• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Παρά τον ευχάριστο διάκοσμο και την προσεγμένη συναρμογή, η αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών μέτριας ποιότητας και φινιρίσματος μετριάζουν την εικόνα της καμπίνας.

Ο πίνακας οργάνων είναι όμορφος στο μάτι. Ωστόσο, το βράδυ η οθόνη αντανακλάται στο παρμπρίζ.

Η εργονομία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, με τους διακόπτες να είναι εύκολα προσβάσιμοι και ο χειρισμός του συστήματος infotainment απλός και εύκολος.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7 ιντσών, καθώς και η οριζόντια διάτρητη λευκή λωρίδα κατά μήκος κατά μήκος του ταμπλό.

Εσωτερικό: Ευχάριστο, αλλά με σκληρά πλαστικά

Διαβάστηκε από 74364 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/9/2017
 

Μπαίνοντας στην καμπίνα του ιαπωνικού μικρού, η πρώτη αίσθηση που αποκομίζει ο παρατηρητής είναι αρκετά ευχάριστη. Το μάτι θα πέσει κατευθείαν στη μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, καθώς και στη οριζόντια διάτρητη λευκή λωρίδα, που βρίσκεται πάνω από την οθόνη και διατρέχει το ταμπλό κατά μήκος, μέχρι τον αεραγωγό του συνοδηγού. Λευκές επενδύσεις θα συναντήσουμε και στις πόρτες, οι οποίες σε συνδυασμό με το δερμάτινο flat-bottom τιμόνι δίνουν μια πιο νεανική και μοντέρνα νότα στο συνολικό διάκοσμο της καμπίνας. Ωστόσο, παρά τον ευχάριστο διάκοσμο, η αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών μέτριας ποιότητας και φινιρίσματος, μετριάζουν αρκετά τις αρχικές θετικές εντυπώσεις και είναι ένα σημείο που χρήζει βελτίωσης. 
 
Παρόλα αυτά η συναρμογή είναι αρκετά προσεγμένη, ενώ υπάρχουν και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα και στο χώρο ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα. Κλείνοντας με το εσωτερικό, αξίζει να αναφέρουμε πως η εργονομία του βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, με τους διακόπτες να είναι εύκολα προσβάσιμοι από τον οδηγό και ο χειρισμός του συστήματος infotainment απλός και εύκολος, με τη λειτουργία touch να ανταποκρίνεται άμεσα.
 
Τέλος, ο οδηγός θα κάτσει αναπαυτικά στο κάθισμα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη, ωστόσο από την άλλη, η έλλειψη τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού μπορεί να δυσκολέψει κάποιους να βρουν την ιδανική θέση οδήγησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »