
To Jeep Avenger στο Electric in the city
Έχει μπαταρία 54 kWh και αυτονομία 368 χλμ. στην πόλη.
Με ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων.
Μοναδικό Jeep στυλ που το κάνει ένα από τα πιο ξεχωριστά SUV πόλης.
autotriti team
Έχει μπαταρία 54 kWh και αυτονομία 368 χλμ. στην πόλη
Το Jeep Avenger είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της Jeep και μας συστήθηκε αρχικά σε αυτή του την έκδοση κάνοντας τη διαφορά στην κατηγορία με το μοναδικό του στυλ, την ευελιξία του και τις δυνατότητές του. Το Avenger χρησιμοποιεί το πλέον το αναβαθμισμένο ηλεκτρικό σύστημα του ομίλου Stellantis στην κατηγορία των αστικών SUV, είναι δηλαδή ένα ακόμα από τα μοντέλα του ομίλου που εφοδιάζεται με τη νέα μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 54 kWh και τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων (δες εδώ τη δοκιμή του μοντέλου) που κινεί τους εμπρός τροχούς. Ξεχωρίζει για την απόστασή του από το έδαφος (20 εκ.) και τις καλές γωνίες αμαξώματος, στοιχεία που του επιτρέπουν να συνεχίσει την παράδοση της Jeep και στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV πόλης.
Κάνει 368 χλμ. στην πόλη με μία φόρτιση
Το Jeep Avenger της δοκιμής μας χαρακτηρίζεται από τον ικανό κινητήρα των 156 ίππων του, ο οποίος σε συνδυασμό με το χαμηλό αναλογικά βάρος των 1.611 κιλών, έχει εύκολο έργο. Στην πράξη είναι αισθητός ο δυναμικός χαρακτήρας που εκφράζει το Avenger παρά τον εν γένει αστικό του προσανατολισμό, ενώ αδιαμφισβήτητη είναι και η ικανότητά του να μετατρέψει την κάθε διαδρομή σε μια ευχάριστη και εύκολη διαδικασία.

Το Avenger είναι ένα από τα πιο ικανά και ευχάριστα αστικού χαρακτήρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του, ενώ αποδείχθηκε και ιδιαίτερα αποδοτικό εντός πόλης, καταναλώνοντας 13,8 kWh/100 χλμ. στη διάρκεια του test.
Μοναδικό Jeep στυλ που το κάνει ένα από τα πιο ξεχωριστά SUV πόλης
Στην Αθήνα και το test που πραγματοποιήσαμε, το Avenger κινήθηκε με επιλεγμένο το πρόγραμμα Eco στο πρόγραμμα οδήγησης και την επιλογή της μέγιστης ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, μια επιλογή που γίνεται μέσω του επιλογέα της μετάδοσης (B). Παρά τη σχετική και αναμενόμενη πτώση της απόκρισης και της ισχύος, το Avenger παρέμεινε και πάλι ιδιαίτερα σβέλτο και ευχάριστο στην οδήγηση, ενώ δεν έκρυψε τις αστικές του αρετές όντας άνετο στο δρόμο και ευέλικτο στην κίνηση στην πόλη μέσω της ελαφριάς υποβοήθησης του τιμονιού και της γενικότερης ευελιξίας και ορατότητας που προσφέρει.
Έχοντας επιλέξει λοιπόν το πιο «οικονομικό» setup οδήγησης για το τεστ αλλά και με χρήση του κλιματισμού σε όλη τη διάρκειά του, το Jeep Avenger κατανάλωσε κατά μέσο όρο 13,8 kWh/100 χλμ., τιμή σχετικά αυξημένη σε σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του ομίλου στο ίδιο τεστ, ωστόσο και πάλι ικανοποιητική. Συμπερασματικά, το Avenger χρειάζεται φόρτιση κάθε 10,5 ημέρες, ήτοι σχεδόν 3 φορές το μήνα για να καλύψει τις αστικές ανάγκες του (σ.σ. με 35 χλμ. ημερησίως).
Το Avenger χρησιμοποιεί τις 50,8 kWh της μπαταρίας του και προσφέρει δυνατότητα φόρτισης από ταχυφορτιστή με ισχύ 100 kW, κάτι που συνεπάγεται πως ο χρόνος φόρτισης από το 20% έως το 80% ανέρχεται στα 24 λεπτά, ενώ χάρη στον στάνταρ on board φορτιστή των 11kW, η διαδικασία φόρτισης 0-100% διαρκεί 5 ώρες και 30 λεπτά.
Jeep Avenger Electric 156 PS | |
---|---|
Αυτονομία στην πόλη χλμ. | 368 |
Αυτονομία στο ταξίδι χλμ. | 302 |
Μπαταρία (ωφέλιμη) kWh | 54 (50,8) |
Τιμή έκδοσης | 23.803 ευρώ |
Τιμή από (έκδοση) | 23.803 ευρώ |