Κινητήρας: Με 204 άλογα & top επιδόσεις
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας: Με 204 άλογα & top επιδόσεις

133.007 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2021)

Η νέα C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως. Η Mercedes C 200 της δοκιμής κινείται από ένα νέας γενιάς turbo 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λτ., ο οποίος αποδίδει 204 ίππους ισχύος με 300 Nm ροπής και συνεργάζεται με EQ Boost (ένα ήπια υβριδικό σύστημα που αποτελείται από μια μπαταρία 48-Volt και έναν εναλλάκτη/γεννήτρια, που φροντίζει να υποβοηθά τον κινητήρα). Το EQ Boost προσφέρει επιπλέον +20 ίππους ισχύος και +200 Nm. Κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, μέσω ανάκτησης ενέργειας που θα πήγαινε χαμένη, φορτίζεται η μπαταρία των 48V που παρέχει το απαιτούμενο ρεύμα. Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται το «ήπιο» υβριδικό αυτό σύστημα της C 200 είναι το 9τάχυτο αυτόματο της Mercedes, το οποίο διαθέτει και «χειροκίνητη» λειτουργία.

Στην πράξη, η νέα C 200 τα καταφέρνει περίφημα συνδυάζοντας τις ζωηρές επιδόσεις με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση. To ΕQ Boost βοηθά σημαντικά.

Στην πράξη, η νέα C 200 τα καταφέρνει περίφημα συνδυάζοντας τις ζωηρές επιδόσεις με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση. To ΕQ Boost βοηθά σημαντικά.


Στην πράξη, η νέα C 200 τα καταφέρνει περίφημα συνδυάζοντας τις ζωηρές επιδόσεις με πολιτισμένη λειτουργία και συγκρατημένη κατανάλωση. Δεν υπάρχουν κενά στην απόδοση της δύναμης και ροπής του βενζινοκινητήρα, αφού η έξτρα ροπή που παρέχει το 48-Volt σύστημα και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο τα καλύπτουν άμεσα. Επιπλέον το μοτέρ έχει ευχάριστο ήχο και έχει απαλλαγεί από το «γρέζι» στις υψηλές στροφές. Στο πεδίο της κατανάλωσης, το EQ Boost βοηθά τη C 200 να μειώσει αρκετά τις απαιτήσεις της σε καύσιμο, εμφανίζοντας μια μέση τιμή γύρω στα 9,5 λτ./100 χλμ., η οποία είναι λογική για τα δεδομένα της απόδοσης, των επιδόσεων και του μεγέθους του αυτοκινήτου.

MERCEDES NEW RANGE
OPEL