ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris Hybrid με 130 άλογα

 Σχολιάστε 
35.267 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2025)
Δοκιμή: Νέο Toyota Yaris Hybrid με 130 άλογα
19 Φωτογραφίες »

Το best seller Toyota Yaris Hybrid έγινε πιο ελαφρύ και πιο ισχυρό (έκδοση με 130 άλογα).
Έχει εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση στα 4,9 λτ./100 χλμ., πέφτει στα 3,4 λτ. στην πόλη.
Εύχρηστο και πρακτικό εσωτερικό με νέο infotainment και οθόνη 10,5 ιντσών.
Μέσα στην πόλη κινείσαι φουλ ηλεκτρικά με μικρές παύσεις.

autotriti team

Το best seller Toyota Yaris Hybrid έγινε πιο ελαφρύ και πιο ισχυρό (έκδοση με 130 άλογα)

Ενώ όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν να μεγαλώνουν και να γίνονται όλο και βαρύτερα, το Toyota Yaris έχει ήδη σπάσει τον κανόνα. Η τρέχουσα γενιά, που κατασκευάζεται από το 2020, παρέμεινε στο ίδιο μήκος με τον προκάτοχό της, ενώ κατάφερε να χάσει περίπου 90 κιλά. Παρότι εξακολουθεί να σημειώνει κορυφαίες πωλήσεις (σ.σ. είναι ο… βασιλιάς των πωλήσεων στην Ελλάδα) οι Ιάπωνες δεν επαναπαύονται, γνωρίζοντας καλά πως η τρέχουσα αγορά δεν επιτρέπει να παραμείνεις αδρανής. Έτσι, η τέταρτη γενιά του Yaris ανανεώνεται προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία της.

Αμυδρές αισθητικές αλλαγές & ίδιοι χώροι στην καμπίνα

Η ανανέωση αυτή δεν γίνεται αντιληπτή με την πρώτη ματιά. Εκτός από τα νέα χρώματα και τις ζάντες, η εμφάνιση παραμένει ίδια, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τους χώρους. Στο μπροστινό μέρος, με βάση το μέγεθος του αυτοκινήτου, οι επιβάτες κάθονται αρκετά άνετα, όπως γνωρίζαμε άλλωστε ήδη. Όπως είναι αναμενόμενο, στο πίσω μέρος τα πράγματα είναι λιγότερο άνετα καθώς οι επιβάτες κάθονται ελαφρώς πιο ψηλά και η μπαταρία του υβριδικού συστήματος βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα. Αντίστοιχα, ο χώρος αποσκευών είναι στα 286 λίτρα νούμερο όχι κορυφαίο στην κατηγορία. Όμως το Yaris έχει άλλα πλεονεκτήματα.


Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα επωφελούμενο από τη μείωση του βάρους.
19 Φωτογραφίες »

Η κλίση είναι σωστά ζυγισμένη, το κράτημα εντυπωσιακό και με την βοήθεια του συστήματος ελέγχου σταθερότητας, το υβριδικό Yaris στρίβει ουδέτερα επωφελούμενο από τη μείωση του βάρους.

Εύχρηστο και πρακτικό εσωτερικό με νέο infotainment και οθόνη 10,5 ιντσών

Η πρώτη αναβάθμιση εντοπίζεται στην τεχνολογία του συστήματος infotainment, το οποίο τώρα διαθέτει στην ανώτερη έκδοση μια εντυπωσιακή οθόνη αφής 10,5 ιντσών. Οι γραφικές απεικονίσεις είναι καλές, και τα Apple CarPlay και Android Auto λειτουργούν ασύρματα. Επιπλέον, το Yaris μπορεί πλέον να αλλάξει τη θερμοκρασία στο εσωτερικό μέσω φωνητικής εντολής, ενώ τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού εξακολουθούν να ρυθμίζονται μόνο μέσω της κεντρικής οθόνης. Παρά την αύξηση της επιφάνειας της οθόνης, οι βοηθητικές λειτουργίες βρίσκονται πίσω από κωδικοποιημένες συντομογραφίες όπως EDSS («Σύστημα Διακοπής Οδήγησης») ή PDA («Σύστημα Προληπτικής Υποβοήθησης Οδήγησης»). Το τελευταίο, είναι στην πραγματικότητα πολύ χρήσιμο στην πράξη. Ο αισθητήρας ραντάρ αναγνωρίζει στροφές ή άλλα πιο αργά αυτοκίνητα εκ των προτέρων και ενεργοποιεί την αναγεννητική πέδηση προληπτικά. Ιδιαίτερα βοηθητικό στην πόλη, που αποτελεί το κύριο πεδίο δράσης του Yaris.

Το best seller Yaris Hybrid έγινε πιο ισχυρό - Με 130 άλογα και κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
KGM