Όταν κάθεσαι στο κάθισμα του οδηγού, εντυπωσιάζεσαι από τη ρευστή σχεδίαση του ταμπλό, αποκομίζοντας την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Όταν κάθεσαι στο κάθισμα του οδηγού, εντυπωσιάζεσαι από τη ρευστή σχεδίαση του ταμπλό, αποκομίζοντας την αίσθηση ότι οδηγείς αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Εσωτερικό-Χώροι

35.041 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

Το εσωτερικό δεν έχει διαφοροποιήσεις από την έκδοση εκείνη που είχαμε οδηγήσει με τον 1,1 λίτρων κινητήρα. Η ρευστή σχεδίαση του ταμπλό ενισχύει την εντύπωση ότι οδηγείς μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο. Η κεντρική κονσόλα είναι αρκετά φαρδιά, και φιλοξενεί πάνω της την οθόνη του ηχοσυστήματος καθώς και τα χειριστήρια του κλιματισμού, τα οποία είναι αεροπορικού τύπου. Θετικότατες είναι οι εντυπώσεις που αποκομίζει ο οδηγός από τη θέση οδήγησης, μιας και διαθέτει πλήθος ρυθμίσεων, ενώ είναι ταυτόχρονα τρομερά άνετη χωρίς να κουράζει σε πολύωρες διαδρομές. Η περιφερειακή ορατότητα επίσης μετράει στα συν του Rio, μιας και είναι επαρκής, παρά τις φαρδιές πίσω κολόνες. Οι χώροι για μικροαντικείμενα αφθονούν, ενώ η ποιότητα των υλικών είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας, ειδικά όπου υπάρχει μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και στις επενδύσεις στις πόρτες.


Στο εσωτερικό, οι χώροι για το κεφάλι των μπροστινών και των πίσω επιβατών είναι γενναιόδωροι, ενώ πολύ καλά σκοράρει το Rio και όσον αφορά στο χώρο για τα γόνατα όσων κάθονται πίσω. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών είναι βαθύς και τετραγωνισμένος στη σχεδίαση, με αποτέλεσμα την απόλυτη εκμετάλλευση των 288 λίτρων του ή των 923 λίτρων, αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto