
Είναι τετρακίνητη και ισχυρότερη (375 ίπποι), έτσι κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ..
Εφοδιάζεται με μεγάλη μπαταρία (91 kWh) και για αυτό βγάζει 450 χλμ. με μια φόρτιση.
Έχει στάνταρ αντλία θερμότητας, άρα στο κρύο καιρό δεν αυξάνεται η κατανάλωση.
Είναι πιο premium μέσα, fun to drive στο δρόμο και φορτίζει 10 λεπτά πιο γρήγορα.
Είναι τετρακίνητη και ισχυρότερη (375 ίπποι), έτσι κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.
H αναβαθμισμένη Ford Mustang Mach-E στην τετρακίνητη έκδοσή της με τη μεγάλη μπαταρία, αύξησε την απόδοσή της από τους 351 στους 375 ίππους, κάτι που προέκυψε από τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη που βρίσκεται πίσω και κινεί τους αντίστοιχους τροχούς. Αποτέλεσμα της αύξησης της συνολικής της απόδοσης κατά 24 ίππους και της ροπής στα 685 Nm (έναντι των 580 Nm) είναι να επιταχύνει 0,7 δλ. πιο γρήγορα στο 0-100 χλμ./ώρα (5,1 δλ.).
Εφοδιάζεται με μεγάλη μπαταρία (91 kWh) και για αυτό βγάζει 450 χλμ. με μια φόρτιση
Η μπαταρία (NMC) της τετρακίνητης Ford Mustang Mach-E έχει συνολική χωρητικότητα 91 kWh με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 88 kWh, ενώ διαθέτει νέο λογισμικό για καλύτερη διαχείριση της ενέργειάς της. Αυτό επιβεβαιώνεται και στην πράξη, αφού αν και οι απαιτήσεις της σε ενέργεια έχουν αυξηθεί λόγω του ισχυρότερου συστήματος κίνησης που χρησιμοποιεί, η τετρακίνητη Mustang Mach-E εξακολουθεί να προσφέρει κορυφαία τιμή πραγματικής αυτονομίας, ικανή να διανύσει 450 χλμ. με μια φόρτιση.

Η αντλία θερμότητας προσφέρεται πλέον στάνταρ σε όλες τις Mustang Mach-E βοηθώντας στη θέρμανση του εσωτερικού χωρίς να καταναλώνει ενέργεια από την μπαταρία.
Έχει στάνταρ αντλία θερμότητας, άρα στο κρύο καιρό δεν αυξάνεται η κατανάλωση
Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που έχει η αναβαθμισμένη Ford Mustang Mach-E σε όλες της τις εκδόσεις, είναι η προσθήκη αντλίας θερμότητας, η οποία μειώνει τις απώλειες ενέργειας κατά την θέρμανση της καμπίνας της, οπότε δεν επηρεάζει την συνολική αυτονομία στο κρύο καιρό.
Επίσης το νέο λογισμικό επιτρέπει καλύτερη καμπύλη φόρτισης από ταχυφορτιστή, με την Mustang Mach-E να ανακτά το 10-80% της μπαταρίας της σε 36 λεπτά, 9 λεπτά πιο γρήγορα από την προηγούμενη έκδοσή της χωρίς να έχει αλλάξει η μέγιστη ισχύς φόρτισης που μπορεί να «τραβήξει» (150 kW).
Ακόμα πιο premium μέσα και ακόμα πιο fun to drive στο δρόμο
Εκτός των αισθητικών και τεχνικών αναβαθμίσεων, η εικόνα της Mustang Mach-E έχει διαφοροποιηθεί ελαφρώς προβάλλοντας έναν συνολικά ακόμα πιο premium χαρακτήρα αλλά και βελτιωμένη πρακτικότητα στο εσωτερικό της. Εκεί η πιο σημαντική αλλαγή αφορά την αντικατάσταση του περιστροφικού επιλογέα στην κεντρική κονσόλα με μοχλοδιακόπτη στη βάση της κολώνας του οδηγού. Επίσης η Mustang Mach-E αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο τον μοναδικό fun to drive χαρακτήρα της μέσω της μεγαλύτερης απόδοσης και του πιο ισχυρού μοτέρ στον πίσω άξονα, χαρίζοντάς της πιο υπερστροφική διάθεση.
Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική δοκιμή της ανανεωμένης Ford Mustang Mach-E AWD των 375 PS
| Σελίδα 2 | Εμφάνιση: Μικρές αλλαγές που φρεσκάρουν την εικόνα της και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης |
| Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: Με περισσότερο premium αέρα και πρακτικότητα |
| Σελίδα 4 | Κινητήρας-επιδόσεις-φόρτιση-αυτονομία: Πιο δυνατή και πιο γρήγορη σε επιδόσεις και φόρτιση |
| Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Παραμένει σημείο αναφοράς σε αίσθηση και στον fun to drive χαρακτήρα |
| Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
77.jpg)
