Το νέο Nissan LEAF είναι αισθητά πιο ισχυρό από το προηγούμενο με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 150 άλογα (+43) με 320 Nm 
ροπής (+66).

Το νέο Nissan LEAF είναι αισθητά πιο ισχυρό από το προηγούμενο με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 150 άλογα (+43) με 320 Nm ροπής (+66).

Kινητήρας: Δυναμικές επιταχύνσεις με κόστος 1,7 ευρώ/100 χλμ.

66.832 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2018)

Το νέο Nissan LEAF είναι αισθητά πιο ισχυρό από το προηγούμενο με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 150 άλογα (+43) με 320 Nm ροπής (+66). Με όλη τη ροπή να έρχεται ουσιαστικά από το μηδέν, το Nissan LEAF επιταχύνει άμεσα και… καθηλωτικά, όσο πιέζεις βαθιά το πεντάλ. Τα 8,3 δλ για τα 0-100 (7,9 υπόσχεται η Nissan) αντιστοιχούν σε σπορ κατασκευές, ωστόσο αυτές που εντυπωσιάζουν περισσότερο στην πράξη είναι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις με τα 60-100 να έρχονται σε 4,6 δλ. και τα 80-120 σε 6,0 δλ.. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 144 χλμ./ώρα για προστασία της αυτονομίας (με αυτή την ταχύτητα η μπαταρία αδειάζει σε λιγότερα από 40 λεπτά).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η θεωρητική αυτονομία βάσει του νέου (πιο ρεαλιστικού) κύκλου WLTP φτάνει στα 270 χλμ. Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι. Το Nissan LEAF δεν είναι αυτοκίνητο για να πας στη Θεσσαλονίκη. Δεν σχεδιάστηκε για αυτό, παρά για την καθημερινότητα (ποιος κάνει πάνω από 100 χλμ την ημέρα;), όπου και ενθουσιάζει. Οδηγώντας σε όλες τις συνθήκες δρόμου (εθνική, ανηφόρα, επαρχιακό δρόμο, πόλη, κλιματισμό on/off κτλ) η μέση κατανάλωση ενέργειας κυμάνθηκε στα 17,6 kWh/100 χλμ., η οποία μεταφράζεται σε λιγότερο από 1,7 ευρώ/100 χλμ. και κυρίως σε πραγματική αυτονομία 230 χλμ.. Μέσα στην πόλη το σκηνικό αλλάζει μιας και με την λειτουργία ECO και τη συνεχή ανάκτηση ενέργειας, η κατανάλωση ενέργειας εύκολα πέφτει ακόμη και στις 13,6 kWh/100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL