Κινητήρας: Εύστροφος και ροπάτος

    76.857 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2019)

    Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρα PureTech των 110 ίππων έχει προσαρμοστεί στις νέες προδιαγραφές ρύπων με μόνη διαφορά πως η μέγιστη ροπή των 205 Nm αποδίδεται στις 1.750 αντί στις 1.500 σ.α.λ. Επιπλέον, τώρα συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στην πράξη είναι εύστροφος και ροπάτος στο μεγαλύτερο εύρος του στροφόμετρου και σαν αποτέλεσμα του νέου κιβωτίου με τον «βουτυρένιο» και ακριβή επιλογέα να είναι σβέλτο σε επιδόσεις χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση. Η μέση τιμή της τελευταίας γυροφέρνει τα 6,0 λτ./100 χλμ..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    FORD E-TRANSIT
    OPEL