+ Ποιότητα εσωτερικού, χώροι επιβατών, λειτουργία κινητήρα, σπορτίφ διάθεση στο δρόμο, φρένα - Το AdBlue και η ρεζέρβα κόβουν αρκετό χώρο από το πορτ-μπαγκάζ
Δεν αλλάζει ρότα με το λίφτινγκ το Sportage: συνεχίζει να είναι σπορτίφ και απέκτησε νέο πιο επίκαιρο μοτέρ μαζί με μικρές μικρές βελτιώσεις στα σημεία.
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..