• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Swift με τον 1.000άρη BoosterJet κινητήρα απόδοσης 112 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Πόσο «καίει» και πόσο κοστίζει; Δείτε τα όλα στην αναλυτική μας δοκιμή.

Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης σε δρόμο με στροφές, το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο χωρίς φόβο.

Δοκιμή: Νέο Suzuki Swift 1,0 λτ. με 112 PS

Διαβάστηκε από 19034 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/6/2017

Το ολοκαίνουριο Suzuki Swift «αδυνάτισε», μεγάλωσε σε χώρους και το σημαντικότερο εφοδιάστηκε με τούρμπο 1.000άρη κινητήρα, ο οποίος του «πηγαίνει γάντι», χαρίζοντας στο ιαπωνικό μοντέλο σβελτάδα και σπορτίφ χαρακτήρα, με αστικό προσανατολισμό και όχι μόνο.

 
What is new
- Με 1.000άρη τούρμπο κινητήρα 112 ίππων
- Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα
- Ελαφρύ, μόλις 940 κιλά
- Σπορτίφ στο δρόμο 
 
Μετά από 7 χρόνια παρουσίας στην παγκόσμια αγορά, το Suzuki Swift πέρασε στην επόμενη, την τέταρτη γενιά του, η οποία και εξελίχθηκε με «ευρωπαϊκές προδιαγραφές», και γνώμονα να προσφέρει στον κάτοχό του, ένα αυτοκίνητο πόλης, απολαυστικό στο δρόμο και με περισσότερη άνεση. Αυτό αποτυπώνεται χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του επικεφαλής μηχανικού του νέου Swift Μασάο Κομπόρι: «Βάλαμε ως στόχο μας να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που θα κάνει τον κόσμο να φωνάζει WOW! Την πρώτη στιγμή που θα το δει, τη στιγμή που θα καθίσει πίσω από τιμόνι και τη στιγμή που θα πατήσει το γκάζι».
 
Οι κυριότερες αλλαγές που χαρακτηρίζουν το καινούριο Swift είναι η τοποθέτηση για πρώτη φορά τρικύλινδρου τούρμπο downsized κινητήρα (998 κ.εκ.), καθώς και η νέα πλατφόρμα HEARTECT πάνω στην οποία χτίστηκε και συνεισέφερε στην συνολική μείωση του βάρους κατά 120 κιλά. Εμείς μετά την πρώτη οδηγική επαφή που είχαμε με το νέο Swift, κατά την επίσημη παρουσίασή του στην ελληνική αγορά, δοκιμάζουμε και σας αποκαλύπτουμε την έκδοση με τον 1.000άρη BoosterJet κινητήρα απόδοσης 112 ίππων. 
 
Από 13.880 ευρώ και με 5ετή εγγύηση
Το νέο Suzuki Swift είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα GL, GL+ και GLX. Με τον 1,0 Booster Jet, ωστόσο, διατίθεται μόνο στην έκδοση GL+ και η τιμή του ανέρχεται στα 13.880 ευρώ, ποσό που θεωρείται ανταγωνιστικό για τα δεδομένα της κατηγορίας και την ιπποδύναμη του μοντέλου. Στον εξοπλισμό του, συναντάμε μεταξύ άλλων 6 αερόσακους, A/C, φώτα ημέρας LED, προβολείς ομίχλης, φιμέ κρύσταλλα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία φώτων και το κυριότερο, οθόνη αφής 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και ζάντες αλουμινίου. Αρκετά πλήρης έκδοση με highlight τα θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά, ωστόσο θα προτιμούσαμε αντί αυτών πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, καθώς και τηλεσκοπική ρύθμιση τιμονιού (ρυθμίζεται μόνο στο ύψος). Τέλος να αναφέρουμε πως το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 460 ευρώ και σε περίπτωση που επιλέξετε διχρωμία (άλλο χρώμα οροφής), το κόστος ανεβαίνει στα 700, ενώ το νέο Swift συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση, 5 ετών ή 100.000 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Παναγιωτης

    Προσωπικη μου αποψη ότι είναι το καλυτερο 1000 μοτερακι ,καταναλωση ντιζελ ,επιδοσεις 1500 κιβυκων αλλα σε αυτην την τιμη θα κοντραριστεί πολύ με το yaris 1.5.

      18
  • Πειραιωτης

    Πλεονεκτημα του ο ζωντανος 1000αρις κινητηρας το χαμηλο βαρος και η καταναλωση μαζι με το ευρυχωρο εσωτερικο το επιπεδο εξοπλισμου μαζι με την κατασκευη του που αν δεν κανω λαθος ειναι 100% γιαπωνεζικη στοιχειο σοβαρο για να το επιλεξεις γιατι ειναι εγγυηση. Στην τιμη θα βρει μπροστα του τα αδελφια του απο ιαπωνια micra-yaris που ειναι σκληρα καρυδια με το nissan να ειναι το πλεον ομορφο και το toyota να εχει πιστους οπαδους που δυσκολα το προδιδουν.

      17
  • Παναγιωτης

    Πειραιωτη μπορει να εχεις δικιο σε αυτο που λες αλλα οι καταναλωσεις ειναι ντιζελ του σουζουκι ,η διαφορες των τιμων ειναι στα 30 με 40 σεντς και τα παραπανω δυο με τρεις χιλιαδες ευρω τα εξοικονομεις ανετα 3 χρονια καυσιμα,οι ζημιες του πετρελαιου ειναι ασυγκρητες στο κοστος ,δηλαδη αν το φιλτρο dpf και ο ιντζεκτορ χαλασουν απο νηθεια πανε για 3000 ευρω αντικατασταση ενω στην βενζινη ο καταλυτης κανει 200 ευρω,και να ειναι τυχερος αν δεν του χαλασει κανα μπεκ που εχει ελαχιστο κοστος 500 ευρω,το αλλο θεμα φιλε μου Πειραιωτη ειναι οτι μπορει ξαφνικα να ξυπνησουν ενα πρωι οι κατοχοι ντιζελ που εχουν Euro6c να πληρωνουν εξτρα περιβαντολογικο χαρατσι γιατι ετσι γουσταρουν οι κυβερνησεις ανευ σεβασμου για το τι ποσον εδωσε καποιος για επενδυση ,αυτη η συμφωνια του Παρισιου δεν εχει ξεκαθαρισει το θεμα ποια ντιζελ θα απαγορευτουν στις πολεις απο το 2025 και μετα εννοει α Euro 4 και κατω οι και τα καινουργια?οταν εστειλα email στο υπουργειο περιβαλλοντος για αυτο που ειπα με γραψανε κανονικα,αρα ο κοσμος φοβαται να παρει ντιζελ γιατι δεν ξερει τι τον περιμενει και οι κυβερνησεις τους τιμωρει γιατι δεν πανε συχνα στα βενζιναδικα.

      2
  • France

    15 χιλιαρικακια για 1000cc μίνι αυτοκίνητο είναι πολλά, με λίγα λεφτά παραπάνω αλλάζεις κατηγορία και .... ντίζελ μάλιστα

      2