
Η Fiat σχεδιάζει επέκταση της γκάμας της, με νέα SUV και fastback μοντέλα.
Το πρωτότυπο GigaPanda θα είναι ένα crossover με 5 ή 7 θέσεις.
Τα Tipo και Fastback συνδυάζονται σε νέα μορφή.
Ανοιχτό το ενδεχόμενο για όλα τα είδη κινητήρων.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η Fiat σχεδιάζει επέκταση της γκάμας της, με νέα SUV και fastback μοντέλα
«Βρέχει» concepts από το Τορίνο αυτήν την εβδομάδα. Η Fiat περνά στον κόσμο των τρικύκλων, οραματίζεται το παλιό Panda 4x4 με σύγχρονο περίβλημα και τώρα χρησιμοποιεί το Grande Panda ως βάση για να μεγαλώσει την γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της, παρουσιάζοντας δύο νέες ιδέες. Η μία είναι ένα σχετικά μεγάλο για τα δεδομένα της εταιρείας crossover που φέρει προς το παρόν το όνομα GigaPanda και η άλλη ένα fastback αμάξωμα που τιτλοφορείται… Fastback και συγκεντρώνει χαρακτηριστικά από υπάρχοντα μοντέλα για να ανανεώσει την εικόνα της μάρκας.
Το πρωτότυπο GigaPanda θα είναι ένα crossover με 5 ή 7 θέσεις
Το GigaPanda μακραίνει αρκετά σε σχέση με τον εμπνευστή του. Θα αποτελεί ουσιαστικά αδελφό μοντέλο του Citroen C3 Aircross, ένα crossover SUV με μήκος έως 4,4 μέτρα, ενδεχομένως και με διαμόρφωση επτά θέσεων. Το concept έχει μάσκα που θυμίζει αρκετά αυτήν του Grande Panda και αντίστοιχα γωνιώδη σχεδίαση με ελαφρώς ρετρό χαρακτήρα. Το τελικό σχέδιο, που προγραμματίζεται να παρουσιαστεί εντός 12 μηνών, θα είναι αρκετά πιο χαμηλών τόνων προφανώς, αλλά ο επικεφαλής σχεδίασης της Fiat, François Leboine, δήλωσε ότι τα βασικά στοιχεία και ιδέες υπάρχουν ήδη στο πρωτότυπο.
Τα Tipo και Fastback συνδυάζονται σε νέα μορφή
Το επόμενο Fiat Fastback στοχεύει στο να αποτελέσει ένα «πάντρεμα» του υπάρχοντος Fiat Fastback, που διατίθεται στις αγορές της Νότιας Αμερικής, και του Tipo/Egea. Το πρωτότυπο, που αφήνει πίσω του τον saloon χαρακτήρα, είναι ένα μάλλον ογκώδες C-SUV με όχι ιδιαίτερα τονισμένη fastback σχεδίαση, προεξέχουσα ουρά και μάσκα που επίσης δανείζεται ιδέες από το Grande Panda. Σκοπός είναι να αποτελέσει μοντέλο για την παγκόσμια αγορά και το τελικό σχέδιο θα αποκαλυφθεί πριν το τέλος του 2025.
Ανοιχτό το ενδεχόμενο για όλα τα είδη κινητήρων
Τα Fiat GigaPanda και Fastback θα πατάνε πάνω στις πλατφόρμες χαμηλού κόστους της Stellantis, όπως αυτές που χρησιμοποιούνται από τα C3 και Grande Panda. Πέρα από τη διατήρηση των τιμών τους σε προσιτά επίπεδα, αυτή η αρχιτεκτονική σημαίνει ότι τα δύο επερχόμενα μοντέλα σχεδόν σίγουρα θα διατίθενται με αρκετά ευρεία γκάμα κινητήρων, καθώς υποστηρίζουν θερμικά, υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 1,2 λίτρων να είναι σχεδόν σίγουρος για το GigaPanda.