Το οδηγικό προφίλ της Ford Mustang Mach-E και ιδιαίτερα στην τετρακίνητη έκδοσή της είναι απολαυστικό, παραμένοντας σημείο αναφοράς στην κατηγορία για την αίσθηση και την γενικότερη συμπεριφορά. Η ανάρτηση έχει σφιχτή ρύθμιση όμως κάνει καλά τη δουλειά της και στον τομέα της άνεσης, αλλά είναι ακόμα καλύτερη ως προς τη διαχείριση του βάρους (2.245 κιλά) με αυτό να κάνει την «εμφάνισή» του σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς μόνο στις διαδοχικές ανωμαλίες με μικρή νευρικότητα, όσο και σε πολύ πιεσμένη οδήγηση.
Στο δρόμο η Ford Mustang Mach-E είναι εξαιρετική σε αίσθηση και συμπεριφορά, με την αύξηση της απόδοσης, εκτός από τις επιδόσεις να τονίζει και τον fun to drive χαρακτήρα της.
Σε πιο νορμάλ ρυθμούς, η Mustang Mach-E θα κινηθεί ιδιαίτερα σβέλτα και αποτελεσματικά, με τον ισχυρότερο πίσω ηλεκτροκινητήρα και το στήσιμό της να προάγει τον fun to drive χαρακτήρα της μέσω της υπερστροφικής της «διάθεσης» στις αργές στροφές, ενώ το πολύ καλό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι συμπληρώνει το πολύ ευχάριστο οδηγικό μενού της. Τα φρένα με τη σειρά τους στέκονται στο ύψος των περιστάσεων (37 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα).