Ακόμη και πιεσμένο, το μπροστινό μέρος διατηρεί την ακρίβειά του με τη βοήθεια και του ESP με ενσωματωμένο Torque Vectoring.

Ακόμη και πιεσμένο, το μπροστινό μέρος διατηρεί την ακρίβειά του με τη βοήθεια και του ESP με ενσωματωμένο Torque Vectoring.

Στο δρόμο: Αποτελεσματικό και ευχάριστο στην οδήγηση

42.203 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2018)

Πατώντας στη νέα ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα K2 και διατηρώντας την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (σε μια εποχή που οι περισσότεροι ανταγωνιστές του κάνουν σχετικές… εκπτώσεις), το Kia Ceed καταφέρνει να ξεδιπλώνει ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό προφίλ. Κυλώντας με μια ευχάριστα συμπαγή αίσθηση, χωρίς όμως να κοπανάει και να βροντάει στις κακοτεχνίες, η ανάρτηση ελέγχει άψογα τις κινήσεις του αμαξώματος και συγκρατεί την κλίση. Τα έξτρα σπορ ελαστικά της Michelin φορεμένα σε 17άρηδες τροχούς έχουν αυξήσει αισθητά την πρόσφυση κάτι που αποτυπώνεται με ουδέτερη τροχιά ακόμη και σε συνθήκες πίεσης σε μια κλειστή στροφή (με λογική ποιότητα ασφάλτου τουλάχιστον).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ακόμη και πιεσμένο το μπροστινό μέρος διατηρεί την ακρίβειά του με τη βοήθεια και του ESP που ενσωματώνει Torque Vectoring και το οποίο επεμβαίνει διακριτικά χωρίς να ευνουχίζει τις διαθέσεις οδηγού και πλαισίου. ¶μεσο και γρήγορο turn-in, ακριβές και καλοζυγισμένο τιμόνι, «ζωντανές» αντιδράσεις, πλαίσιο που «ακούει» ακόμη και φορτισμένο μέσα στη στροφή συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την εικόνα του Ceed με τα 140 άλογα, που αγγίζει τα χαρακτηριστικά του Focus στην έξτρα έκδοση ST-Line. Πατάει αρχοντικά, είναι ήσυχο και ευθύβολο στο ταξίδι, δεν αμελεί την οδηγική ευχαρίστηση και έχει θεαματικά σε αποτελεσματικότητα φρένα. Τι άλλο να του ζητήσεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
peugeot