Κινητήρας-Επιδόσεις-Φόρτιση: Πολύ καλές οι επιδόσεις, ακόμα καλύτερες οι καταναλώσεις και η αυτονομία
(12/5/2025)
Η πισωκίνητη έκδοση της Mustang Mach-E εφοδιάζεται στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία (Long Range) με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει και πάλι 294 ίππους όμως έχει αυξήσει τη διαθέσιμη ροπή του κατά 35 Nm ανερχόμενη έτσι στα 525 Nm. Οι επιδόσεις που χαρίζει αυτός ο ηλεκτροκινητήρας στο βάρους 2.161 κιλών αμάξωμα είναι εξαιρετικές, με την επιτάχυνση για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να διαρκεί 6,4 δλ., ενώ πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ με 3,7 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 4,7 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα., που μεταφράζονται σε 82 μ. και 133 μ. αντίστοιχα.
Το δυνατότερο όμως σημείο του ηλεκτρικού προφίλ της συγκεκριμένης Mustang δεν είναι άλλο από την αποδοτικότητα του συνόλου σε σχέση με την αυτονομία. Η Ford εξοπλίζει πλέον την Mach-E με αντλία θερμότητας η οποία βελτιστοποιεί την κατανάλωση ιδιαίτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η μπαταρία έχει μεγάλη χωρητικότητα 98,7 kWh και χρησιμοποιεί τις 91 kWh από αυτές, ενώ με μέση πραγματική κατανάλωση στις 18,8 kWh/100 χλμ. η μέση αυτονομία της φτάνει στα 485 χλμ..
Ακόμα καλύτερα είναι τα πράγματα σε αστικές συνθήκες, εκεί όπου η Mach-E καταναλώνει κατά μέσο όρο περί των 14,6 kWh/100 χλμ., ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία της σε τέτοιες συνθήκες στα 623 χλμ.. Για την φόρτισή της τέλος, με δυνατότητα να δεχθεί έως 150 kW από ταχυφορτιστή DC, χρειάζεται 36 λεπτά για την ανάκτηση από το 10 έως το 80% της μπαταρίας της, ενώ από οικιακό φορτιστή (11 kW) o χρόνος για μια πλήρη φόρτιση διαρκεί περίπου 10 ώρες.