• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην Ελλάδα όλα τα Γυρισμένα

Διαβάστηκε από 11387 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2015

Γιατί στην Ευρώπη δεν μπορούν να γυρίσουν τα χιλιόμετρα;

 
Πως γίνεται να είσαι έτοιμος να δώσεις 10.000 ευρώ και να μην ξέρεις τι σου ξημερώνει; Τι ζημιές μπορεί να βγάλει, τι έχει βγάλει, τι έχει περάσει, αν έχει τρακάρει, καεί, πλημυρίσει, κλαπεί, ή έστω πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει. Πως μπορείς να ξέρεις πως το αυτοκίνητο που αγοράζεις με όλες του τις οικονομίες δεν είναι στο κάτω κάτω ακατάλληλο για κυκλοφορία; Πως γίνεται να είσαι τόσο απροστάτευτος;

Βλέπεις το να γυρίσει κανείς τα χιλιόμετρα δεν είναι απλά θέμα εικόνας; Δεν σου παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο με λιγότερη χρήση, αλλά ένα αυτοκίνητο με λιγότερη ιστορία. Γιατί μαζί με τα χιλιόμετρα που σβήνονται, διαγράφονται και όλα εκείνα τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να μεταφραστούν σε κόστος, ή ακόμη χειρότερα και σε κίνδυνο για την ίδια σου τη ζωή. 

Θα περίμενε κανείς πως σε μία ευρωπαϊκή χώρα του 21ου αιώνα αυτή η τακτική θα είχε σταματήσει. Όχι φυσικά από την ευσυνειδησία μερικών, αλλά γιατί θα υπήρχε τρόπος να μαθαίνεις το ιστορικό κάθε αυτοκινήτου. Όπως συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σε χώρες όπως η Μ. Βρετανία, το Βέλγιο, η Γερμανία, η Γαλλία και αλλού, πριν αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο μοντέλο, με χρέωση δέκα ή είκοσι ευρώ μαθαίνεις όλο του το ιστορικό. Ιδιωτικές εταιρείες αγοράζουν και εκμεταλλεύονται την παροχή αυτής της υπηρεσίας, ιστορικά αυτοκινήτων από τις αντιπροσωπίες, ΚΤΕΟ, ασφαλιστικές, την αστυνομία και το Υπουργείο. 

Κάθε αυτοκίνητο είναι καταχωρημένο και με τον αριθμό κυκλοφορίας και μαθαίνεις τα πάντα για αυτό, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των χιλιομέτρων που καταγράφονται σε κάθε συμβάν (σέρβις, ΚΤΕΟ, ατύχημα, ασφάλιση κλπ). Πριν αγοράσεις, χωρίς να χρειάζεται να εμπιστευθείς κανένας, γνωρίζεις ακριβώς τι παίρνεις. Ποιος τολμά να γυρίσει χιλιόμετρα με ένα τέτοιο σύστημα; 

Φυσικά η Ελλάδα, με τον όγκο μεταχειρισμένων εισαγωγής, έχει ένα πρόβλημα επιπλέον. Στις άλλες χώρες όμως, όταν εισάγεις μεταχειρισμένο, μπορείς να φέρεις μαζί σου το αρχείο αυτό και να το υποβάλλεις σε μία από αυτές τις εταιρείες ώστε να το συνοδεύει στην δεύτερη καριέρα του στη νέα του χώρα. Αν δεν το έχεις αυτό το αρχείο, εξάλλου, πολύ πιθανόν να μην βρεις και κανέναν να το αγοράσει. Αφού κανείς δεν πρέπει να ψωνίζει απροστάτευτος.


Πως σας ακούγεται αυτό το σύστημα; Πόσο θα πληρώνατε για να το έχετε στην Ελλάδα; Και τι προσωπικά δεδομένα θα αφήνατε να χρησιμοποιηθούν για τη λειτουργία αυτού του συστήματος; 

 
  • Νιόβη

    Εδώ κοτζάμ εταιρείες δε ντρέπονται να "γυρίσουν" τιμές ρύπων και ποιός ξέρει τί άλλο... Θα ντραπεί ο κάθε μαντράς να κλέψει στα χιλιόμετρα για να βγάλει το ψωμάκι του??

      24
  • Νίκος

    Κοινή λογική! Αν κάποιος έχει αυτοκίνητο σε πραγματικά εξαιρετική κατάσταση 5-6 ετών και για διάφορους λόγους έχει ελάχιστα χιλιόμετρα είτε γιατί είναι ναυτικός και τον περισσότερο καιρό λείπει, είτε διότι έχει από την εργασία του επαγγελματικό αυτοκίνητο, οπότε το δικό του το χρησιμοποιεί ελάχιστα, είτε για οποιονδήποτε λόγο, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να το "σκοτώσει" δίνοντας το σε μάντρα. Θα το βγάλει στο Car.gr ή στην χρυσή ευκαιρία και μάλιστα θα είναι από τα ακριβότερα μεταχειρισμένα στην κατηγορία και στο είδος του. Εννοείται με τo service book και όλα τα διαπιστευτήριά του. ότι πληρώνεις παίρνεις

      11
  • knightrider

    Οι μαντραδες κανουν οτι μπορουν για να πουλησουν το εμπορευμα για να βγαλουν κερδος. Ο υποψηφιος αγοραστης το μυαλουδακι που κουβαλαει δεν μπορει να σκεφτει οτι ενα μοντελο που εχει ο μαντρας του 2007 αποκλειεται να εχει 29.000 χλμ? Δηλαδη τι εκανε ο προηγουμενος 4000 χλμ το χρονο, σαν να λεμε οτι το αμαξι το αγορασε καποιος για να πηγαινει στο περιπτερο για τσιγαρα κ μετα το πουλησε?

      9
  • papas

    του ελληνα του αρεσει το παραμυθι......αν δε του γυρισει ο μαντρας τα χιλιομετρα στο αμαξι δε προκειτε να το παρει. αυτο το εχουν φιλοσοφησει πολυ καλα οι μαντραδες.

      8
  • thomas

    Τι να μιλαμε τωρα για τα γυρισμενα? αυτο ειναι το προβλημα ? το οτι με βαζουν να πληρωνω σημα 500 ευρω ενω βγαζω 4000 ? επειδη πηρα αυτοκινητο οταν ειχα πολα λεφτα. ουτε να το πληρωσω μπορο ουτε να το πουλησω. ποιος θα το παρει. το μεγαλυτερο λαμογιο ειναι το κρατος . χωρις να προσφερει υπηρεσιες μας εχει κατακλεψει αρα η κακοδιαχειρηση καλα κραταει ! ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΣΙΚΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ

      4
  • Γρηγόρης

    Πριν 5 χρόνια που αγορασα το αυτοκίνητο μ το είχε να βρω μέσα το παλιό ΚΤΕΟ είχε 70χιλ γυρισμένο αλλά το πήρα γιατί το γουσταρα και ήταν καλό όταν το πήγα στο συνεργείο μα το δουν. Αλλά ξενεροσα όσο νανε. Όσο για το σύστημα αυτό καλό ακούγεται αλλά δεν δουλεύει τπτ στιν Ελλάδα και πάντα κάτι θα υπάρχει να παρακάμπτει

      3