Δοκιμή: Νέο Peugeot 308 | Hi-tech & αυτόματο με 130 άλογα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέο Peugeot 308 | Hi-tech & αυτόματο με 130 άλογα

68.569 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2022)

Το νέο Peugeot 308 ήρθε για να δώσει νέα πνοή στην κατηγορία των μικρομεσαίων, να μπει -γιατί όχι- μέχρι και σφήνα στη μόδα των SUV, αφού έχει όλα τα απαραίτητα για να πετύχει: premium αύρα, τεχνολογία αιχμής, σχεδίαση που ξεχωρίζει και το κυριότερο «σωστή» τιμή.

Το νέο Peugeot 308 επαναπροσδιορίζει την κατηγορία

Το Peugeot 308 είναι ένα αυτοκίνητο με βαριά κληρονομιά έχοντας γράψει πάνω από 7 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι στιγμής σε όλες του τις γενιές. Βέβαια, πλέον, τα μικρομεσαία εκτός του εσωτερικού ανταγωνισμού «δέχονται πιέσεις» από τα SUV με το μερίδιό τους να μικραίνει χρόνο με το χρόνο.  Όμως αυτό δεν πτόησε την Peugeot –ευτυχώς- να επενδύσει στην τρίτη γενιά του 308, το οποίο έχει όλα τα προσόντα να αναζωπυρώσει τον ενδιαφέρον για τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.

Ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή των best seller 208, 2008 και 3008, το τρίτης γενιάς οικογενειακό της γαλλικής μάρκας φέρει μία σειρά από ξεχωριστές ιδιαιτερότητες και έναν premium αέρα, που το καθιστά άμεσο ανταγωνιστή, όχι μόνο των mainstream πρωταγωνιστών της κατηγορίας όπως η Corolla, το Golf ή το i30, αλλά και των πιο premium επιλογών, η Σειρά 1, το A3 και Α-Class, κρατώντας μάλιστα σε λογικά επίπεδα το κόστος απόκτησής του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Από 19.900 ευρώ και πολύ πλούσιο

Μιλώντας για κόστος το νέο Peugeot 308 έρχεται με bonus λανσαρίσματος, έως και 1.000 ευρώ ανάλογα της έκθεσης, με τη βενζινοκίνητη επιλογή με τον 1.200άρη PureTech κινητήρα των 110 ίππων να κοστίζει από 19.900 ευρώ και αυτή με τους 130 ίππους από 22.300 ευρώ. Στις diesel επιλογές με τον 1,5 BlueHDi κινητήρα των 130 ίππων το κόστος της χειροκίνητης επιλογής ορίζεται από 23.300 ευρώ, ενώ η αυτόματη επιλογή, όπως το μοντέλο της δοκιμής μας, από 26.700 ευρώ, πάντοτε στο βασικό επίπεδο Active Plus.

Μη σας ξεγελάει η λέξη βασικό όμως, καθώς η έκδοση Active Plus θα ικανοποιήσει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις του αγοραστή. Διαθέτει οθόνη 10 ιντσών με πλήρη συνδεσιμότητα (Android Auto, Apple Carplay), ψηφιακό πίνακα οργάνων επίσης 10’’, ζάντες αλουμινίου (σ.σ. η έκδοση των 110 ίππων έχει ατσάλινες), διζωνικό κλιματισμό, αναδιπλούμενους καθρέπτες, full LED φώτα μπρος-πίσω και προβολείς, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας. Στα τελευταία θα συναντήσουμε μεταξύ άλλων αυτόνομο φρένο με νυχτερινή λειτουργία και αναγνώριση πεζών/ποδηλάτων, σύστημα διατήρησης οχήματος στην λωρίδα του, αναγνώριση πινακίδων και έξυπνο cruise control.

Σχεδίαση: Δυναμικός σχεδιασμός με εκλεπτυσμένη φινέτσα

Μεγαλύτερο και με νέο έμβλημα

Εσωτερικό: «Μπαίνει στα χωράφια» των premium

Χώροι: Μεγάλωσε αισθητά

Κινητήρας: Ο γνωστός οικονομικός και ροπάτoς 1,5 BlueHDi

Στο δρόμο: Είναι άνετο, αλλά και αλέγκρο όποτε το θελήσεις

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
NISSAN