ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Elk test στο Omoda 5 EV -Αποδείχτηκε αποτελεσματικό

(10/10/2025)

Autotriti Test Center Team

Πέρασε το τεστ αποφυγής κινδύνου με 75 χλμ./ώρα, αρκετά πάνω από το μέσο όρο των ηλεκτρικών.
Έχει μαλακή ανάρτηση για περισσότερη άνεση και ελαφρύ τιμόνι.
Το ESP επεμβαίνει για να συγκρατήσει την πορεία.
Φορούσε sport θερινά ελαστικά σε πρώτη τοποθέτηση, το οποίο δείχνει ότι η μάρκα δεν κάνει εκπτώσεις.

Elk test στο Omoda 5 EV -Αποδείχτηκε αποτελεσματικό

Elk test στο Omoda 5 EV -Αποδείχτηκε αποτελεσματικό

  • Elk test στο Omoda 5 EV -Αποδείχτηκε αποτελεσματικό
  • Elk test στο Omoda 5 EV -Αποδείχτηκε αποτελεσματικό
  • Elk test στο Omoda 5 EV -Αποδείχτηκε αποτελεσματικό

Μας εξέπληξε ευχάριστα

Το ηλεκτρικό Omoda 5 ήταν μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις στη «μάχη» με τον τάρανδο (τεστ αποφυγής κινδύνου-elk test). Το κινέζικο SUV, που εισάγεται στη χώρα μας από τον όμιλο Mercedes, ολοκλήρωσε τη διαδικασία με 75 χλμ./ώρα, μία επίδοση που ξεπερνάει το μέχρι σήμερα μέσο όρο των ηλεκτρικών μοντέλων που έχουμε δοκιμάσει.

Πέρασε το τεστ αποφυγής κινδύνου με 75 χλμ./ώρα

Πιο αναλυτικά, το Omoda 5 EV ξεκίνησε τη διαδικασία από τα 70 χλμ./ώρα, περισσότερο για να δοκιμάσουμε τη συμπεριφορά των ελαστικών και της ανάρτησης. Η άνεση που πέρασε με αυτή την ταχύτητα μας έφερε γρήγορα στα 73 χλμ./ώρα, που μέχρι τώρα ήταν ο μέσος όρος των ηλεκτρικών, τα οποία λόγω βάρους δεν νιώθουν και τόσο άνετα στη συγκεκριμένη δοκιμασία. Όσο ανεβαίναν τα χλμ. τόσο πιο πολύ πιεζόταν η ανάρτηση, η οποία λόγω της μαλακής ρύθμισης που έχει για να προσφέρει περισσότερη άνεση, ευνοεί την κλίση. Επίσης το ελαφρύ τιμόνι μπορεί να μην εμπνέει με την αίσθησή του σε τελική ανάλυση όμως αποδείχθηκε αποτελεσματικό. Και κάπως έτσι φτάσαμε στα 75 χλμ./ώρα, όπου το Omoda 5 EV διατηρούσε την πρόσφυσή του και τα όρια του διαδρόμου, χωρίς να ρίξει κάποια κορίνα.

Το ESP βοήθησε και το αξιόλογα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης βοήθησαν

Το τιμόνι εμφάνισε ένα περίεργο «σφίξιμο» στην πρώτη αλλαγή πορείας, χωρίς να λείπουν και κάποιες αναπηδήσεις στο όριο, σε τελική όμως ανάλυση το προσθιοκίνητο Omoda 5 EV είχε, με τη βοήθεια και των ηλεκτρονικών, πολλαπλές επιτυχημένες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα ξεπερνώντας ακριβότερα ηλεκτρικά της ίδιας κατηγορίας. Αρωγοί στην επίδοση αυτή ήταν τόσο η σωστή τοποθέτηση της μπαταρίας για διατήρηση χαμηλά του κέντρου βάρος (για τα δεδομένα των ηλεκτρικών μικρομεσαίων SUV δεν «ξεφεύγει» όντας στα 1.710 κιλά), όσο και της σωστής λειτουργίας του ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας. Βέβαια πάνω από τα 75 χλμ./ώρα, το ηλεκτρικό Omoda δυσανασχετούσε και άνοιγε την πορεία του περισσότερο από το φάρδος του διαδρόμου, με τις αντιδράσεις και τις κλίσεις όμως να μην τρομάζουν. Σημειωτέον, το μοντέλο έρχεται με τα ελαστικά Kumho Ecsta PS71 σε πρώτη τοποθέτηση.

Αίσθηση οδηγού, επιβατών & βαθμολογία

Γενική αίσθηση οδηγού: Οι κλίσεις στις αλλαγές πορείας γίνονται αρκετά αισθητές και το σύστημα διεύθυνσης δεν έχει το απαραίτητο feedback στον οδηγό. Tα ηλεκτρονικά του συστήματα φροντίζουν για το ομαλό της διαδικασίας.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Η ταλάντωση της ανάρτησης και η μετατόπιση του βάρους ήταν πιο αισθητές στους πίσω επιβάτες.

 Βαθμολογία με άριστα το 10
- Ανάρτηση: 8
- Τιμόνι: 8-
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας: 9
- Διάσταση Ελαστικών: 215/55 R18
- Τύπος ελαστικών: Kumho Ecsta PS71

Mercedes
JEEP