιγά σιγά θα καταργηθούν τα ντίζελ, και τώρα το βλέπουμε να συμβαίνει... Πιστεύω πάντως ότι σε μια δεκαετία πρώτα σε πωλήσεις θα είναι τα υβριδικά ...
Εκεί πάει το πράγμα. Η μια εταιρεία μετά την άλλη ανακοινώνει ότι θα σταματήσει το diesel, οι πόλεις θέτουν απαγορεύσεις στα diesel. Εμένα μου κάνει τρομερό ρίσκο να αγοράσεις τώρα diesel και αυτό φαίνεται και από τις προσφορές που κάνουν οι εταιρείες ειδικά σε diesel που πλέον το αγοράζεις σχεδόν σε ίδια τιμή με τη βενζίνη... Γιατί να το κάνουν άραγε; Εμένα μου κάνει ότι θέλουν απλά να ξεφορτωθούν το stock τους.
Γιατι το λες αυτο? Τελευταιας γενιας diesel ειναι EURO6...