• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ευγενής ο κινητήρας της 8άρας αλλά όποτε χρειάζεται… δέρνει άσχημα σε επιδόσεις.

Κινητήρας: «Καθαρός» αλλά και «βρωμόγκαζο», αν χρειαστεί

Διαβάστηκε από 9765 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2019
 

Πατώντας το γυάλινο (δε μπορούμε να το χωνέψουμε) μπουτόν «Start», παίρνει ζωή ο ντίζελ κινητήρας της 840d. Nτίζελ σε ένα τέτοιο κουπέ μεγάλου τουρισμού; Η αλήθεια είναι ότι πιο πολύ λιγουρευόμαστε μια M850i με βενζίνη στις «φλέβες» της, όμως κι εδώ υπάρχει μπόλικο ενδιαφέρον. ΚατΆαρχάς πρέπει να είναι ο πιο πολιτισμένος πετρελαιοκινητήρας που έχετε βιώσει - σε πολύ σκληρή κόντρα με τον επίσης εξακύλινδρο σε σειρά της Mercedes. Από τη μία λοιπόν έχουμε ένα μοτέρ το οποίο κάνει τα πάντα για να είναι απόλυτα καθαρό σε ρύπους και έχει, προσέξτε: έναν οξειδωτικό καταλύτη, έναν καταλύτη που απορροφά τα NOx, ένα φίλτρο σωματιδίων αλλά κι ένα σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης με το γνωστό AdBlue. Κι από την άλλη, το εν λόγω σύνολο εκτοξεύει το δίτονο κουπέ στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δλ.! Μαζί και με το οχτάρι κιβώτιο, διακριτικά αλλά αισθητά τσιγκλισμένο προς πιο σπορ αλλαγές από ότι συνήθως, οι επιταχύνσεις εν κινήσει είναι κάτι φευγαλέο: 2,9 δλ. για το 60-100 και 3,6 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Ανάλογα δηλαδή τι θα του ζητήσεις, αυτό το μοτέρ μπορεί να στο δώσει. Κι εκτός από καθαρός είναι και νηφάλιος: περιμένεις διψήφια νούμερα κατανάλωσης και σε διαψεύδει κατηγορηματικά. `Αρα είναι σωστή η 840d για μεγάλο τουρισμό: μαζεύει απίθανα χιλιόμετρα, σε βγάζει ξεκούραστο από ηχητικές παρεμβολές και έχει και αυτονομία να καλύψει… χώρες ολόκληρες σε μια μέρα (σχεδόν).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ