Στην ευθεία είναι ευθύβολο και ακριβές, ενώ όταν ξεκινήσουν οι στροφές ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος, μιας και το Rio εισέρχεται σβέλτα στην στροφή και είναι αρκετά ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Στην ευθεία είναι ευθύβολο και ακριβές, ενώ όταν ξεκινήσουν οι στροφές ο οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος, μιας και το Rio εισέρχεται σβέλτα στην στροφή και είναι αρκετά ουδέτερο στις αντιδράσεις του.

Στο δρόμο

35.043 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

Ένα από τα «όπλα» του Kia Rio είναι η οδική του συμπεριφορά. Η όμορφη εμφάνιση συνοδεύεται από ωριμότητα στο δρόμο, αρχής γενομένης από την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που δεν αφήνει τους κραδασμούς να περάσουν στο εσωτερικό, ενώ τα εγκάρσια σαμαράκια τυγχάνουν αξιοπρεπούς μεταχείρισης από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Παράλληλα, οι κλίσεις και οι πλεύσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, ενώ το στάνταρ ESP μπορεί να «μαζέψει» ανώδυνα τη μούρη, όποτε πάει να υποστρέψει. Η άνεση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ενώ το Rio μπορεί να γίνει ως και ενδιαφέρον στις στροφές, όπου εισέρχεται με αρκετά χιλιόμετρα στην καμπή και βγαίνει χωρίς το πίσω μέρος να προσπαθεί να περάσει το μπροστά. 


Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο και ακριβές, αν και κοντά στα 140 χλμ./ώρα, αεροδυναμικοί θόρυβοι γίνονται αισθητοί, αλλά το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων βοηθάει πολύ, μιας και οι στροφές του κινητήρα πέφτουν αρκετά κι ως εκ τούτου, ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι μικρός. Σε ό,τι έχει να κάνει με τις ρεπρίζ με 4η σχέση στο κιβώτιο, για τη διαδικασία 60-100 χλμ/ώρα, απαιτούνται 8,4 δλ, ενώ για τα 80-120 χλμ/ώρα, 12,4. Με 6η σχέση για τις αντίστοιχες διαδικασίες χρειάζεται 14,6 και 17,0 δλ αντίστοιχα, νούμερα που αποδεικνύουν ότι, θα θέλαμε ολίγον πιο ελαστικό αυτόν τον πετρελαιοκινητήρα.
Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός κάθε φορά που πατά το πεντάλ των φρένων είναι αυτή της στιβαρότητας, αλλά θα τα θέλαμε λίγο πιο αποτελεσματικά μιας και η πλήρης ακινητοποίηση από τα 100 χλμ/ώρα έρχεται σε 41,4 μέτρα. Το τιμόνι στον αντίποδα έχει διττό χαρακτήρα. Στις στροφές το feedback που δίνει είναι ικανοποιητικό, αλλά στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο έχει μια μικρή ασάφεια γύρω από την ευθεία. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto