
Πισωκίνητη Ford Mustang Mach-E με 294PS | autotriti.gr
Έχει στάνταρ αντλία θερμότητας (όπως τα σπίτια) για να μην πέφτει πολύ η αυτονομία το χειμώνα.
Μπορείς να την «οδηγήσεις» (π.χ. από την Καλαμάτα έως την Αλεξανδρούπολη) χωρίς να έχεις τα χέρια στο τιμόνι.
Είναι ευχάριστη οδηγικά και φρενάρει 3 μ. καλύτερα από το μέσο όρο της κατηγορίας της.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Ήταν και παραμένει κορυφαία σε κατανάλωση και αυτονομία και έχει πλέον στάνταρ αντλία θερμότητας για να κάνει πάνω από 485 χλμ. ή 620 στην πόλη
Η Ford Mustang Mach-E ήταν και παραμένει κορυφαία στο καίριο σημείο της κατανάλωσης και της αυτονομίας. Η Ford την εξοπλίζει πλέον με στάνταρ αντλία θερμότητας που βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας ιδιαίτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες, αυξάνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την αυτονομία της χάρη και στην μπαταρία των 98,7 kWh που διαθέτει (σ.σ. χρησιμοποιεί τις 91 kWh) και που είναι από τις μεγαλύτερες που βρίσκουμε στα ηλεκτρικά μοντέλα. Η πισωκίνητη Mustang με αυτή την μπαταρία (σ.σ. Long Range) καταναλώνει 18,8 kWh/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες ή 14,6 kWh/100 χλμ. σε αστικές, προσφέροντας έτσι αυτονομία της τάξης των 485 χλμ. στην πρώτη, ή 623 χλμ. στην δεύτερη περίπτωση.
Έχει σύστημα αυτόνομης οδήγησης BlueCruise που το πληρώνεις σαν υπηρεσία και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στο 95% των δρόμων μας
Mία καινοτομία που ενσωματώνει η αναβαθμισμένη Ford Mustang Mach-E είναι το σύστημα Ford BlueCruise το οποίο είναι ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 και επιτρέπει στον οδηγό της να μην χρειάζεται να κρατάει καν το τιμόνι της. Το BlueCruise λειτουργεί στο 95% των ελληνικών δρόμων, προσφέροντας ευκολία και άνεση στη χρήση της Mustang Mach-E τόσο εντός όσο και σε εκτός πόλης διαδρομές. Ενεργοποιείται πατώντας το κουμπί του adaptive cruise control στο τιμόνι και ορίζεις αν θες την ταχύτητα αλλιώς ακολουθεί τα όρια ταχύτητας που ισχύουν στο δρόμο που κινείται. Το σύστημα αυτό προσφέρεται δωρεάν για 90 ημέρες, ενώ η μετέπειτα χρήση του απαιτεί συνδρομή που κοστίζει 24,99 ευρώ/μήνα ή 280 ευρώ/έτος.

H Ford Mustang Mach-E στην πισωκίνητη έκδοσή της με τη μεγάλη μπαταρία, είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Είναι πολύ ευχάριστη οδηγικά και φρενάρει 3 μ. καλύτερα από το μέσο όρο της κατηγορίας της
Ένα από τα δυνατά σημεία της Ford Mustang Mach-E που παραμένει βασικό χαρακτηριστικό της και στην αναβαθμισμένη της έκδοση, είναι η ευχάριστη οδηγική της ταυτότητα και ο εν γένει οδηγικός της χαρακτήρας που την καθιστά από τις πιο fun to drive προτάσεις στην αγορά των μεσαίων ηλεκτρικών SUV. Παράλληλα είναι πολύ ικανή στο φρενάρισμα με 35,2 μ. απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, ήτοι 3 μέτρα λιγότερα από τον μέσο όρο της κατηγορίας στον τομέα.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Καμία διαφορά, παραμένει ιδιαίτερα επιβλητική |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Premium σε εικόνα και ποιότητα, πρακτική και ευρύχωρη για επιβάτες |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Επιδόσεις-Φόρτιση: Πολύ καλές οι επιδόσεις, ακόμα καλύτερες οι καταναλώσεις και η αυτονομία |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Fun to drive και ικανότατη σε όλα τα επίπεδα |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις και Τεχνικά χαρακτηριστικά |