10 φωτογραφίες »

Οι Cross εκδόσεις θα κινηθούν με άνεση στο χώμα και χωρίς φόβο στα κακοτράχαλα σημεία του, επεκτείνοντας έτσι το πεδίο δράσης του Tipo.

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

125.088 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2021)

Κινητήρας-Κιβώτιο: Εύρωστο χαμηλά, αλλά τσιμπάει σε καύσιμο
Ο κινητήρας που εφοδιάζει το μοντέλο της δοκιμής μας είναι ο 1.000άρης Firefly τούρμπο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας αλουμινίου, ο οποίος αν και γνωστός στη γκάμα της φίρμας, για πρώτη φορά βρίσκει εφαρμογή στο Tipo, αντικαθιστώντας στα «χαρτιά» τον 1.400άρη ατμοσφαιρικό που είχε.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Το νέο σύνολο αποδίδει 100 ίππους με 195 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. και το γεγονός πως βγάζει η ροπή του από χαμηλά, τον κάνει αρκετά ελαστικό και εύρωστο μέχρι τις μεσαίες στροφές. Όσο δουλεύεται σε αυτό το φάσμα περιστροφής η τρικύλινδρη χροιά είναι διακριτική, με τις επιδόσεις, 9,1 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα με τέταρτη σχέση και 14,9 δλ. για το 80-120 με πέμπτη αντίστοιχα, να μην εντυπωσιάζουν, αλλά και να μην αφήνουν κάποιο παράπονο. Ίσως ένα εξάρι κιβώτιο να ταίριαζε καλύτερα στο μοτέρ και να το βοηθούσε να κρατήσει και χαμηλότερα την κατανάλωση, η οποία κυμάνθηκε στα 8,0 λτ./100 χλμ..

Το Tipo είναι ευέλικτο, στιβαρό στο δρόμο και άνετο σε συνθήκες ταξιδιού.

Το Tipo είναι ευέλικτο, στιβαρό στο δρόμο και άνετο σε συνθήκες ταξιδιού.


Στο δρόμο: All around οικογενειακό με διευρυμένο πεδίο δράσης
Η οδική συμπεριφορά του Fiat Tipo Cross θα καλύψει άνετα τις απαιτήσεις του μέσου οικογενειάρχη, τόσο στην καθημερινότητά του, όσο και σε μια εκδρομή. Μέσα στην πόλη, το Tipo είναι ευέλικτο χάρη στον λογικό κύκλο στροφής, την καλή περιφερειακή του ορατότητα και φυσικά τη λειτουργία City, που κάνει το τιμόνι ιδιαίτερα ελαφρύ, αν και από πλευράς πληροφόρησης έχουμε αντιρρήσεις.

Συνολικά το Tipo εξακολουθεί να έχει μια ενδιαφέρουσα αισθητική , με τα νέα crossover στοιχεία, να τονίζουν τον δυναμισμό και τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.

Συνολικά το Tipo εξακολουθεί να έχει μια ενδιαφέρουσα αισθητική , με τα νέα crossover στοιχεία, να τονίζουν τον δυναμισμό και τον περιπετειώδη χαρακτήρα του μοντέλου.


Η ανάρτηση (με γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω) έχει τον τρόπο να λειαίνει τις ανωμαλίες και ταυτόχρονα να ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος, χωρίς να παρουσιάζει πλαδαρότητα ή τάσεις προς κλίση σε στροφές και διατηρώντας το στιβαρό του πάτημα και την ευστάθεια του σε κάθε περίπτωση. Στην ευθεία είναι ευθύβολο και θα ταξιδέψεις άνετα και με ασφάλεια χάρη στα αναπαυτικά καθίσματα και στο διευρυμένο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, αν και ο θόρυβος από τον κινητήρα και τον δρόμο δεν κρύβεται με απόλυτη επιτυχία. Σημαντική είναι η βελτίωση και στη απόδοση των φρένων (δίσκοι μπροστά, ταμπούρα πίσω), τα οποία κοκάλωσαν το Tipo από τα 100 χ.α.ω. σε 36,5 μ..

Πάντως, η ιδιαιτερότητά του μοντέλου κρύβεται στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος, που του δίνει περισσότερη ελευθερία στο αστικό περιβάλλον (υψηλά πεζοδρόμια κ.λπ.) και το κυριότερο, περισσότερη αυτοπεποίθηση στον οδηγό εκτός δρόμου. Δεν θα βουτήξει σε παχιά λάσπη, αλλά το χωματόδρομο για την απόμερη παραλία θα τον κάνει με άνεση και χωρίς φόβο στα κακοτράχαλα σημεία του, επεκτείνοντας έτσι το πεδίο δράσης του. 

Η γνώμη μας 
Το Fiat Tipo Cross είναι μια καλή επιλογή για ένα οικογενειάρχη που θέλει ένα σύγχρονο και καλαίσθητο αυτοκίνητο, που θα του προσφέρει άνεση στις μετακινήσεις του και παράλληλα θα του ικανοποιήσει την επιθυμία για εξερεύνηση σε πιο απάτητα μέρη. Είναι αρκετά άνετο, ευρύχωρο, πλέον και πιο σύγχρονο τεχνολογικά, αλλά το κυριότερο διαθέτει πολύ προσιτή τιμή για οικογενειακό crossover.

+ Τιμή-εξοπλισμός, ευρυχωρία, στιβαρότητα, άνεση ανάρτησης, ουδέτερη οδική συμπεριφορά, αναπαυτικά καθίσματα 
- Απουσία 6ης σχέσης, φινίρισμα κάποιων υλικών στην καμπίνα, μέτρια αίσθηση τιμονιού, απουσία στάνταρ αυτόνομης πέδησης

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
skoda