Δοκιμή: Peugeot 208 GT Line

76.772 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2019)

To τερπνόν μετά του ωφελίμου. Μαζί με τους κινητήρες που καλύπτουν πλήρως τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro 6.2, το Peugeot 208 λανσάρει και την σπορτίφ έκδοση GT Line.

What is new
- Εuro 6.2 κινητήρας 1,2 PureTech
- 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο
- Έκδοση GT Line
- Από 17.100 ευρώ (GT Line)

Ο updated Euro 6.2 1,2 PureTech 110 PS βενζινοκινητήρας του Peugeot 208 και ο νέος diesel 1,5 BlueHDi 100 PS συμπίπτoυν με την εμφάνιση της σπέσιαλ έκδοσης GT Line, η οποία έχει στοιχεία που τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του ούτως ή άλλως στυλάτου 208. Έτσι πέραν των σχετικών λογότυπων φυσικά, υπάρχουν εξωτερικά καλύμματα καθρεπτών σε μεταλλικό χρώμα μαύρη πέρλα, χρωμιωμένο διακοσμητικό με την ονομασία Peugeot σε κόκκινα γράμματα στη γρίλια εισαγωγής αέρα και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, φιμέ κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα και την πόρτα του χώρου αποσκευών, επιχρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με χαρακτηριστικό σχεδιασμό και κόκκινη πινελιά.

Από 17.100 ευρώ
Το πακέτο GT Line είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1,2 PureTech βενζινοκινητήρα των 110 ίππων και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας, όσο και με τον νέο 1,5 BlueHDi turbodiesel των 100 ίππων. Για τον πρώτο η τιμή είναι 17.100 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο και 17.300 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο EAT6 (συμφέρει). Η diesel έκδοση είναι διαθέσιμη μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο και τιμή 17.300 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center