Παρά τον ευχάριστο διάκοσμο και την προσεγμένη συναρμογή, η αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών μέτριας ποιότητας και φινιρίσματος μετριάζουν την εικόνα της καμπίνας.
Εσωτερικό: Ευχάριστο, αλλά με σκληρά πλαστικά
100.708 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)
Μπαίνοντας στην καμπίνα του ιαπωνικού μικρού, η πρώτη αίσθηση που αποκομίζει ο παρατηρητής είναι αρκετά ευχάριστη. Το μάτι θα πέσει κατευθείαν στη μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, καθώς και στη οριζόντια διάτρητη λευκή λωρίδα, που βρίσκεται πάνω από την οθόνη και διατρέχει το ταμπλό κατά μήκος, μέχρι τον αεραγωγό του συνοδηγού. Λευκές επενδύσεις θα συναντήσουμε και στις πόρτες, οι οποίες σε συνδυασμό με το δερμάτινο flat-bottom τιμόνι δίνουν μια πιο νεανική και μοντέρνα νότα στο συνολικό διάκοσμο της καμπίνας. Ωστόσο, παρά τον ευχάριστο διάκοσμο, η αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών μέτριας ποιότητας και φινιρίσματος, μετριάζουν αρκετά τις αρχικές θετικές εντυπώσεις και είναι ένα σημείο που χρήζει βελτίωσης.
Ο πίνακας οργάνων είναι όμορφος στο μάτι. Ωστόσο, το βράδυ η οθόνη αντανακλάται στο παρμπρίζ.
Παρόλα αυτά η συναρμογή είναι αρκετά προσεγμένη, ενώ υπάρχουν και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα στην κεντρική κονσόλα και στο χώρο ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα. Κλείνοντας με το εσωτερικό, αξίζει να αναφέρουμε πως η εργονομία του βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, με τους διακόπτες να είναι εύκολα προσβάσιμοι από τον οδηγό και ο χειρισμός του συστήματος infotainment απλός και εύκολος, με τη λειτουργία touch να ανταποκρίνεται άμεσα.
Τέλος, ο οδηγός θα κάτσει αναπαυτικά στο κάθισμα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη, ωστόσο από την άλλη, η έλλειψη τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού μπορεί να δυσκολέψει κάποιους να βρουν την ιδανική θέση οδήγησης.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου.
Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά)
Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.
Αξιοπρεπέστατο!
Και το ξαναλεω ,αυτό το αμαξακακι και αυτό το μοτερακι είναι ο εξευτελιστης των ντιζελ.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου. Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά) Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.